Aktualności firm stowarzyszonych  •  Partnerzy

Webinar inspiracyjny PROFES „Customer Experience - dlaczego zachwycanie Klientów nie buduje długotrwałej lojalności?”

Czy wiesz, że wszystko, czego potrzebujesz, by podnieść jakość CX, usłyszysz od swoich Klientów?
Według Alana Penningtona, autora „The Customer Experience Book”: „Ironia Customer Experience tkwi w tym, że Twój końcowy Klient w zasadzie widzi pełniejszy obraz doświadczenia, niż Twoja własna firma, ponieważ ma styczność z doświadczeniem od początku do końca, a nie tylko z jego wybranymi elementami.”

Zaufaj więc najbardziej obiektywnemu obserwatorowi – swojemu Klientowi, poszerzając sposób patrzenia na proces sprzedaży i obsługi z jego perspektywy. Jak tego dokonać? Jak zaprojektować sposób zbierania Voice of Customer? Która z metod – badanie Tajemniczego Klienta, NPS czy CES, da nam najbardziej wiarygodne dane?

Zapraszamy na webinar inspiracyjny „Customer Experience - dlaczego zachwycanie Klientów nie buduje długotrwałej lojalności?” opracowany z myślą o przedstawicielach kadry zarządzającej.
W ramach webinaru dowiesz się, jakie elementy mają kluczowy wpływ na doświadczenie Klienta i jego lojalność wobec marki, w jaki sposób dokonywać ich pomiaru i jak wykorzystać zdobytą w ten sposób wiedzę do podnoszenia jakości obsługi Klienta.

Webinar inspiracyjny – dlaczego warto?

  • usystematyzujesz swoją wiedzę na temat CX i dowiesz się jaka jest istota zarządzania doświadczeniem Klienta,
  • poznasz różnice pomiędzy różnymi sposobami mierzenia jakości doświadczenia Klienta,
  • dowiesz się czym jest wysiłek Klienta (Customer Effort) i jaki ma wpływ na jego lojalność wobec Twojej marki,
  • dowiesz się, jak konstruować Customer Journey Map (mapę doświadczenia Klienta),
  • poznasz sposoby wykorzystania wyników badań CX do doskonalenia procesu obsługi Klienta.

Termin: 28.10.2020 godz. 10:00-11:30

Organizator: PROFES

Dla kogo: kadra zarządzająca

Realizacja: przy pomocy programu MS Teams

Zarejestruj się: http://profes.wroclaw.pl/trening/index.php/zapisy/26-szkolenie-26

Koszt udziału: to wydarzenie jest bezpłatne

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Czynny żal przy każdej korekcie JPK_V7?

Podatnicy VAT powinni zwrócić szczególną uwagę na nowelizację przepisów Kodeksu karnego skarbowego. Niedawno dodany art. 61a wprowadził bowiem sankcję...

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!