Aktualności firm stowarzyszonych

Ruszyła świąteczna kampania marki Vivabox!

<p><span><span><span>Z początkiem listopada bieżącego roku rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa zestaw&oacute;w prezentowych Vivabox, dystrybuowanych przez Sodexo Motivation Solutions. Akcja pod hasłem &bdquo;Najlepsze prezenty wybiera się samemu!&rdquo; obejmuje reklamy na stacjach Metra i w sieciach partnerskich firmy m.in. salonach Empik, kampanię w Internecie i na Facebooku oraz działania public relations. </span></span></span></p>

>

Świ?teczna kampania marki Vivabox skierowana jest do klientów poszukuj?cych oryginalnego podarunku dla bliskich i przyjaciół. Szukasz prezentu, który na długo pozostanie w pamięci? Masz dosyć powtarzaj?cych się lub mało udanych podarunków? Odpowiedzi? na świ?teczne rozterki jest claim akcji – „Najlepsze prezenty wybiera się samemu!”. Tak? właśnie możliwość oferuj? bowiem klientom eleganckie zestawy prezentowe Vivabox oparte na popularnej w Europie koncepcji podarunku w formie voucheru. Zestawy oferowane s? w kilkunastu różnych wariantach, aby dopasować prezent do preferencji osoby obdarowanej, a  ukryte w nich vouchery można wymienić na jedn? z wielu atrakcji, dostępnych w ramach każdego z zestawów. Kreacja reklam, billboardów i spotów nawi?zuje zaś do wyj?tkowych emocji, które towarzysz? otrzymaniu takiego właśnie udanego prezentu.
  

Pretekstem do przygotowania świ?tecznej kampanii reklamowej było rozszerzenie oferty zestawów prezentowych Vivabox o nowe, oryginalne warianty podarunków, zawieraj?cych m.in. luksusowe perfumy, ekstremalne przygody, selekcję toskańskich win lub zaproszenia na elegancj? kolację i relaks w SPA. Pomysł na kreację podsunęli nam zaś sami klienci, którzy od dwóch lat dziel? się z nami swoimi rozterkami dotycz?cymi gwiazdkowych prezentów. Któż nie chciałaby zobaczyć błysku w oczach bliskich i przyjaciół, gdy odpakuj? tegoroczne prezenty? Nasza kampania ma na celu pokazanie, że wyj?tkowe, oryginalne i spełniaj?ce wszystkie oczekiwania podarunki s? na wyci?gnięcie ręki. Koncepcja prezentów w formie vouchera przyjęła się już m.in. w Belgii, Francji i Wielkiej Brytanii. Nadszedł czas, żeby także polscy klienci odkryli sposób na obdarowanie bliskich wyj?tkowymi gwiazdkowymi niespodziankami.”- podsumowała pocz?tek świ?tecznej kampanii Katarzyna Jasińska, Dyrektor marki Vivabox w Sodexo Motivation Solutions.
  

Świ?teczna kampania reklamowa marki Vivabox ł?czy działania ATL z aktywnościami w Internecie i na Facebooku, wspartymi public relations. Kampania ATL będzie realizowana równolegle na wybranych stacjach Metra, gdzie pojawi? się plakaty i spoty promuj?ce zestawy prezentowe Vivabox oraz w sieciach partnerskich firmy. Reklamy marki Vivabox będ? widoczne m.in. w salonach Empik i Toys4Boys oraz perfumeriach SEPHORA. Aktywności w Internecie maj? postać zintegrowanej kampanii SEM, poł?czonej z działaniami na stronie www.vivabox.pl i reklamami odsłonowymi na wybranych portalach internetowych. Ostatnim ogniwem s? aktywności realizowane w ramach profilu marki Vivabox na Facebooku, gdzie na klientów czekaj? m.in. konkursy i świ?teczne promocje oraz projekty public relations, realizowane wspólnie z wybranymi tytułami pracy kobiecej i life stylowej. Działania w ramach kampanii świ?tecznej potrwaj? do końca grudnia 2011 roku.
  

Za kreację kampanii odpowiada agencja Netizens, która we wrześniu wygrała przetarg na obsługę reklamow? marki Vivabox. Aktywności w ramach kampanii SEM i profilu marki Vivabox na Facebooku koordynuje Webvariation oraz Firstlevel. Działania public relations wspieraj?ce kampanię realizuje agencja ConTrust.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!