Aktualności firm stowarzyszonych
Zaproszenie do akcji Essilor - #TestWzrokuChallenge
Uczestnicy bezpłatnie testują swój wzrok, a Grupa Essilor (organizator tej akcji, czyli Essilor Polonia, JZO i JAI KUDO) – funduje okulary dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych.
Dlaczego warto zaangażować się w tą akcję? Społeczna izolacja wywołana pandemią, dała się we znaki wszystkim – a przede wszystkim dzieciom. Nie oszczędziła także naszych oczu. Zdalna praca i edukacja, godziny spędzane przy komputerze, nieprawidłowa postawa, złe oświetlenie, mała ilość naturalnego światła, brak aktywności na świeżym powietrzu - te wszystkie czynniki sprzyjają problemom z wyraźnym widzeniem. Boleśnie odczuły to zwłaszcza dzieci, które znajdują się w trudnej sytuacji życiowej i nad którymi opiekę otaczają takie organizacje jak SOS Wioski Dziecięce.
Dlatego zróbmy coś dobrego dla siebie – czyniąc jednocześnie dobro dla innych ????
Jak działa #TestWzrokuChallenge?
- Wchodzimy na stronę www.czasnawzrok.pl
- Robimy krótki test swojego wzroku
- Następnie udostępniamy test w swoich social mediach, oznaczamy swoich znajomych i zapraszamy ich do wzięcia udziału w wyzwaniu
- Pamiętajmy o hasztagu #TestWzrokuChallenge!
100 testów wzroku = 1 para okularów korekcyjnych dla dziecka
Dzięki naszemu zaangażowaniu – dzieciaki otrzymają fantastyczne okulary, które pomogą im w codziennym życiu.
WARTO? WARTO! Pomóżmy dzieciom zobaczyć lepszą przyszłość!