Aktualności firm stowarzyszonych
Ruszyła świąteczna kampania marki Vivabox!
<p><span><span><span>Z początkiem listopada bieżącego roku rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa zestawów prezentowych Vivabox, dystrybuowanych przez Sodexo Motivation Solutions. Akcja pod hasłem „Najlepsze prezenty wybiera się samemu!” obejmuje reklamy na stacjach Metra i w sieciach partnerskich firmy m.in. salonach Empik, kampanię w Internecie i na Facebooku oraz działania public relations. </span></span></span></p>
>
Świ?teczna kampania marki Vivabox skierowana jest do klientów poszukuj?cych oryginalnego podarunku dla bliskich i przyjaciół. Szukasz prezentu, który na długo pozostanie w pamięci? Masz dosyć powtarzaj?cych się lub mało udanych podarunków? Odpowiedzi? na świ?teczne rozterki jest claim akcji – „Najlepsze prezenty wybiera się samemu!”. Tak? właśnie możliwość oferuj? bowiem klientom eleganckie zestawy prezentowe Vivabox oparte na popularnej w Europie koncepcji podarunku w formie voucheru. Zestawy oferowane s? w kilkunastu różnych wariantach, aby dopasować prezent do preferencji osoby obdarowanej, a ukryte w nich vouchery można wymienić na jedn? z wielu atrakcji, dostępnych w ramach każdego z zestawów. Kreacja reklam, billboardów i spotów nawi?zuje zaś do wyj?tkowych emocji, które towarzysz? otrzymaniu takiego właśnie udanego prezentu.
„Pretekstem do przygotowania świ?tecznej kampanii reklamowej było rozszerzenie oferty zestawów prezentowych Vivabox o nowe, oryginalne warianty podarunków, zawieraj?cych m.in. luksusowe perfumy, ekstremalne przygody, selekcję toskańskich win lub zaproszenia na elegancj? kolację i relaks w SPA. Pomysł na kreację podsunęli nam zaś sami klienci, którzy od dwóch lat dziel? się z nami swoimi rozterkami dotycz?cymi gwiazdkowych prezentów. Któż nie chciałaby zobaczyć błysku w oczach bliskich i przyjaciół, gdy odpakuj? tegoroczne prezenty? Nasza kampania ma na celu pokazanie, że wyj?tkowe, oryginalne i spełniaj?ce wszystkie oczekiwania podarunki s? na wyci?gnięcie ręki. Koncepcja prezentów w formie vouchera przyjęła się już m.in. w Belgii, Francji i Wielkiej Brytanii. Nadszedł czas, żeby także polscy klienci odkryli sposób na obdarowanie bliskich wyj?tkowymi gwiazdkowymi niespodziankami.”- podsumowała pocz?tek świ?tecznej kampanii Katarzyna Jasińska, Dyrektor marki Vivabox w Sodexo Motivation Solutions.
Świ?teczna kampania reklamowa marki Vivabox ł?czy działania ATL z aktywnościami w Internecie i na Facebooku, wspartymi public relations. Kampania ATL będzie realizowana równolegle na wybranych stacjach Metra, gdzie pojawi? się plakaty i spoty promuj?ce zestawy prezentowe Vivabox oraz w sieciach partnerskich firmy. Reklamy marki Vivabox będ? widoczne m.in. w salonach Empik i Toys4Boys oraz perfumeriach SEPHORA. Aktywności w Internecie maj? postać zintegrowanej kampanii SEM, poł?czonej z działaniami na stronie www.vivabox.pl i reklamami odsłonowymi na wybranych portalach internetowych. Ostatnim ogniwem s? aktywności realizowane w ramach profilu marki Vivabox na Facebooku, gdzie na klientów czekaj? m.in. konkursy i świ?teczne promocje oraz projekty public relations, realizowane wspólnie z wybranymi tytułami pracy kobiecej i life stylowej. Działania w ramach kampanii świ?tecznej potrwaj? do końca grudnia 2011 roku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Netizens, która we wrześniu wygrała przetarg na obsługę reklamow? marki Vivabox. Aktywności w ramach kampanii SEM i profilu marki Vivabox na Facebooku koordynuje Webvariation oraz Firstlevel. Działania public relations wspieraj?ce kampanię realizuje agencja ConTrust.