Aktualności firm stowarzyszonych  •  Partnerzy

Webinar inspiracyjny PROFES „Customer Experience - dlaczego zachwycanie Klientów nie buduje długotrwałej lojalności?”

Czy wiesz, że wszystko, czego potrzebujesz, by podnieść jakość CX, usłyszysz od swoich Klientów?
Według Alana Penningtona, autora „The Customer Experience Book”: „Ironia Customer Experience tkwi w tym, że Twój końcowy Klient w zasadzie widzi pełniejszy obraz doświadczenia, niż Twoja własna firma, ponieważ ma styczność z doświadczeniem od początku do końca, a nie tylko z jego wybranymi elementami.”

Zaufaj więc najbardziej obiektywnemu obserwatorowi – swojemu Klientowi, poszerzając sposób patrzenia na proces sprzedaży i obsługi z jego perspektywy. Jak tego dokonać? Jak zaprojektować sposób zbierania Voice of Customer? Która z metod – badanie Tajemniczego Klienta, NPS czy CES, da nam najbardziej wiarygodne dane?

Zapraszamy na webinar inspiracyjny „Customer Experience - dlaczego zachwycanie Klientów nie buduje długotrwałej lojalności?” opracowany z myślą o przedstawicielach kadry zarządzającej.
W ramach webinaru dowiesz się, jakie elementy mają kluczowy wpływ na doświadczenie Klienta i jego lojalność wobec marki, w jaki sposób dokonywać ich pomiaru i jak wykorzystać zdobytą w ten sposób wiedzę do podnoszenia jakości obsługi Klienta.

Webinar inspiracyjny – dlaczego warto?

  • usystematyzujesz swoją wiedzę na temat CX i dowiesz się jaka jest istota zarządzania doświadczeniem Klienta,
  • poznasz różnice pomiędzy różnymi sposobami mierzenia jakości doświadczenia Klienta,
  • dowiesz się czym jest wysiłek Klienta (Customer Effort) i jaki ma wpływ na jego lojalność wobec Twojej marki,
  • dowiesz się, jak konstruować Customer Journey Map (mapę doświadczenia Klienta),
  • poznasz sposoby wykorzystania wyników badań CX do doskonalenia procesu obsługi Klienta.

Termin: 28.10.2020 godz. 10:00-11:30

Organizator: PROFES

Dla kogo: kadra zarządzająca

Realizacja: przy pomocy programu MS Teams

Zarejestruj się: http://profes.wroclaw.pl/trening/index.php/zapisy/26-szkolenie-26

Koszt udziału: to wydarzenie jest bezpłatne

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!