Soczysty Burger w Hotelach Ibis

<p style="text-align: justify;"><strong>Warszawa, 2 marca 2015, nowoczesna restauracja o świeżym, dynamicznym designie powinna mieć również niebanalne menu. Dlatego w restauracjach ibis kitchen można spróbować wyśmienitych soczystych burgerów w nowej ofercie i-Burger. W tych obiektach nie tylko dobrze się wyśpimy dzięki łóżkom Sweet Bed™ by ibis, ale i zjemy, gdyż w hotelu modne danie przygotowane jest według filozofii slow food. Co więcej, ulubionego burgera możemy zabrać do domu – marka ibis wprowadziła pionierską w gastronomii hotelowej usługę na wynos dla całej oferty i-Burger. </strong></p>

>

TRENDY I ŚWIEŻE SMAKI

Marka ibis nie przestaje udoskonalać standard obsługi w  swoich hotelach. Dokonuje pozytywnej zmiany nie tylko w  identyfikacji wizualnej w  ramach konceptu restauracyjnego ibis kitchen, ale też niezmiennie odświeża i  unowocześnia dostępne menu. Zmieniony wystrój dzięki umiejętnemu wykorzystaniu poł?czenia bieli, czerni i czerwieni z  drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach tworzy ciepły klimat miejsca i sprzyja interakcji między gośćmi. Doskonale pasuje do niego pod?żaj?ca za aktualnymi trendami kulinarnymi oferta gastronomiczna i-Burger. W menu znajduje się aż osiem wyśmienitych burgerów, w  tym klasyczny i-Burger czy i-Cheese z  doskonał? soczyst? wołowin?, jak i  bardziej ekstrawagancki, słodko-kwaśny i-Hawaiiczy wegetariański i-Veg z polent? z  warzywami. Szczególn? popularności? wśród międzynarodowych gości cieszy się natomiast i-Stefcio z podwójnym serem cheddar oraz sosem BBQ. Warto podkreślić, że każdy z burgerów to 200 gram doskonałej wołowiny, z czego aż 25% pochodzi od krów rasy Angus. Specjalnie na potrzeby oferty i-Burger została stworzona również receptura oraz  wielkość bułek, które s? lekkie i nieco puszyste. Idealnie z modnymi ostatnio slow foodowymi burgerami będ? komponować się orzeźwiaj?ce lemoniady i-Lemonades. Słodzone miodem, przygotowywane na miejscu na bazie świeżych cytryn, ananasów lub malin niew?tpliwie ugasz? każde pragnienie. Co więcej wszystkie burgery,dostępne s? nie tylko na miejscu, ale i  na wynos.

PROSTO I ZDROWO

W poszukiwaniu ciekawej oferty gastronomicznej marka zainspirowała się aktualnie najmodniejszymi trendami gastronomicznymi nawi?zuj?c do coraz bardziej popularnych food trucków oraz rezygnacji z  jedzenia fast foodów. Dlatego w koncepcie bardzo ważne jest, by danie było przygotowane według zasady simple slow food, która gwarantuje skomponowanie potraw ze świeżych,wysokiej jakości i  starannie opracowanych składników.Dzięki temu posiłekjest wyj?tkowo smaczny i zdrowy. Menu w  restauracjach w  hotelach ibis zawiera również bardziej klasyczne i tradycyjne przek?ski oraz dania. Oprócz oferty i-Burger możemy wybierać spośród typowo polskich dań czy restauracyjnych klasyków.

„Oferta i-Burger jest części? naszej szerszej koncepcji zmiany idei restauracji w  tej  kategorii obiektów hotelowych” – podkreśla Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w  Polsce i krajach bałtyckich. – „Pod?żamy za nowymi trendami i  potrzebami naszych gości, st?d pomysł na wprowadzenie do menu modnychpotraw przygotowywanych z  wysokiej jakości świeżych i  zdrowych produktów. To propozycja, która ma zachęcić klientówrównież spoza hotelu, aby wst?pili do  nas w porzelunchu.”

Marka ibis rozpoczęła promocję oferty i-Burger pod hasłem „NOWA EKIPA W MIEŚCIE – SOCZYSTE BURGERY”, zarówno na terenie hoteli, jak i on-line. Jej części? był m.in. konkurs gotowania na żywo przez blogerów, który odbył się w ibis Warszawa Reduta.

***

IBIS

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w  których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecaj?ce standardom świadczonej przez ni? obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kieruj?c? każdym z pracowników. Ibis jest pierwsz? mark? hotelow?, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzaj?cy profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, daj?cy konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwart? na świecie sieci? hoteli ekonomicznych.

Więcej informacji na ibis.co

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i  na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a  także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w  interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le  Club Accorhotels.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!