Aktualności firm stowarzyszonych

Szkoły Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

<p><span><span><span>Szkoła Strategii Marki, Akademia Komunikacji Marketingowej oraz Szkoła Brand Design rozpoczęły nab&oacute;r na kolejny rok akademicki.</span></span></span></p>

>

- Z now? sił? i entuzjazmem Szkoły SAR wkraczaj? w kolejny rok akademicki. W tym roku udało nam się pozyskać do współpracy wielu znakomitych specjalistów - mówi Iwona Dynowska, Project Director w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR - Forma kształcenia, jak również wykładowcypraktycy zawodu – zapewniaj? wysoki poziom edukacji, porównywalny do działalności szkół za granic?.

 

Szkoła Brand Design – najmłodszy projekt edukacyjny SARu, rozpoczyna zajęcia już 8 października.   SBD – skierowana jest do pracowników działów komunikacji marketingowej – brand managerów, marketing managerów i osób zarz?dzaj?cych mark?, a także do wszystkich zainteresowanych tematem brand design oraz do tych, dla których ważna jest estetyka, jasny przekaz informacji i efektywność marki. Szkoła uczy zarz?dzania mark? poprzez design, a także pokazuje obecne trendy panuj?ce na rynku.

 

Akademia Komunikacji Marketingowej działa od kilku lat i jest inicjatyw? Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a także Zwi?zku Firm Public Relations.   Działalność Szkoły daje możliwość satysfakcjonuj?cego startu w pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Gwarantuje staże i daje możliwość pozostania w branży. Pierwsze zajęcia stratuj? 23 października.

 

Szkoła Strategii Marki działa na rynku od 5 lat i jest projektem edukacyjnym skierowanym bezpośrednio do pracowników marketingu, głównie firm, ale również do pracowników agencji reklamowych i osób zainteresowanych zagadnieniami strategii marki i komunikacji. Zadaniem SSM jest nauka dopasowana   do profilu i doświadczeń zawodowych ucz?cych się. Zajęcia stwarzaj? doskonał? okazję do zderzenia własnej wiedzy z doświadczeniami specjalistów z innych branż. - To branżowe MBA; aby do tej Szkoły zostać przyjętym, trzeba mieć wiele lat doświadczenia zawodowego – komentuje Iwona Dynowska. Start roku dla SSM przewidziany jest na 5 listopada.

 

W planach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jest uruchomienie w najbliższym półroczu kolejnego projektu edukacyjnego, Szkoły Strategii i Planowania Mediów.

 

Więcej informacji udziela:

Iwona Dynowska

Iwona.dynowska@sar.org.pl

Project Director

tel. 0  501  501  763

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!