Aktualności firm stowarzyszonych

„Wyścig po zdrowie” w sklepach Carrefour

<p style="text-align: justify;">Carrefour Polska, Sponsor Główny 74. Tour de Pologne, rozpoczyna zintegrowaną kampanię promującą zaangażowanie w tegoroczny wyścig. Klienci sieci mogą liczyć m.in. na specjalne oferty produktów prozdrowotnych i atrakcyjne konkursy z nagrodami, a także specjalne kupony w aplikacji Mój Carrefour. Akcja będzie wsparta kampanią online oraz działaniami w sklepach.</p>

>

Carrefour Polska poprzez zaangażowanie w tegoroczny wyścig Tour de Pologne pragnie pokazać swoim klientom jak istotna w strategii firmy jest promocja aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Sieć pragnie się angażować w długoterminowe inicjatywy, dlatego planuje kontynuację współpracy z Tour de Pologne w kolejnych latach. W ramach oferty  „Wyścig po zdrowie”  w sklepach w całej Polsce klienci mog? liczyć na atrakcyjne promocje, m.in. 15% zniżki na wszystkie wody mineralne, rabaty na kolekcję sportow? marki TEX oraz 20% zniżki na wybrane warzywa i owoce. Pierwszy katalog obejmuj?cy ofertę handlow? obowi?zywać będzie okres od 12 do 24 lipca, a kolejny od 26 lipca do 7 sierpnia.

We wszystkich hipermarketach, supermarketach oraz w sklepach franczyzowych Carrefour Express, już 28 czerwca pojawiły się dodatkowe materiały reklamowe takie jak plakaty przy wejściu do sklepów, plakaty nad lini? kas, w alejkach centralnych oraz głównych, a także specjalne wobblery z „ciekawostkami” m.in. o izotonikach, akcesoriach rowerowych czy wodzie. Dodatkowo, w sklepach Carrefour dostępne s? specjalne torby na zakupy z informacj? o zaangażowaniu sieci w tegoroczny wyścig Tour de Pologne.

  –  Nasza firma angażuje się w Polsce w wiele inicjatyw sportowych – już wcześniej współpracowaliśmy z organizatorem Tour de Pologne. Zostanie sponsorem głównym tegorocznej i przyszłorocznej edycji wyścigu jest więc efektem konsekwentnej realizacji naszej strategii oraz elementem kampanii „Z miłości do Zdrowia”.  – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska. –  Kibice znajd? w naszych sklepach wiele atrakcji. Przygotowaliśmy specjalne katalogi, w których pod hasłem  „Wyścig po zdrowie”, zaprezentujemy nasz? promocyjn? ofertę m.in. na produkty prozdrowotne i odzież sportow?. Zachęcam także wszystkich do odwiedzania naszych stron internetowych i profili w social media, gdzie na miłośników kolarstwa będzie czekać wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.– dodaje Marcin Olech.

Carrefour Polska nie zapomniał także o swoich partnerach franczyzowych, których zaprosił do prezentacji lokalnego asortymentu w specjalnych strefach w Miasteczkach Kibica Carrefour. W programie przewidziana jest m.in. degustacja pieczywa regionalnego, słodkich wypieków, naturalnych jogurtów od lokalnych producentów i wiele innych.

W mediach online pojawi spot 360 stopni, który w innowacyjny sposób przedstawia manifest kampanii, zapraszaj?c użytkowników do interakcji. Widz ma wrażanie, że jedzie na rowerze wraz z Napoleonem i może być uczestnikiem Tour de Pologne. Fani wyścigu powinni także śledzić aplikację Mój Carrefour, w której kilka dni przed startem wyścigu pojawi? się specjalne kupony „Pakiet Kibica” uprawniaj?ce do skorzystania z wyj?tkowych promocji. Natomiast w aplikacji Tour de Pologne znaleźć będzie można listę sklepów na trasie wyścigu. Ponadto, na stronie internetowej carrefour.pl oraz w mediach społecznościowych czekać będzie wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami, a także potrzebnych informacji na temat atrakcji w Miasteczkach Kibica Carrefour. Natomiast na kanale Youtube pojawi? się filmiki pokazuj?ce wyścig od kuchni. Dla wszystkich kibiców Tour de Pologne organizatorzy przygotowali także konkursy z mediami lokalnymi, w których do wygrania będ? zestawy produktów Carrefour oraz gadżety do kibicowania.

***  

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest części? Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest sieci? multilokaln?, multiformatow? i multikanałow?, obsługuj?c? codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!