Aktualności firm stowarzyszonych

RENAULT i ROLAND GARROS łączą się, by coś zmienić

  • Renault zostaje Partnerem Premium mistrzostw Roland Garros jako dostawca samochodów elektrycznych.
  • Renault udostępnia flotę 100 elektrycznych Renault Megane E-Tech.
  • Renault uruchamia nowy projekt „GIVE ME 5”, dotyczący odpowiedzialności społecznej marki, skierowany do młodszego pokolenia.
  • Marka chce zachęcić do uprawiania tenisa w mieście.

W ramach nowej strategii marki Renault postanowiło skoncentrować się na kluczowych zobowiązaniach z zakresu współpracy partnerskiej w dziedzinie marketingu.Marka skupia się obecnie na sporcie i współpracuje z partnerami w dwóch ważnych dziedzinach sportu: rugby – jako główny partner Francuskiej Federacji Rugby, a teraz także w tenisie i wspiera turniej Roland Garros.

RENAULT X ROLAND GARROS

Nadchodzący turniej Roland Garros, który odbędzie się w dniach 16 maja – 5 czerwca, otworzy nowy rozdział w historii relacji między paryskim turniejem wielkoszlemowym i producentem samochodów. Począwszy od tegorocznej edycji, Renault przez pięć lat będzie Partnerem Premium turnieju Roland Garros, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie.

Renault i turniej Roland Garros mają wspólne korzenie, obie marki narodziły się we Francji, mają szeroko zakrojone, międzynarodowe ambicje i łączą je wspólne wartości. Współpraca partnerska między Renault i Francuską Federacją Tenisa (FFT) narzucała się sama, gdyż opiera się na dwóch wspólnych filarach strategicznych: zrównoważonej mobilności
i odpowiedzialności społecznej.

FLOTA SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH

Roland Garros i Renault łączy wola wpisywania się w coraz bardziej odpowiedzialne podejście. Zrównoważona mobilność stanowi prawdziwe wyzwanie dla obu marek. Renault przyspiesza proces transformacji, gdyż zamierza zostać marką w 100% elektryczną w Europie do 2030 roku.

Odzwierciedleniem tego zobowiązania w dziedzinie zrównoważonej mobilności jest flota 100 elektrycznych Renault Megane E-Tech, którą marka udostępnia na potrzeby turnieju Roland Garros, z ogólnej liczby 160 samochodów.  

GIVE ME 5 („PRZYBIJ PIĄTKĘ”)

Jednocześnie z zawarciem umowy partnerskiej Renault uruchamia nowy projekt „GIVE ME 5”, dotyczący odpowiedzialności społecznej marki, skierowany do młodszego pokolenia.

W pierwszym etapie Renault chce zachęcić do uprawiania tenisa w miastach. W tym celu odnowi korty na przedmieściach współpracując z lokalnymi artystami. Do końca roku planowane jest otwarcie dwóch kortów we Francji.

Aby wesprzeć finansowanie projektu „GIVE ME 5”, podczas turnieju Roland Garros Renault wprowadzi „Let Challenge”. Za każdym razem, gdy piłka serwisowa dotknie siatki i spadnie na połowę przeciwnika, co zdarza się średnio 2 000 razy podczas dwutygodniowego turnieju, Renault przekaże pewną kwotę na tę inicjatywę społeczną.

Ponadto marka zaprosi kilka grup dzieci i młodzieży ze środowisk defaworyzowanych na korty Roland Garros, dzięki czemu młodzież będzie mogła przeżyć to wyjątkowe doświadczenie
i uczestniczyć w jednym dniu turnieju.

DZIAŁANIA NA STADIONIE I POZA NIM

W ramach tej nowej współpracy – po raz pierwszy w historii Roland Garros – logo Renault widnieć będzie na siatkach pięciu głównych kortów (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu oraz na kortach nr 7 i 14), przez cały turniej – od kwalifikacji po finały.

Przez cały turniej Renault będzie miało swój stand o powierzchni 150 m² na alejach Roland Garros. Widzowie będą mogli tam zobaczyć przyszłą gamę elektrycznych i zelektryfikowanych samochodów Renault, w tym Renault Megane E-Tech elektryczne, Renault 5 Prototype i nowe Renault Austral, które będzie miało swoją światową premierę publiczną na Roland Garros.

Renault przygotowuje także dla wszystkich pasjonatów mobilności i tenisa szereg atrakcji, które pozwolą gościom i fanom doświadczyć nowych wrażeń w czasie rozgrywek Roland Garros.

Renault Green Line: wszyscy, którzy chcą dojechać na turniej w „sposób zrównoważony”, będą mogli to zrobić dzięki Renault. Firma ZITY by Mobilize (car-sharing) stworzy swoim klientom możliwość dotarcia na Roland Garros i parkowania w pobliżu stadionu na miejscach parkingowych ZITY. Nowi klienci będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty.

Renault The Originals Line: fani tenisa będą mieli okazję przeżyć wyjątkowe, ponadczasowe doświadczenie. Z Atelier Renault – wizytówki marki na Polach Elizejskich – kursować będzie autobus RATP z lat 30. ubiegłego stulecia, którym dojadą bezpośrednio na stadion.

Renault Electro-Pop Line: z okazji 50-lecia modelu Renault 5, marka wyposażyła pięć historycznych modeli, którymi kibice i goście będą mogli dojechać na stadion Roland Garros,
w silniki w 100% elektryczne.

RENAULT

Renault – producent samochodów o wieloletnich tradycjach i lider w segmencie samochodów elektrycznych w Europie jest znany z innowacyjnych modeli. Wraz z przyjęciem strategicznego planu „Renaulution” marka stawia na ambitne, tworzące nową wartość zmiany, aby oferować jeszcze bardziej konkurencyjne, zoptymalizowane i zelektryfikowane samochody. Celem Renault jest wyznaczanie nowych standardów i wprowadzanie innowacyjnych usług w obszarze technologii, wykorzystania energii i mobilności nie tylko w branży motoryzacyjnej.

ROLAND GARROS

Zarówno dla miłośników sportu, jak i dla szerokiej publiczności turniej Roland Garros jest wydarzeniem, na którym trzeba koniecznie być. W 2021 roku Roland Garros był transmitowany w 222 krajach na całym świecie, dzięki czemu stał się ważnym globalnym wydarzeniem sportowym. Znany także jako French Open, organizowany przez Francuską Federację Tenisową, jest jedynym turniejem wielkoszlemowym rozgrywanym na kortach ziemnych, jednej z najstarszych i najszlachetniejszych nawierzchni w historii tenisa.

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!