Seminarium “Employee Experiences Day. Każdy pracownik jest klientem, a klient pracownikiem”
Data: 14 czerwca, godz. 9:00 – 14:30 Miejsce: Konfederacja Lewiatan, ul. Zbyszka Cybulskiego 3, Warszawa
Podczas spotkania uczestnicy poznają najnowsze trendy rynkowe w obszarze zarządzania doświadczeniami. Po części merytorycznej odbędą się dwugodzinne warsztaty poświęcone mapowaniu doświadczeń w procesie rekrutacji i onboardingu z wykorzystaniem globalnej metody KPMG Sześciu Filarów™.
Link do rejestracji: https://online.ikongres.pl/conference/employee_experiences_day_kazdy_pracownik_jest_klientem,_a_klient_pracownikiem
Agenda:
09:00 – 09:30 | Rejestracja uczestników |
09:30 – 09:50 | Megatrendy na rynku pracy (sukces firmy a pozyskiwanie klientów, demografia, zaangażowanie pracowników, przyciąganie kandydatów) |
09:50 – 10:05 | Zarządzanie doświadczeniami klientów (CX) jako kierunek rozwoju liderów rynkowych |
10:05 – 10:35 | Digital Labour: Jak robotyzacja i automatyzacja poprawi komfort pracy? |
10:35 – 10:50 | Jak definiować Employee Experience? |
10:50 – 11:05 | Przerwa kawowa |
11:05 – 11:30 | Employee Experience i jak je mierzyć? |
11:30 – 13:45 | Warsztat Candidate Experience – mapowanie doświadczeń w procesie rekrutacji i onboardingu z wykorzystaniem globalnej metody KPMG Sześciu Filarów™ |
13:45 – 14:30 | Zakończenie oraz Lunch |