Aktualności firm stowarzyszonych
Szkoły Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
<p><span><span><span>Szkoła Strategii Marki, Akademia Komunikacji Marketingowej oraz Szkoła Brand Design rozpoczęły nabór na kolejny rok akademicki.</span></span></span></p>
>
- Z now? sił? i entuzjazmem Szkoły SAR wkraczaj? w kolejny rok akademicki. W tym roku udało nam się pozyskać do współpracy wielu znakomitych specjalistów - mówi Iwona Dynowska, Project Director w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR - Forma kształcenia, jak również wykładowcy – praktycy zawodu – zapewniaj? wysoki poziom edukacji, porównywalny do działalności szkół za granic?.
Szkoła Brand Design – najmłodszy projekt edukacyjny SARu, rozpoczyna zajęcia już 8 października. SBD – skierowana jest do pracowników działów komunikacji marketingowej – brand managerów, marketing managerów i osób zarz?dzaj?cych mark?, a także do wszystkich zainteresowanych tematem brand design oraz do tych, dla których ważna jest estetyka, jasny przekaz informacji i efektywność marki. Szkoła uczy zarz?dzania mark? poprzez design, a także pokazuje obecne trendy panuj?ce na rynku.
Akademia Komunikacji Marketingowej działa od kilku lat i jest inicjatyw? Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a także Zwi?zku Firm Public Relations. Działalność Szkoły daje możliwość satysfakcjonuj?cego startu w pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Gwarantuje staże i daje możliwość pozostania w branży. Pierwsze zajęcia stratuj? 23 października.
Szkoła Strategii Marki działa na rynku od 5 lat i jest projektem edukacyjnym skierowanym bezpośrednio do pracowników marketingu, głównie firm, ale również do pracowników agencji reklamowych i osób zainteresowanych zagadnieniami strategii marki i komunikacji. Zadaniem SSM jest nauka dopasowana do profilu i doświadczeń zawodowych ucz?cych się. Zajęcia stwarzaj? doskonał? okazję do zderzenia własnej wiedzy z doświadczeniami specjalistów z innych branż. - To branżowe MBA; aby do tej Szkoły zostać przyjętym, trzeba mieć wiele lat doświadczenia zawodowego – komentuje Iwona Dynowska. Start roku dla SSM przewidziany jest na 5 listopada.
W planach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jest uruchomienie w najbliższym półroczu kolejnego projektu edukacyjnego, Szkoły Strategii i Planowania Mediów.
Więcej informacji udziela:
Iwona Dynowska
Iwona.dynowska@sar.org.pl
Project Director
tel. 0 501 501 763