Aktualności firm stowarzyszonych

2,5-milionowy Master z fabryki Renault w Batilly dla polskiej firmy

<p style="text-align: justify;" lang="pt-BR" align="left">Fabryka Renault w Batilly świętowała wydanie 2,5-milionowego samochodu Renault Master. 2,5-milionowe Renault Master zostało wydane polskiej firmie TP Teltech podczas specjalnej ceremonii. Firma TP Teltech stała się właścicielem Renault Master z napędem przednim, </p> <p style="text-align: justify;" lang="pt-BR" align="left">o długości L3H2 w wersji wyposażenia Pack Clim.</p>

>

Fabryka Renault w Batilly uroczyście przekazała 2,5-milionowego Mastera przedstawicielom firmy TP Teltech. Firma TP Teltech Sp. z o.o. należy do Grupy Kapitałowej Orange Polska S.A. i zajmuje się dostarczaniem najnowocześniejszych rozwi?zań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Flota TP Teltech składa się aktualnie z ok. 850 samochodów, z czego ponad 50% stanowi? samochody z Grupy Renault.

Renault Master

Marka Renault od 1998 roku utrzymuje pozycję lidera w segmencie lekkich samochodów dostawczych w Europie*. Na rynku samochodów dostawczych wśród najpopularniejszych modeli, licz?c od pocz?tku roku, Renault Master zajmuje drugie miejsce. W okresie od stycznia do maja 2017 roku sprzedano ł?cznie 2672 samochody Renault Master i Master Bus.

Gama Mastera jest tworzona „na miarę” i obejmuje w Polsce ponad 150 wersji: 4 długości, 3 wysokości, 4 klasy ładowności, a także wersje: furgon, furgon brygadowy, podwozie z kabin?, podwozie z podwójn? kabin?, platforma z kabin?, wywrotki, kontenery, wersje z przednim i tylnym napędem, o objętości użytecznej od 8 do 22 m ?. W ofercie znajduj? się także wersje L4H2 i L4H3 Furgon z napędem na tylne pojedyncze koła. Wersja z wydłużonym zwisem tylnym jest przeznaczona w szczególności dla użytkowników pokonuj?cych długie trasy oraz firm kurierskich. Większa odległość między nadkolami umożliwia załadunek europalet również
w tylnej części pojazdu.  

* Źródło: Statystyki Europejskiego Rynku Samochodowego (EU28 + Szwajcaria + Norwegia + Islandia) od 1998 do 2016 roku, uwzględniaj?ce następuj?cy segment: samochody ciężarowe klasy N1, z wył?czeniem pick-upów.

Podwozia do zabudowy

Renault Master w Polsce, niezmiennie od 2009 roku, jest liderem w segmencie podwozi
do zabudowy, osi?gaj?c ponad 33% udziału. Samochody Renault stanowi? doskonał? bazę pod zabudowę. Oferta zabudów specjalistycznych obejmuje ponad milion możliwości dzięki bogatej ofercie produktowej przygotowanej we współpracy z najlepszymi firmami nadwoziowymi w Polsce.

Wyspecjalizowana sieć Renault Pro+

Renault Pro+ to sieć centr obsługi firm - ekspertów wyspecjalizowanych w ofercie produktów i usług przeznaczonych dla użytkowników samochodów dostawczych, charakteryzuj?cych się zindywidualizowanym podejściem do ich potrzeb. Sieć Pro+ działa w Polsce w oparciu o 21 wyspecjalizowanych punktów sprzedaży i serwisu.

Niezawodny

W Raporcie Samochodów Używanych DEKRA 2017, Renault Master zwyciężyło już po raz drugi, jako najbardziej niezawodny samochód w klasie samochodów dostawczych, zdobywaj?c dwukrotnie pierwsze miejsce w kategorii od 0 do 50  000 km i od 50  000 do 100  000 km.

Fabryka w Batilly

Renault Master jest produkowane w fabryce Batilly, będ?cej jednocześnie największym na świecie zakładem produkuj?cym ten model. Fabryka Renault w Batilly specjalizuje się w produkcji dużych furgonów dla firm: Renault, Nissan, General Motors oraz Renault Trucks. Batilly jest jedn? z trzech fabryk produkuj?cych samochody dostawcze Renault we Francji. Aktualnie fabryka produkuje model Master dla marek Renault oraz Renault Trucks (64%), a także model Nissan NV400 i Opel/Vauxhall Movano. Na rynki europejskie poza Francj? trafia 73% produkcji. Największymi odbiorcami s? Niemcy, Wielka Brytania oraz Polska. W ci?gu ostatnich trzech lat produkcja fabryki wzrosła o 43%. Fabryka co roku bije rekordy produkcji, w 2016 roku było to 132 825 samochodów.

Renault Master produkowane jest w ponad 350 kombinacjach/wersjach nadwoziowych i silnikowych, z napędem przednim oraz tylnym, z dopuszczaln? mas? całkowit? do 4,5 t. Pod koniec 2017 roku przewidziane jest wprowadzenie wersji z napędem eklektycznym
– Master Z.E.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!