Aktualności firm stowarzyszonych

Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018

<p style="text-align: justify;" align="justify">Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix i złoto w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools”.</p>

>

Projekt został doceniony na innowacyjność i interesuj?ce podejście do tematu promocji hoteli poprzez muzykę. Za ciekawe uznano także dobór narzędzi i kanałów komunikacji, w tym współpracę i wykorzystanie potencjału influencerki i ambasadorki kampanii – Sarsy.

Najbardziej innowacyjna kampania

Zgłoszony projekt "ibis. tu mieszka muzyka” został zrealizowany dla hoteli rodziny ibis. Celem było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grup? millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów z głosowaniem internautów.

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, a prawdopodobnie także na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokoi hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sars?. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych, w kanałach własnych oraz zewnętrznych hoteli rodziny ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Zaproponowane w kampanii treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, o czym świadcz? osi?gnięte wyniki: ponad 300 zgłoszonych utworów od muzyków, na których oddano na platformie ponad 60 tys. głosów.

Zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych. 75% osób odwiedzaj?cych landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34 lata.

- Grand Prix i złoto w największym konkursie w Europie Wschodniej to dla nas ogromne wyróżnienie. Projekt był niezwykle ciekawym wyzwaniem intelektualnym i komunikacyjnym dla naszego zespołu, za co serdecznie dziękujemy AccorHotels. Myślę, że to dobry przykład jak marki mog? w , przeładowanej informacyjnie rzeczywistości angażować konsumentów i zapraszać do swojego świata – podsumował Paweł Bylicki, Prezes agencji Public Dialog.

Nagrody IPRA

Eventiada IPRA Golden World Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacyjnych w Europie Wschodniej. W tym roku zgłoszenia napłynęły aż z 14 krajów - Wielkiej Brytanii, Polski, Słowacji, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Bułgarii, Chorwacji, Estonii i Łotwy. Prace oceniane były przez międzynarodowe jury, pod przewodnictwem eksperta Barta de Vriesa, prezesa IPRA, a jednocześnie członka jury Golden World Awards. Przedsięwzięcie jest również części? Leadership Dialogue Forum - największego w tym regionie szczytu ekspertów z branży komunikacji.

Case study: www.youtube.com/watch

Kontakt:

Public Dialog
Urszula Fr?ckiewicz-El Ghaouati
tel. (+48) 662 671 864
e-mail: u.frackiewicz@publicdialog.pl

***

Public Dialog to agencja dostarczaj?c? rozwi?zania w zakresie zintegrowanej komunikacji oraz public relations dla czołowych polskich i międzynarodowych marek.Klientom dostarcza efektywne strategie z wielu obszarów: PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji produktowej, social media i content marketingu. Członek IPRN skupiaj?cej 40 profesjonalnych agencji, zlokalizowanych w 28 krajach, ponad 6800 specjalistów.. Zajmuje się też szkoleniami z zakresu wyst?pień publicznych i pracy z mediami. Na swoim koncie ma liczne branżowe nagrody i wyróżnienia: Złote Spinacze, IPRN Project of the Year, Magellan Award, IPRA oraz Mercury Excellence Awards, Stevie Awards, PR Platinium.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!