Aktualności firm stowarzyszonych
Splio na „białej liście” Certified Senders Alliance
<p style="text-align: justify;">Splio otrzymało certyfikację Certified Senders Alliance (CSA) dla zaufanych operatorów e-mail marketingu. Certyfikat jest przyznawany przez Stowarzyszenie Niemieckiej Gospodarki Internetowej Eco (skrót od Electronic commerce) we współpracy z Niemieckim Związkiem Marketingu Bezpośredniego DDV.</p>
>
Niemiecki zwi?zek uznawanych nadawców (CSA) gromadzi informacje, dotycz?ce dostawców usług e-mail marketingowych oraz nagradza tych, którzy odpowiadaj? na wszystkie kryteria dobrych praktyk, umieszczaj?c ich na „białej liście” (whitelist).
Obecność profesjonalnych dostawców usług e-mail marketingowych na „białej liście” daje gwarancję, że realizowane przez nich wysyłki wiadomości e-mail s? akceptowane przez serwery klientów pocztowych. Z „białych list” korzystaj? dostawcy poczty, prowadz?cy surow? politykę antyspamow? (np. Yahoo...). Listę wszystkich dostawców poczty, zaangażowanych w projekt CSA, można znaleźć tutaj: http://www.certified-senders.eu/csa_html/en/271.htm.
Splio, od pocz?tków swojej działalności w 2001 roku, dba o międzynarodow? reputację, niezbędn?, aby skutecznie dostarczać wiadomości do skrzynek odbiorczych największych graczy na rynku (np. Yahoo, …). Dlatego, wraz ze swoj? platform? EmailForge4, Splio jest partnerem programu certyfikacji ReturnPath (od 2007 roku), a także członkiem największych organizacji antyspamowych na świecie, takich jak:
• Signal Spam
• Email Sender and Provider Coalition (ESPC)
• Messaging Anti-Abuse Working Group (MAAWG)
Osi?gnęliśmy to, stosuj?c dobre praktyki e-mail marketingu, do których zalicza się między innymi: nieudostępnianie baz danych swoich klientów oraz nie wykorzystywanie swojego narzędzia do wysyłania wiadomości, których odbiorcy nie chc? otrzymywać.
Informacje o firmie:
Splio jest ekspertem w zarz?dzaniu wielokanałowymi relacjami z klientami, dostarczaj?cym skuteczne, funkcjonalne i estetyczne rozwi?zania w modelu SaaS firmom, które chc? zwiększyć wydajność swoich systemów CRM.
EmailForge od Splio to platforma do realizowania wielokanałowych, zautomatyzowanych kampanii marketingowych, wykorzystuj?cych E-mail, SMS i Social Media.
Engage, dedykowany firmom, chc?cym usprawnić data mining; jest nowatorskim systemem, który synchronizuje bazy danych klientów/produktów/sklepów w jednym miejscu oraz ł?czy kanały sprzedaży online, offline i Social Media.
Splio działa na 3 kontynentach, zatrudnia ponad 80 osób w 6 krajach: Francji, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Chinach i od 2013 roku w Polsce. Wśród 170 międzynarodowych klientów obsługiwanych przez Splio s? m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L’Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.
Więcej informacji na stronie internetowej: