Rekrutacja na kierunek Prawo i zarządzanie w sektorze mody na Uczelni Łazarskiego

Kierunek Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody w roku akademickim 2020/2021 będzie już czwartą edycją studiów.

W lutym 2020 r. kierunek „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” został wyróżniony decyzją Komisji Akredytacyjnej Certyfikatem i Znakiem Jakości „Studia z Przyszłością” 2019/2020

Jedną z szybciej rozwijających się gałęzi gospodarki jest przemysł odzieżowy. Przykłady polskich przedsiębiorców działających w tym segmencie pokazują jego istotny potencjał. Wraz z rozwojem sektora mody rośnie zapotrzebowanie na kadry i menedżerów, którzy nie tylko będą rozwijać spółki w kraju, ale pozwolą im na ekspansję zagraniczną.

Specyfika branży modowej przejawia się z jednej strony w konieczności poruszania się w dość złożonych uwarunkowaniach prawnych (w szczególności prawo własności intelektualnej), a z drugiej – z potrzeby uwzględnienia stale zmieniających się kanałów dotarcia do klientów. 

Dynamikę branży, potrzebę jej rozumienia, odpowiednie przygotowanie biznesowe do prowadzenia firmy uwypukliła dodatkowo epidemia COVID-19.

W tym kontekście propozycja studiów podyplomowych Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku. Program „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” powstał we współpracy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, a także z portalem poruszającym problematykę biznesu w modzie (FashionBiznes.pl).

Program koncentruje się na produkcie - na tym jak powstaje, na trendach wokół których jest tworzony oraz w jaki sposób zakupywany. Następnie program płynnie przechodzi do aspektów handlowych: sprzedaży, współpracy z galeriami handlowymi, poszukiwaniu inwestorów. Kiedy wiemy już co tworzymy, wspólnie opracowujemy strategię jak dotrzeć z naszym pomysłem do klientów docelowych. Finalnie szukamy sposobów na skuteczne zakomunikowanie naszego produktu: wspólnie ze studentami budujemy strategię komunikacji, omawiamy pracę z agencją PR, influencerami. Na naszym programie przygotowujemy studentów nawet do prezentacji czy poszukiwania pracy jako specjalista w modzie. Program z zakresu prowadzenia biznesu został wsparty modułami prawnymi. Niezwykle ważne jest, aby słuchacze wiedzieli jak założyć i prowadzić działalność w branży mody. Chcemy odczarować pewne mity związane z przepisami prawa czy uczynić ich rozumienie bardziej przejrzyste choćby w zakresie ochrony twórczości, tajemnicy przedsiębiorstwa marki czy umów, które są „must have” każdego przedsiębiorcy.

Część zajęć o charakterze praktycznym nasi wykładowcy prowadzą w siedzibach takich firm jak LPP, GPoland czy Platinium Cast. Dzięki temu słuchacze poznają „od kuchni” pracę firm odzieżowych, agencji multibrandowych czy PR-owych.

Poza twardą wiedzą merytoryczną stawiamy też na rozwój umiejętności miękkich, w tym – przywódczych. W dzisiejszych czasach świat wymaga od nas już nie tylko tego że będziemy ekspertem w swojej dziedzinie, ale biegłości w kierowaniu swoją karierą, bycia sprawnym liderem. Praca pod presją czasu, komunikatywność, elastyczność, umiejętność pracy z innymi mają znaczenie na wielu stanowiskach.

 

 

Celem studiów jest wykształcenie kadr, które poprowadzą firmę w kierunku ekspansji w kraju i za granicą.

Studia kierowane są do osób, które na co dzień pracują w branży kreatywnej, szczególnie w segmencie odzieżowym, kosmetycznym oraz dla wszystkich, którzy zainteresowani są biznesem, zarządzaniem i elementami prawa w branży mody. W szczególności są one przeznaczone:

  • osobom, które zainteresowane są podjęciem pracy w branży mody oraz w branży kosmetycznej jako product manager, marketing manager, kupiec, brand manager, trend forecaster, manager ds. komunikacji;
  • osobom, które chcą działać w branży mody jako freelancer w obszarze zarządzania projektem;
  • podmiotom prowadzącym sprzedaż online, w tym również poprzez media społecznościowe;
  • osobom, które fascynują się tą branżą, a do tej pory zdobywały doświadczenie w innych sektorach;
  • przedsiębiorcom, którzy założyli lub chcą założyć firmę w branży odzieżowej;
  • osobom prowadzącym działalność w obszarze kultury oraz rozrywki, które są zainteresowane aspektami biznesowymi oraz prawnymi prowadzenia takiej działalności;
  • pracownikom agencji m.in. pr-owych, reklamowych, modelek, aktorskich;
  • prawnikom chcącym obsługiwać branżę kreatywną.

 

17 października odbędą się pierwsze zajęcia na kierunku Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody. Zapraszamy do zapisów! Zostały już ostatnie miejsca!

 

REJESTRACJA

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!