Aktualności firm stowarzyszonych

Złote godło najwyższej jakości QI 2014 dla hoteli IBIS

<p style="text-align: justify;">Warszawa, 31 października 2014, Marka ibis po raz trzeci uzyskała Złote Godło QI Services w VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International. Podczas uroczystej gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria, Jean-Marc Vendioux Dyrektor Zarządzający ds. Operacyjnych w Orbis S.A. odebrał nagrodę dla sieci hoteli ekonomicznych w kategorii „Usługi, Podmioty zatrudniające 100-500 pracowników”.</p>

>

ŚWIATOWE STANDARDY

Marka ibis konsekwentnie d?ży do wdrażania i promowania idei jakości we wszystkich 12 obiektach w Polsce. Dostarczenie usług o wysokim standardzie to zobowi?zanie podejmowane każdego dnia przez pracowników hoteli tej sieci. Marka d?ży do doskonałości, czego przykładem może być uzyskanie certyfikatu ISO 9001* (833 hotele, w 35 krajach – 86% sieci; plan na 2015 rok – 100%) oraz szeroka gama usług dostępnych w większości hoteli przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu (czynna cał? dobę recepcja, bar, k?cik internetowy oraz Wi-Fi). Ponadto we wszystkich obiektach marki obowi?zuje zasada „satysfakcji w 15 minut”, w której pracownicy hoteli maj? 15 minut na znalezienie rozwi?zania problemu zgłoszonego przez gościa. Jeżeli nie s? w stanie rozwi?zać go w tym czasie, nie płaci on za swój pobyt.

Konsekwentnie podnosimy standard oferowanych usług w hotelach ibis, dlatego cieszę się, że po raz trzeci doceniono nasz? pracę. Złote Godło Najwyższej Jakości w kategorii QI Services to jedna z najbardziej prestiżowych nagród, któr? mogliśmy otrzymać. Chciałabym podziękować każdemu z pracowników za zaangażowanie i profesjonalizm wkładany w codzienn? pracę.” – mówi Joanna Świerkosz, Deputy Director of the Sales, Distribution and Marketing Department w Polsce i Krajach Bałtyckich w Grupie Hotelowej Orbis.

IBIS OZNACZA RÓZWÓJ

Ibis to lider na rynku europejskim i globalny punkt odniesienia dla segmentu hoteli ekonomicznych. W trakcie ostatnich dwóch lat sieć przeszła głębok? modernizację. Jedn? z głównych innowacji jest koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, gwarantuj?cy niespotykany dot?d komfort snu. Marka wprowadziła także nowatorski koncept powierzchni ogólnodostępnych w hotelach – „Avanzi” oraz wzmocniła ofertę gastronomiczn? – „ibis kitchen”.

W Polsce goście mog? skorzystać z oferty 12 hoteli ibis w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Kielcach, Częstochowie, Szczecinie i Katowicach - Zabrzu.

PROGRAM NAJWYŻSZA JAKOŚĆ QUALITY INTERNATIONAL

Celem organizowanego od 8 lat konkursu jest promowanie w firmach i instytucjach działaj?cych w Polsce, skutecznych metod zarz?dzania. Ponadto plebiscyt wskazuje te podmioty, które gwarantuj? klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi, spełniaj?cych ich wszelkie oczekiwania. Laureatów wybiera Kapituła, której członkami podczas tegorocznej edycji byli m.in.: prof. dr hab. Tadeusz Sikora – Kierownik Katedry Zarz?dzania Jakości? Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Przedstawiciele Klubu Polskie Forum ISO 9000: Grażyna Żarlicka – Przewodnicz?ca Sekcji Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Sekcji Organizacji Publicznych, Jadwiga Majcher – Sekretarz Klubu Klub Polskie Forum ISO 9000. Konkurs odbył się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Klubu Polskiego Forum ISO 9000 i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.W tym roku uroczysta Gala Laureatów Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbyła się 6 października w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

*Od 2014 roku, 12 hoteli ibis w Polsce może pochwalić się uzyskaniem obu certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001, potwierdzaj?cych profesjonalizm marki, wysok? jakość usług i dbałość o środowisko.

IBIS

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecaj?ce standardom świadczonej przez ni? obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kieruj?c? każdym z pracowników. Ibis jest pierwsz? mark? hotelow?, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzaj?cy profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, daj?cy konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwart? na świecie sieci? hoteli ekonomicznych.

Więcej informacji na ibis.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferuj?ca 12 000 pokoi w 63 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis,ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markami Accor. S? oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!