Zobacz także  •  Członkowie

Skandynawski dostawca infrastruktury cyfrowej GlobalConnect nawiązuje współpracę z Comarch

Grupa GlobalConnect podpisała umowę z firmą Comarch na dostarczenie nowego, wspólnego, zintegrowanego rozwiązania dla klientów, produktów, zamówień i rozliczeń przy użyciu przodującego w branży pakietu BSS/OSS dla wszystkich operacji biznesowych. To rozwiązanie, obejmujące wiele krajów, umożliwia prawdziwie cyfrową i zautomatyzowaną obsługę klienta, harmonizację procesów we wszystkich operacjach w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii i Niemczech oraz pełną obsługę Managed End-to-End Connectivity (METEC) oferowanej przez GlobalConnect.

 

W pełni zintegrowane, kompleksowe rozwiązanie biznesowe:

Comarch dostarczy swój w pełni zintegrowany pakiet obsługujący zarządzanie klientami, produktami, zamówieniami oraz rozliczeniami, który wspiera strategię GlobalConnect polegającą na dostarczaniu klientom w pełni zintegrowanych ofert łączności typu end-to-end w połączeniu z nowym, cyfrowym doświadczeniem.

Zapotrzebowanie rynku na zintegrowane rozwiązania informatyczne i sieciowe, którymi można zarządzać za pomocą jednego, łatwego w obsłudze interfejsu cyfrowego, stale rośnie, ponieważ cyfryzacja staje się coraz bardziej złożona, ale też potrzebna dla wszystkich przedsiębiorstw. Dzięki współpracy z Comarch i wykorzystaniu wiodących w branży rozwiązań BSS i OSS GlobalConnect uprości tę rosnącą złożoność dla swoich klientów oraz zapewni proste i intuicyjne cyfrowe środowisko użytkownika.

Nikt na rynku nie był w stanie zapewnić przyjaznej dla klienta, zintegrowanej, kompleksowej usługi w zakresie rozwiązań łączności. Posiadamy i kontrolujemy cały łańcuch wartości oraz wszystkie zaangażowane komponenty w ramach oferty Managed End-to-End Connectivity (takiej jak SmartFiber, SD-WAN, MLAN, usługi bezpieczeństwa i dostępu). Od ponad czterech lat oferujemy zintegrowane rozwiązania w zakresie łączności we wszystkich krajach, w których prowadzimy działalność, ale teraz będziemy mogli dalej przyspieszać i ulepszać wrażenia użytkowników końcowych, aby nasi klienci mogli skupić się na prowadzeniu swojej działalności, a nie na tym, jak działa ich sieć, jak jest wydajna lub jak solidne są usługi łączności – to nasza praca – mówi Yan Zheng, Head of Digital Solutions (GlobalConnect Group’s B2B product portfolio) w GlobalConnect.

Kluczowe obszary działalności:

Proponowane rozwiązanie wprowadza uproszczenie i cyfryzację działalności GlobalConnect poprzez wprowadzenie jednolitego modelu klienta, katalogu produktów przedsiębiorstwa oraz automatyzację procesów biznesowych. Dzięki temu GlobalConnect będzie mógł znacząco skrócić czas wprowadzania na rynek nowych produktów i usług, co jest szczególnie potrzebne na bardzo wymagającym rynku klientów biznesowych.

Rozwiązanie Comarch dostarcza wielonarodowe funkcje o najwyższym możliwym stopniu podobieństwa, zastępując wiele systemów silosowych wdrożonych w poszczególnych krajach. Ujednolici oraz uprości modele i przepływy danych, napędzając nowe przychody i zapewniając efektywne kosztowo dostawy i operacje wsparcia.

 

Korzyści dla klientów GlobalConnect:

Rozwiązanie koncentruje się na wzroście doświadczenia klientów i zarządzaniu nimi poprzez zastosowanie podejścia ze spójnymi informacjami o użytkownikach, dostępem do wszystkich zdarzeń, produktów, cen, wycen i ofert, zamówień, ale też wysoce zautomatyzowanym, cyfrowym zarządzaniem partnerami i ścieżką klienta, zarządzaniem zamówieniami handlowymi i usługowymi wraz z ich realizacją oraz zarządzaniem pracownikami terenowymi.

 

Comarch wspiera GlobalConnect w zostaniu preferowanym dostawcą usług cyfrowych w Europie Północnej:

Jesteśmy zaszczyceni, że GlobalConnect zaufał nam i wybrał Comarch Suite. Partnerstwo z Comarch będzie wspierać GlobalConnect w dostarczaniu zdigitalizowanej ścieżki klienta wspieranej przez nasze doświadczenie w projektach wielonarodowych, dostarczymy nasze rozwiązanie w modelu multi-tenant pozwalające GlobalConnect usprawnić i skoordynować swoje możliwości w różnych krajach i ich wpływie na klientów. Wspólnie skupimy się na łączeniu z klientami i automatyzacji komunikacji, dostaw i rozliczeń w organizacjach. Jesteśmy w pełni zaangażowani we wspieranie GlobalConnect, aby stał się preferowanym dostawcą zintegrowanych usług cyfrowych w Europie Północnej – mówi Jacek Lonc, Head of Telco Sales and Business Strategy Division w Comarch.


O GlobalConnect

Grupa GlobalConnect jest jednym z wiodących dostawców infrastruktury cyfrowej i teleinformatycznej w Europie Północnej. Grupa dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie łączności poprzez swoją infrastrukturę składającą się ze 150.000 km sieci światłowodowej (z czego ponad 100.000 km jest własnością GlobalConnect) oraz 34.500 m2 powierzchni centrów danych w Danii, Norwegii, Szwecji, Niemczech i Finlandii. Grupa GlobalConnect zatrudnia około 1.700 osób, posiada 30.000 klientów B2B i łączy ponad 690.000 prywatnych gospodarstw domowych siecią światłowodową o dużej przepustowości.

Grupa GlobalConnect powstała w wyniku przeprowadzonych w 2019 i 2020 roku fuzji spółek Broadnet, GlobalConnect i IP-Only. W segmencie Fiber-to-the-home grupa działa pod markami IP-Only, HomeNet i Onefiber, natomiast w segmencie B2B na wszystkich swoich rynkach działa jako GlobalConnect. Właścicielem Grupy GlobalConnect jest globalna organizacja inwestycyjna EQT, jeden z największych inwestorów infrastrukturalnych w Europie.


O Comarch

Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, a od 1999 roku jest notowany na warszawskiej giełdzie. Jest jedną z największych firm informatycznych w Europie, prowadzi projekty dla wiodących marek z Polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki, m.in. telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usługach, infrastrukturze IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z usług Comarch skorzystały dziesiątki tysięcy globalnych marek w ponad 100 krajach na sześciu kontynentach. Wśród tych marek są między innymi Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Vodafone, T-Mobile, Telefónica, Orange, LG U+ czy BNP Paribas Fortis, Allianz, Aviva, AXA, Banque Populaire des Alpes, Alior Bank, Credit Suisse, Delta Lloyd Life, DNB i ING.

Comarch zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT, m.in. Gartnera, Truffle 100, TOP 200 "Computerworld", IDC, Polskiej Akademii Nauk oraz EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Comarch co roku inwestuje w innowacyjne projekty. W 2021 roku wydatki na badania i rozwój wyniosły 317 mln zł. Obecnie zatrudnia 7000 ekspertów, w ponad 90 biurach w ponad 30 krajach od Australii i Japonii przez Bliski Wschód i Europę po obie Ameryki.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!