Podsumowanie wydarzeń
Rekordowa frekwencja na Walnym Zgromadzeniu CCIFP 2016
<p style="text-align: justify;">Tegoroczne Walne Zgromadzenie Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej odbyło się 19 kwietnia 2016 o godz. 17.00 na stadionie PGE Narodowy w Warszawie. Mieliśmy zaszczyt gościć aż 150 przedstawicieli firm stowarzyszonych. Sześć uchwał zostało poddanych głosowaniu. Po obradach odbył się specjalny koktajl pod znakiem UEFA Euro 2016™. W części nieoficjalnej uczestniczyło ponad 200 osób.</p>
>
Szczególna atmosfera panowała na tegorocznym kwietniowym Walnym Zgromadzeniu CCIFP, które odbyło się na stadionie PGE Narodowy w Warszawie i podczas którego mieliśmy ogromn? przyjemność gościć rekordow? liczbę osób z firm stowarzyszonych, a także Puchar UEFA Euro 2016™.
Podczas obrad Walnego Zgromadzenia przedstawione zostały:
- wyniki finansowe za rok 2015,
- podsumowanie ubiegłorocznych działań
- strategia i kierunki rozwoju CCIFP na najbliższe lata.
PREZENTACJA WALNEGO ZGROMADZENIA CCIFP 2016 >>>
Jednogłośnie zatwierdzono sprawozdanie orazsprawozdanie finansowe Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej za rok 2015, wypracowany zysk, jak również plan działań i budżet na rok 2016, udzielono także absolutorium członkom Rady i Zarz?du.
NASZE SUKCESY 2015
Zakończyliśmy rok 2015 z rekordow? liczb? 453 członków (+16% w porównaniu z 2012 rokiem).
W 2015 roku zorganizowaliśmy 33 spotkania networkingowe, które przyci?gnęły 2955 osób. Wzrost liczby uczestników o ponad 50% w porównaniu do roku 2014!
Na ubiegłorocznej edycji święta Francji w Parku Skaryszewskim pobiliśmy kolejny rekord:
- 20 000 odwiedzaj?cych
- 40 wystawców i 11 stref tematycznych
- 25 500 m2 zajmowanej powierzchni
W 2015 roku zorganizowaliśmy 72 spotkania w Centrum Szkoleniowym. Byliśmy również obecni na Targach Pracy w ramach Strefy Francuskich Pracodawców: 13 francuskich wystawców i ponad 3500 odwiedzaj?cych!
Na stronie internetowej opublikowaliśmy 879 tekstów, czyli o 56% więcej niż w 2014 r. Wzmocniliśmy również nasz? obecność na mediach społecznościowych: 1-ego marca założyliśmy profil CCIFP na LinkedIn, a na koniec 2015 roku mieliśmy 533 obserwuj?cych, 5 grup dyskusyjnych z 248 członkami. Profil Facebookowy 14 lipca – Dzień francuski w Warszawie – miał na koniec roku 1635 fanów, tj. o 82%więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Wdrożyliśmy usługę Handlowca na Część Etatu - ponad 80 wykorzystanych godzin. Poza tym, w Centrum Rozwoju Biznesu: 17 osób oddelegowanych, wynajętych 11 stanowisk pracy dla 6 firm, 27 misji handlowych w takich branżach jak: IT, spożywcza, chemiczna, nieruchomości, elektroniczna, drzewna... - ponad 135 spotkań B2B.
NASZE PLANY 2016
Będziemy jeszcze bardziej intensywnie rozwijać się w regionach.
Wydamy Magazyn o francusko-polskim biznesie w nakładzie 2000 egzemplarzy, który ukazywać się będzie 2 razy w roku, by jeszcze owocniej budować wizerunek CCIFP, jej firm i pozycji Francji w Polsce.
By jeszcze lepiej komunikować o naszych i Waszych aktualnościach, utworzymy:
- now? stronę internetow? poł?czon? z CRM – wygodn? dla użytkownika i umożliwiaj?c? integrację baz,
- now? prezentację i animację CCIFP, by jeszcze skuteczniej pozyskiwać nowych członków,
- nowy szablon mailingów i newslettera, by jeszcze precyzyjniej docierać z komunikatem.
W Centrum Szkoleniowym, będziemy rozwijać nowe formuły:
- szkolenia „Lunch & Learn”
- Klub Zakupów
- Klub Innowacji
Wraz z Fundacj? Przywództwo.org wprowadzamy nowy program „Mentorat transnarodowy”, czyli wsparcie podczas projektów zwi?zanych ze specyficznym obszarem w kontekście wielonarodowym.
♦
Po obradach odbył się koktajl networkingowy. Przybyli goście mieli niepowtarzaln? okazję, by sfotografować się wraz z Pucharem UEFA Euro 2016™. Uczestnicy mogli również tradycyjnie porozmawiać i nawi?zać kontakty w swobodnej, nieformalnej atmosferze przy lampce wina.
Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom wieczoru:
![]() | ![]() | ![]() |
[nggallery id=73]