Partnerzy
Ruszyła IV Edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku
<p style="text-align: justify;">Ruszyła IV Edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, głównymi nowościami Konkursu jest Grand Prix - Nagroda Zespołowa, która zostanie przyznana najlepszemu zespołowi marketingu za wyjątkową i efektywną współpracę w zakresie działań marketingowych oraz organizacja gali finałowej w Warszawie. Zgłoszenia zbierane są do 9 maja 2014 roku.</p>
>
Ide? Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagradzanie najlepszych marketerów w Polsce, którzy wyróżniaj? się skuteczności?, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem w działaniach marketingowych, przyczyniaj?c się do rozwoju firmy b?dź instytucji, dla której pracuj?. Kapituła spośród zgłoszonych przez firmy i instytucje propozycji w dwu etapowym głosowaniu wybierze zwycięzców na podstawie dokonań w 2013 roku.
Kapituła przyzna 3 nagrody główne: Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Firmy, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Instytucje i organizacje oraz po raz pierwszy w historii Konkursu, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Nagroda Zespołowa.
Formuła Konkursu przewiduje również nagrody Osobowości Marketingu Roku w następuj?cych kategoriach:
- Launch / Rebranding Roku
- Wyj?tkowe efekty na rynkach międzynarodowych
- Wyj?tkowa efektywność przy niskim budżecie
- Thinking outside the box
- Młody wilk - Odkrycie roku
- Wyj?tkowa efektywność społeczna
Wyboru zwycięzców dokona kapituła ekspertów, w skład której wchodz? laureaci z ubiegłych edycji Konkursu, przedstawiciele partnerów konkursu, mediów, agencji oraz branżowi eksperci:
- Szymon Gutowski, Dyrektor Zarz?dzaj?cy DDB, Doradca Społeczny Prezydenta RP
- Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland
- Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu i KomunikacjiKorporacyjnej, PKN ORLEN
- Paweł Potorczyn, Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza
- Krzysztof Gawrych, Partner, Eventroom
- Natalia Hatalska, CIO, Universal McCann, Blogerka
- Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasto Poznań
- Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner Dragon Rouge
- Tomasz Modzelewski, Prezes Zelmer
- Marcin Karnowski, Head of Marketing CEE, Google
- Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu Grupa PZU
- Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO B.P.
- Jakub Marczyński, Szlachetna Paczka / Laureat III edycji Konkursu
- Agata Łapińska, Dyrektor Marketingu RX Polpharma
- Antoine Kolendowski, Prezes Havas Worldwide Warsaw
- Marzena Witczyńska, Dyrektor Momentu Worldwide
- Magdalena Maruszczak, Dyrektor Marketingu i Komunikacji KPMG w Polsce
- Grzegorz Filipiak, Dyrektor Marketingu Oknoplast
- Elżbieta Plichta, Dyrektor Marketingu Douglas
- Paweł Rabiej, Wydawca i Redaktor Naczelny, Magazyn ThinkTank
- Wojciech Bortkiewicz, Dyrektor Marketingu Stock Polska
- Agnieszka Bajur, Prezes Marketing & Communication Consultants
- Ariel Maciaszek, Dyrektor, Tani Opał / Laureat III Edycji Konkursu
- dr Bolesław Rok, V-ce Dyrektor Centrum Etyki Biznesu, Akademia L. Koźmińskiego
- Krzysztof Borys Kruszewski, Chairman Europe, Millward Brown
- Marcin Dec, Prezes, Initiative Media Polska
- Wojciech Szpil, Prezes Zarz?du, Totalizator Sportowy
- Zbigniew Gajewski, VD PKPP Lewiatan
- Rafał Baran, Prezes GREY Group Polska
- Marek Kmiecik, Wiceprezes i Dyrektor Marketingu Tarczyński S.A.
- Bianka Pawlewska, International Director New Age Media
- Włas Chorowiec, Prezes LeadBullet
- Paweł Netczuk, Prezes Mediarun
- Mariusz Ryciak, Partner Mediarun
- Jacek Furman, Prezes Aflofarm
- Elżbieta Pełka, Założyciel i Prezes PNSA
- Prof. UG dr hab Radosław Koszewski, Dyrektor IESE
- Andrzej Matuszyński, Prezes Zarz?du Eurozet
- Piotr Woźniak - Starak, Prezes Watchout Production
- Olgierd Cygan, Prezes Digital One
O statuetkę Dyrektora Marketingu Roku mog? ubiegać się osoby kieruj?ce działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organizacjach pozarz?dowych, wypełniaj?c formularz zawarty na dedykowanej stronie http://www.mediarun.com/awards/.
Kandydatów do Konkursu mog? również zgłaszać spośród swojej grupy klientów agencje reklamowe, PRowe i domy mediowe.
Na stronie konkursowej można pobrać prezentacje zwycięzców ubiegłych edycji.
Nadsyłanie formularzy zgłoszeniowych potrwa do 9 maja 2014. Głosowanie Kapituły nad pracami kandydatów przebiegać będzie w dwóch etapach. W pierwszym, członkowie Kapituły dokonaj? indywidualnie selekcji nadesłanych zgłoszeń. W drugim, podczas spotkania 21 maja br., odbędzie się głosowanie członków Kapituły, w wyniku którego wyłonieni zostan? zwycięzcy IV edycji Konkursu.
Nazwiska laureatów zostan? ogłoszone na uroczystej Gali finałowej, która odbędzie się maju w Warszawie. Szczegóły na stronie konkursu http://www.mediarun.com/awards/
Partnerami Konkursu s?: Initiative Media Polska, Grey Group Polska, Polpharma, Lead Bullet SA, New Age Media, Dragon Rouge, Chili Zet, Clear Channel Poland.
Patronem honorowym konkursu jest Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce (CCIFP)
Od czterech lat nad przebiegiem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku czuwa firma prawnicza Leśnodorski - Ślusarek i Wspólnicy (L-S-W).
Partnerami Gali s?: Momentum Worldwide, KPMG, Alvernia Studio, Marketing & Communications Consultants, Apart, Digital One.
O ORGANIZATORZE:
Mediarun jest wydawc? kilku serwisów, w tym jednego z wiod?cych portali poświęconych mediom i marketingowi - mediarun.pl. Misj? spółki jest edukować, inspirować jak również integrować środowisko marketerów w Polsce.
Spółka jest organizatorem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku oraz Kongresu Dyrektorów Marketingu Roku, który w ubiegłym roku odbył się w rozwiniętej formule pod nazw? Mediarun Festival.
Dodatkowych informacji dla mediów udziela:
Marta Stańczuk - PR, M. 537 021 061, ms@mediarun.com
Dodatkowych informacji dla uczestników udziela:
Justyna Borkowska, M. 531 021 031, jb@mediarun.com