Aktualności firm stowarzyszonych

Zaproszenie do akcji Essilor - #TestWzrokuChallenge

Uczestnicy bezpłatnie testują swój wzrok, a Grupa Essilor (organizator tej akcji, czyli Essilor Polonia, JZO i JAI KUDO) – funduje okulary dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych.

Dlaczego warto zaangażować się w tą akcję? Społeczna izolacja wywołana pandemią, dała się we znaki wszystkim – a przede wszystkim dzieciom. Nie oszczędziła także naszych oczu. Zdalna praca i edukacja, godziny spędzane przy komputerze, nieprawidłowa postawa, złe oświetlenie, mała ilość naturalnego światła, brak aktywności na świeżym powietrzu - te wszystkie czynniki sprzyjają problemom z wyraźnym widzeniem. Boleśnie odczuły to zwłaszcza dzieci, które znajdują się w trudnej sytuacji życiowej i nad którymi opiekę otaczają takie organizacje jak SOS Wioski Dziecięce.

Dlatego zróbmy coś dobrego dla siebie – czyniąc jednocześnie dobro dla innych ????

 

Jak działa #TestWzrokuChallenge?

  1. Wchodzimy na stronę www.czasnawzrok.pl
  2. Robimy krótki test swojego wzroku
  3. Następnie udostępniamy test w swoich social mediach, oznaczamy swoich znajomych i zapraszamy ich do wzięcia udziału w wyzwaniu
  4. Pamiętajmy o hasztagu #TestWzrokuChallenge!

 

100 testów wzroku = 1 para okularów korekcyjnych dla dziecka

Dzięki naszemu zaangażowaniu – dzieciaki otrzymają fantastyczne okulary, które pomogą im w codziennym życiu.

WARTO? WARTO! Pomóżmy dzieciom zobaczyć lepszą przyszłość!

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!