Aktualności firm stowarzyszonych

Rodzina hoteli ibis postawiła na muzykę

<p style="text-align: justify;" align="justify"><a name="_GoBack"></a> <span style="color: #000000;"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” dobiegła końca. Pomysł wykorzystania muzyki, jako jej motywu przewodniego oraz zaangażowanie gwiazdy muzycznej w roli ambasadorki przyniosły rezultaty, które przerosły pierwotne oczekiwania organizatorów. W ciągu czterech miesięcy informacja uzyskała zasięg dziesięciu milionów, a wiele osób włączyło się aktywnie w działania, do których zachęcała w swojej komunikacji rodzina hoteli ibis.</strong></span></span></span></p>

>

Sukces kampanii – tysi?ce zaangażowanych internautów

Głównym celem projektu było wyłonienie w konkursie muzycznym grupy utalentowanych artystów. Dzięki nagrodzie, otrzymali oni możliwość rozwoju profesjonalnej kariery muzycznej. W ramach kampanii, rodzina hoteli ibis stworzyła także platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, która posłużyła za miejsce komunikacji z internautami. Grupę docelow? stanowiły przede wszystkim młode osoby zainteresowane muzyk?, jednak dzięki szerokiej komunikacji, marka dotarła ze swoim przekazem nie tylko do millenialsów, ale także do starszych odbiorców. Udało się pokazać, że hotele mog? być miejscami, które zapewniaj? dobr? zabawę i niezapomniane chwile.

Ze względu na charakter projektu oraz grupę, do której kierowano komunikaty, w kampanii postawiono przede wszystkim na media społecznościowe (Facebook, Instagram, Snapchat oraz YouTube) oraz Internet.

O kolejnych etapach informowano poprzez kanały komunikacji online rodziny hoteli ibis. Zrealizowana została seria postów, materiałów wideo na Facebooku, publikacji na Instagramie oraz relacje live na Snapchacie. Wykorzystano także kanał Youtube: zgłoszenia należało przesyłać w formie linków do utworów artystów zamieszczonych w tym serwisie. W ci?gu 3 tygodni, do konkursu zgłoszono ponad 300 piosenek, na które internauci oddali ł?cznie ponad 60 tysięcy głosów. Organizowano także konkursy dla fanów śledz?cych fanpage ibis Polska na Facebooku.

W kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” zależało nam, aby dotrzeć z informacj? o marce do millenialsów, zachęcić ich do aktywnego udziału poprzez różne działania, m.in. konkurs dla młodych talentów, głosowanie czy wspieranie zwycięzców. Zaproponowane przez nas treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, co przełożyło się na duże zasięgi kampanii w mediach, przede wszystkim internetowych i społecznościowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i z pewności? będziemy kontynuować komunikację naszej marki z oparciu o muzykę w najbliższym czasie. Jest to element długofalowej strategii hoteli rodziny ibis. – mówi Hanna Bernakiewicz, Manager Segmentu Hoteli Ekonomicznych na Europę Wschodni? w Grupie Hotelowej Orbis.

Ważn? rolę w promocji kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” odegrała Sarsa, która w swoich social mediach informowała o kolejnych etapach konkursu i wynikach. W komunikację wł?czyło się także wielu muzyków bior?cych udział w konkursie oraz osoby i fanpage ich wspieraj?ce. 786 postów, czyli ponad 82% organicznych publikacji na temat „ibis. tu mieszka muzyka” w mediach społecznościowych to ruch wygenerowany przez indywidualnych internautów.

Przekaz na temat kampanii wzmocniony został również działaniami PR. Należało do nich między innymi prowadzenie biura prasowego, organizacja 2 briefingów oraz wizyty w studiu nagraniowym dla dziennikarzy. W okresie kampanii ukazało się ł?cznie prawie 150 publikacji na jej temat w radiu, prasie i w Internecie.

Przebieg kampanii i jej kluczowe elementy

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” ł?czyła w sobie działania offline i online. Platforma internetowa ibis.com/tumieszkamuzykastała się miejscem, gdzie swoj? twórczość i chęć wzięcia udziału w kampanii zgłaszali pocz?tkuj?cy muzycy.

Na potrzeby projektu, w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska, powstało studio nagraniowe, gdzie pod okiem producentów Universal Music zwycięzcy konkursu nagrali swoje autorskie utwory i otrzymali tym samym szansę na start muzycznej kariery.

Spośród uczestników udało się wyłonić grupę ciekawych artystów, którzy dostali szansę na realizację artystycznej pasji. Sarsa, ambasadorka kampanii wybrała zespoły Birches i Redford oraz wokalistów: Patrycję Roszczyk, Marię Bedyńsk? i Pawła Danielaka. Utwory nagrane w studiu przez zwycięzców zostały wydane w formie specjalnej płyty. Będ? one także dostępne w systemie Jukebox by Deezer, na terenie hoteli rodziny ibis w całej Europie Wschodniej.

W hotelu ibis Warszawa Centrum odbył się koncert finałowy wieńcz?cy projekt. Sarsie, ambasadorce kampanii oraz uczestnikom konkursu udało się wypełnić hotelow? przestrzeń muzyk? i stworzyć w nim wyj?tkow? atmosferę. Wideo z tego wydarzenia można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=uiQms-84aas

***

Rodzina hoteli ibis

O MARCE IBIS

Ibis – marka ekonomiczna AccorHotels. Gwarancja nowoczesności, komfortu i profesjonalizmu w najlepszej cenie.

Ibis nieustannie się zmienia, oferuj?c swoim gościom coraz więcej innowacyjnych rozwi?zań, wyższy komfort i większ? dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjn? koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, wspólne przestrzenie o ciepłym, designerskim wystroju, bogat? ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz motywacyjny system wynagradzania pracowników. Powstały w  1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmuj?c czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje obecnie ponad tysi?cem hoteli i 140  783 pokojami w  65  krajach.

O MARCE IBIS STYLES

Ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”.

Kreatywność i nowoczesność s? znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z  których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane s? w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesi?knięty pozytywn?, charakterystyczn?, pełn? humoru atmosfer?. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmuj?cy w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu
i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała 389 hoteli w 37 krajach.

O MARCE IBIS BUDGET

Rozs?dna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetow? markę hoteli AccorHotels.

Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlaj?ca wartości dzielenia się   i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukuj?cych niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Usytuowane w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferuj? bardzo dobr? jakość w atrakcyjnej cenie’. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki liczyła 572 hotele w  17 krajach i kontynuowała międzynarodow? ekspansję.

O ACCORHOTELS

Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i zwi?zanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwi?zań, oferuj?cy niezapomniane przeżycia w ponad 4200 hotelach i w ponad 10  000 ekskluzywnych rezydencjach, na całym świecie.

ibis.com |accorhotels.com

  Kontakt dla mediów:  

Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska,
tel. (+48) 22 829 35 48;
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com  

Public Dialog
Urszula Fr?ckiewicz-El Ghaouati
tel. (+48) 662 671 864
e-mail: u.frackiewicz@publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!