Aktualności firm stowarzyszonych

25hours Hotels i AccorHotels rozpoczynają strategiczną współpracę

<p style="text-align: justify;">7 listopada 2016 r., 25hours Hotels poinformowała o nabyciu 30% jej kapitału przez grupę AccorHotels. W wyniku tej transakcji 25hours zyskuje warunki do światowego rozwoju. Sieć rozbudowuje też wewnętrzne struktury odpowiedzialne za rozwój i w tym celu powołuje do życia zespół specjalistów – tzw. „laboratorium kreatywne”. Grupa AccorHotels, partner strategiczny sieci 25hours, będzie wspierała rozwój marki, a w kolejnych latach uzyska prawo do zakupu nawet 100% akcji spółki.</p>

>

„Od dziesięciu lat nasz rozwój na rynku niemieckojęzycznym wspieraj? lojalni partnerzy”, mówi Christoph Hoffmann, dyrektor generalny 25hours. „Obecnie, dzięki współpracy z partnerem o zasięgu międzynarodowym, mamy szansę podbić rynek światowy. Ta strategiczna współpraca otwiera nowy rozdział w historii naszej firmy i rozpoczyna now? przygodę, na któr? z niecierpliwości? czekamy”. 2 „Ten sojusz zrodził się z zachwytu: zachwytu nad unikatowymi, designerskimi hotelami butikowymi, które zapewniaj? miejskim wędrowcom doskonałe warunki do pracy, s? idealnym miejscem spotkań i pozwalaj? poczuć atmosferę kosmopolitycznych miast”, wyjaśnia Sébastien Bazin, prezes AccorHotels. „Partnerstwo to wzbogaci ofertę AccorHotels w jednym z najbardziej dynamicznych sektorów i rozpocznie nowy etap na drodze ku pozycji lidera w hotelarstwie lifestylowym”.

Obecnie w sieci 25hours Hotels działa siedem hoteli w Hamburgu, Frankfurcie, Berlinie, Wiedniu i Zurychu. Pięć kolejnych — w Zurychu, Monachium, Kolonii, Düsseldorfie i Paryżu — zostanie otwartych w ci?gu najbliższych dwóch lat. Sieć 25hours Hotels od kilku lat stara się rozszerzać swoj? ofertę na inne kraje europejskie, a obecnie chce podbić także bardziej odległe destynacje. „Można wymyślać hotele, które sam? tylko kusz?c? koncepcj? przyci?gn? podróżnych. Ale to nie wystarczy. Potrzebna jest też sieć lokalnych powi?zań daj?ca dostęp do wiedzy o danym kraju i znajomości lokalnego rynku. Dzięki światowemu doświadczeniu i infrastrukturze, jakimi dysponuje grupa AccorHotels, wszystkie kontynenty stoj? przed nami otworem”, dodaje Christoph Hoffmann.

Wzmocniona zostanie też struktura organizacyjna centrali 25hours w Hamburgu. Zespół będzie pracował nad otwarciem nowych hoteli z osobowości? w kolejnych miastach: Melbourne, Miami czy w Mediolanie. „Chodzi nam przede wszystkim o to, by w naszym zespole –„laboratorium kreatywnym”, nazwanym Extra Hour Lab, poł?czyć różne obszary kompetencji”, mówi Kai Hollmann, prezes 25hours Hotels. „Będziemy tu pracować nad wszystkimi elementami tworz?cymi DNA sieci 25hours: wzornictwem, marketingiem narracyjnym, a także nad koncepcjami budowanymi wokół niepowtarzalnych wrażeń i doznań zmysłowych”. Laboratorium Extra Hour Lab stanie się miejscem nowatorskich doświadczeń w branży hotelarskiej, a być może także kolebk? nowych, oryginalnych koncepcji niepowi?zanych bezpośrednio z działalności? firmy. Będzie się mieścić w historycznym budynku komory celnej na terenie portu w Hamburgu.

Sieci? 25hours Hotels będzie kierował nadal prezes Christoph Hoffmann wraz z obecnym zespołem. Ich zadaniem jest dopasowanie kultury firmy 25hours do wizji przyszłości. „Bardzo dobrze czujemy się bed?c części? strategii rozwoju grupy AccorHotels i cieszymy się, ze współpracy z jedn? z największych firm hotelarskich na świecie.

Transakcja musi zostać zatwierdzona przez niemieckie i austriackie urzędy ds. ochrony konkurencji.

***

Osieci 25hours Hotels 25hours to dynamiczna koncepcja hotelarska, która stawia sobie za cel zaspokajanie potrzeb nowoczesnych podróżnych — kosmopolitów, bywalców metropolii — poprzez ofertę usług zbudowan? na unikalnej percepcji miejsca: urokliwego i wyróżniaj?cego się promienn? osobowości?. Marka stawia na indywidualizm, autentyczność i osobowość, a każdy z jej hoteli został zaprojektowany w oparciu o konkretn? historię i styl. Jej motto brzmi: „Nic nie jest mniej podobne do hotelu 25hours 3 niż inny hotel 25hours”. Firmę 25hours Hotels założyli Stephan Gerhard, Ardi Goldman, Christoph Hoffmann i Kai Hollmann. Obecnie pod mark? 25hours działa osiem hoteli, zlokalizowanych w Hamburgu, Frankfurcie, Berlinie, Zurichu i Wiedniu. W ci?gu kolejnych dwóch lat powstanie pięć następnych: w Zurichu, Monachium, Kolonii, Düsseldorfie i Paryżu.

Więcej informacji o hotelach 25hours: www.25hours-hotels.com Fotografie prasowe: www.25hours-hotels.com/de/company/mediaImages.html

Kontakt: Bruno Marti, Dyrektor ds. marki 25hours Hotels bmarti@25hours-hotels.com, +41786190203

AccorHotels Press Contact

Anne-France Malrieu
7 Vice    
Tel: +33 (0)1 53 70 74 66  
afmalrieu@image7.fr  

Carina Alfonso Martin
Vice President Media Relations Worldwide  
Tel: +33 (0)1 45 38 84 84  
carina.alfonsomartin@accor.com  

Delphine Dumonceau Image
Corporate PR Manager
  Tel: +33 (0)1 45 38 84 95
delphine.dumonceau@accor.com

AccorHotels’ Investor Relations

Sébastien Valentin
Sénior Vice President, Relations Investisseurs et Communication Financière
Tel: +33 (0)1 45 38 86 25
sebastien.valentin@accor.com

Marie Niel
Relations Investisseurs
Tel: +33 (0)1 45 38 86 94
marie.niel@accor.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin