Partnerzy

Ruszyła IV Edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku

<p style="text-align: justify;">Ruszyła IV Edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, głównymi nowościami Konkursu jest Grand Prix - Nagroda Zespołowa, która zostanie przyznana najlepszemu zespołowi marketingu za wyjątkową i efektywną współpracę w zakresie działań marketingowych oraz organizacja gali finałowej w Warszawie. Zgłoszenia zbierane są do 9 maja 2014 roku.</p>

>

Ide? Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagradzanie najlepszych marketerów w Polsce, którzy wyróżniaj? się skuteczności?, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem w działaniach marketingowych, przyczyniaj?c się do rozwoju firmy b?dź instytucji, dla której pracuj?. Kapituła spośród zgłoszonych przez firmy i instytucje propozycji w dwu etapowym głosowaniu wybierze zwycięzców na podstawie dokonań w 2013 roku.

Kapituła przyzna 3 nagrody główne: Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Firmy, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Instytucje i organizacje oraz po raz pierwszy w historii Konkursu, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Nagroda Zespołowa.

Formuła Konkursu przewiduje również nagrody Osobowości Marketingu Roku w następuj?cych kategoriach:

  • Launch / Rebranding Roku
  • Wyj?tkowe efekty na rynkach międzynarodowych
  • Wyj?tkowa efektywność przy niskim budżecie
  • Thinking outside the box
  • Młody wilk - Odkrycie roku
  • Wyj?tkowa efektywność społeczna

Wyboru zwycięzców dokona kapituła ekspertów, w skład której wchodz? laureaci z ubiegłych edycji Konkursu, przedstawiciele partnerów konkursu, mediów, agencji oraz branżowi eksperci:

  1. Szymon Gutowski, Dyrektor Zarz?dzaj?cy DDB, Doradca Społeczny Prezydenta RP
  2. Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland
  3. Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu i KomunikacjiKorporacyjnej, PKN ORLEN
  4. Paweł Potorczyn, Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza
  5. Krzysztof Gawrych, Partner, Eventroom
  6. Natalia Hatalska, CIO, Universal McCann, Blogerka
  7. Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasto Poznań
  8. Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner Dragon Rouge
  9. Tomasz Modzelewski, Prezes Zelmer
  10. Marcin Karnowski, Head of Marketing CEE, Google
  11. Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu Grupa PZU
  12. Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO B.P.
  13. Jakub Marczyński, Szlachetna Paczka / Laureat III edycji Konkursu
  14. Agata Łapińska, Dyrektor Marketingu RX Polpharma
  15. Antoine Kolendowski, Prezes Havas Worldwide Warsaw
  16. Marzena Witczyńska, Dyrektor Momentu Worldwide
  17. Magdalena Maruszczak, Dyrektor Marketingu i Komunikacji KPMG w Polsce
  18. Grzegorz Filipiak, Dyrektor Marketingu Oknoplast
  19. Elżbieta Plichta, Dyrektor Marketingu Douglas
  20. Paweł Rabiej, Wydawca i Redaktor Naczelny, Magazyn ThinkTank
  21. Wojciech Bortkiewicz, Dyrektor Marketingu Stock Polska
  22. Agnieszka Bajur, Prezes Marketing & Communication Consultants
  23. Ariel Maciaszek, Dyrektor, Tani Opał / Laureat III Edycji Konkursu
  24. dr Bolesław Rok, V-ce Dyrektor Centrum Etyki Biznesu, Akademia L. Koźmińskiego
  25. Krzysztof Borys Kruszewski, Chairman Europe, Millward Brown
  26. Marcin Dec, Prezes, Initiative Media Polska
  27. Wojciech Szpil, Prezes Zarz?du, Totalizator Sportowy
  28. Zbigniew Gajewski, VD PKPP Lewiatan
  29. Rafał Baran, Prezes GREY Group Polska
  30. Marek Kmiecik, Wiceprezes i Dyrektor Marketingu Tarczyński S.A.
  31. Bianka Pawlewska, International Director New Age Media
  32. Włas Chorowiec, Prezes LeadBullet
  33. Paweł Netczuk, Prezes Mediarun
  34. Mariusz Ryciak, Partner Mediarun
  35. Jacek Furman, Prezes Aflofarm
  36. Elżbieta Pełka, Założyciel i Prezes PNSA
  37. Prof. UG dr hab Radosław Koszewski, Dyrektor IESE
  38. Andrzej Matuszyński, Prezes Zarz?du Eurozet
  39. Piotr Woźniak - Starak, Prezes Watchout Production
  40. Olgierd Cygan, Prezes Digital One

O statuetkę Dyrektora Marketingu Roku mog? ubiegać się osoby kieruj?ce działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organizacjach pozarz?dowych, wypełniaj?c formularz zawarty na dedykowanej stronie http://www.mediarun.com/awards/.

Kandydatów do Konkursu mog? również zgłaszać spośród swojej grupy klientów agencje reklamowe, PRowe i domy mediowe.

Na stronie konkursowej można pobrać prezentacje zwycięzców ubiegłych edycji.

Nadsyłanie formularzy zgłoszeniowych potrwa do 9 maja 2014. Głosowanie Kapituły nad pracami kandydatów przebiegać będzie w dwóch etapach. W pierwszym, członkowie Kapituły dokonaj? indywidualnie selekcji nadesłanych zgłoszeń. W drugim, podczas spotkania 21 maja br., odbędzie się głosowanie członków Kapituły, w wyniku którego wyłonieni zostan? zwycięzcy IV edycji Konkursu.

Nazwiska laureatów zostan? ogłoszone na uroczystej Gali finałowej, która odbędzie się maju w Warszawie. Szczegóły na stronie konkursu http://www.mediarun.com/awards/

Partnerami Konkursu s?: Initiative Media Polska, Grey Group Polska, Polpharma, Lead Bullet SA, New Age Media, Dragon Rouge, Chili Zet, Clear Channel Poland.

Patronem honorowym konkursu jest Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce (CCIFP)

Od czterech lat nad przebiegiem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku czuwa firma prawnicza Leśnodorski - Ślusarek i Wspólnicy (L-S-W).

Partnerami Gali s?: Momentum Worldwide, KPMG, Alvernia Studio, Marketing & Communications Consultants, Apart, Digital One.

O ORGANIZATORZE:

Mediarun jest wydawc? kilku serwisów, w tym jednego z wiod?cych portali poświęconych mediom i marketingowi - mediarun.pl. Misj? spółki jest edukować, inspirować jak również integrować środowisko marketerów w Polsce.

Spółka jest organizatorem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku oraz Kongresu Dyrektorów Marketingu Roku, który w ubiegłym roku odbył się w rozwiniętej formule pod nazw? Mediarun Festival.

Dodatkowych informacji dla mediów udziela:

Marta Stańczuk - PR, M. 537 021 061, ms@mediarun.com

Dodatkowych informacji dla uczestników udziela:

Justyna Borkowska, M. 531 021 031, jb@mediarun.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!