Zobacz także  •  Członkowie

SPORTFIVE Poland zmienia nazwę na SPORTVALUE

Agencja SPORTFIVE Poland wchodzi w nowy etap rozwoju i od czerwca 2025 roku działa pod nową nazwą – SPORTVALUE. Za zmianą stoi wykup menedżerski (MBO), dzięki któremu agencja zyskała większą niezależność operacyjną, pozostając jednocześnie strategicznym partnerem SPORTFIVE na polskim rynku.

Pod nową marką niezmienne pozostają wartości, kompetencje oraz najwyższe standardy działania, które od lat budują pozycję agencji na rynku marketingu sportowego. Zespół agencji pozostaje bez zmian – to wciąż ci sami doświadczeni specjaliści, którzy od lat tworzą wartościowe partnerstwa łącząc marki i świat sportu.

SPORTVALUE to kontynuacja 30 lat doświadczenia w marketingu i sponsoringu sportowym. Marka, będąc do tej pory częścią międzynarodowej grupy funkcjonowała pod nazwami UFA Sports, SPORTFIVE i Lagardère Sports & Entertainment. Siedziba agencji nadal mieści się w Warszawie – tam, gdzie od lat powstają projekty realizowane z największymi markami sportowymi i biznesowymi. SPORTVALUE specjalizuje się w tworzeniu strategii sponsoringowych, kompleksowej obsłudze partnerstw, we współpracach ambasadorskich ze sportowcami oraz sprzedaży pakietów hospitality na kluczowe wydarzenia sportowe w Polsce i za granicą.

„To dla nas ważny i naturalny krok naprzód. Zmieniamy nazwę, ale nie naszą misję – budowanie wartościowych partnerstw między markami a sportem. Nadal skupiamy się na dostarczaniu tego, co najważniejsze: efektywnych partnerstw i mierzalnej wartości dla marek, sportu i fanów” - mówi Tomasz Rożenek, prezes SPORTVALUE.

Zmiana nazwy nie wpływa na dane rejestrowe spółki oraz na obowiązujące umowy. SPORTVALUE kontynuuje strategiczną współpracę z agencją SPORTFIVE, koncentrując się na partnerstwach marketingowych z międzynarodowymi klubami, sportowcami i markami. Dzięki temu łączy globalny zasięg z elastycznością i szybkością działania na rynku polskim – wspierając zarówno polskie marki w ekspansji zagranicznej, jak i międzynarodowych partnerów w budowaniu obecności w Polsce. „Dzięki kontynuacji współpracy nadal mamy dostęp do globalnego portfolio praw SPORTFIVE, pakietów hospitality i know-how międzynarodowych zespołów - jednocześnie zyskując większą niezależność w realizacji projektów” - dodał Tomasz Rożenek.

Więcej informacji:

Tomasz Rożenek tomasz.rozenek@sportvalue.com

t. 502 601 079

SPORTVALUE

 

Agencja marketingu sportowego z 30 letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w tworzeniu wartościowych partnerstw sponsoringowych dla marek, wspierając klientów na każdym etapie procesu – od opracowania strategii, przez pozyskiwanie i negocjacje partnerstw, po aktywację, zarządzanie i pomiar efektów. Zespół ekspertów SPORTVALUE wspiera kluby, związki i sportowców w budowaniu profesjonalnych ofert, rozwijaniu relacji z markami i zarządzaniu partnerstwami zgodnie z najwyższymi standardami branży. Oferta agencji obejmuje również pakiety hospitality na wydarzenia sportowe w Polsce i za granicą.

 

W portfolio SPORTVALUE znajdują się projekty realizowane m.in. dla takich marek jak: STIHL, Biedronka, CCC, Plusssz, Omoda, Jaeco, Superbet, STS, Fortuna, VIVO, TCL, Wolt, BYD, Kraken, Immergas, Totalbet, Kapica, altas, Blachotrapez, Amazfit, DPD. Agencja współpracuje z czołowymi podmiotami sportowymi, takimi jak: Ekstraklasa S.A i jej kluby, Polski Związek Piłki Nożnej, Polski Związek Narciarski, Superliga, Speedway Grand Prix w Warszawie, PDC i Poland Dart Masters. Agencja realizowała partnerstwa z wieloma postaciami ze świata sportu m.in: Aleksandrą Mirosław, Wilfredo Leonem, Jasmine Paolini, Szymonem Marciniakiem, Mariną i Wojciechem Szczęsnym.

 

 

TOMASZ ROŻENEK

 

Prezes SPORTVALUE Marketing Sp. z o.o. agencji współpracującej z kluczowymi właścicielami praw marketingowych w sporcie, spółkami mediowymi oraz markami.

 

Ze stroną agencyjną biznesu sportowego związany zawodowo od 2012 roku, zajmując się sprzedażą praw marketingowych i telewizyjnych oraz rozwojem biznesu, w takich agencjach jak UFA Sports (Grupa RTL), Lagardère Sports i SPORTFIVE. W tym czasie odpowiedzialny za komercjalizację praw o wartości ponad 150 mln zł, między innymi dla takich podmiotów sportowych jak Polski Związek Piłki Nożnej, Ekstraklasa S.A. i jej kluby, PLS, ZPRP, Superliga, PZM, Ekstraliga Żużlowa, Runmageddon czy Borussia Dortmund. w Polsce. Od 2025 roku, wskutek wykupu managerskiego przejął polski oddział SPORTFIVE, kontynuując działalność agencyjną pod marką SPORTVALUE.

 

Współzałożyciel Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, największej organizacji w Polsce działającej na rzecz edukacji i profesjonalizacji branży. Aktywnie angażuje się w rozwój ekosystemu sportowego, wspierając wymianę wiedzy i najlepszych praktyk między liderami rynku.

 

Z ogromną satysfakcją angażuje się w rozwój zespołów doradczych, które współpracują z właścicielami praw i markami w kreowaniu efektywnych partnerstw marketingowych. Jego działania opierają się na filozofii win-win-win, która podkreśla istotność dostarczania wartość dla każdej ze stron partnerstw marketingowych w sporcie: podmiotów sportowych, marek oraz fanów. Dzięki temu równowaga między sukcesem biznesowym a zadowoleniem i zaangażowaniem kibiców jest zawsze zachowana. Entuzjasta lifelong learning’u i przywództwa opartego na wartościach

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!