Zaproszenie na Śniadanie z BALAJCZA

Śniadanie online z BALAJCZA

wtorek 22 września 2020 r.

godz. 8.00-9.00

Zrozumieć swoich międzynarodowych współpracowników

Pracujesz w międzynarodowym zespole lub współpracujesz z partnerami z zagranicy?

I często zastanawiasz się:

  • Dlaczego Martin pisze tylko krótkie maile, a Sofia godzinami może rozmawiać ze swoimi klientami przez telefon?
  • Dlaczego Ania woli współpracować z Niemcami, a Kasia z Hiszpanami?
  • Jak odbierają Polaków zagraniczni partnerzy?
  • Czy kraj pochodzenia naprawdę ma znaczenie w relacjach biznesowych?

Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, to najbliższe spotkanie jest dla Ciebie.

Ludzie myślą, zachowują się, a także pracują w różnorodny sposób. Niezrozumienie stylu komunikacji i pracy innych osób bardzo często powoduje dodatkowy stres, konflikty oraz brak zaangażowania czy zerwanie współpracy. Dlatego warto wykorzystywać różnice osobiste i kulturowe w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej swojej firmy, zbudowania zaufania w zespole czy nawiązywania długotrwałych relacji biznesowych.

O tym jak rozumieć zachowania ludzi w międzykulturowych relacjach opowie:

Monika Guzek - Trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowca akademicki. Prowadzi projekty strategiczne, marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie i adaptację produktów do wymagań rynków zagranicznych. Od 10 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe, dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji a od roku dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię. Od 2019 roku Członek Zarządu SIETAR Polska.

Śniadanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia, prosimy o kontakt:.

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.:+48 601 913 446

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!