Aktualności firm stowarzyszonych

Prima aprilis w Renault – Renault zaprezentowało film o fikcyjnej premierze usług mobilnych

<p style="text-align: justify;">The Publicis Loft proponuje oryginalny pomysł promowania usług mobilnych Renault: pozorowane wprowadzenie na rynek pierwszej na świecie gamy zintegrowanych nakładek na samochody, które przypominają obudowy na smartfony.</p>

>

Usługi mobilne Renault EASY CONNECT pozwalaj? na poł?czenie samochodu i smartfona w jedno, dzięki czemu życie staje się prostsze, bezpieczniejsze i ciekawsze. Nareszcie nie potrzebujesz nakładki na samochód, żeby się poł?czyć!

Poniżej link do filmu:

https://www.youtube.com/watch?v=9QLhvDvHRls&feature=youtu.be  

Komunikacja tej niecodziennej akcji miała miejsce w mediach społecznościowych Renault na Facebooku   i Instagramie:

facebook.com/RenaultPolska

www.instagram.com/renault_pl  

Usługi Renault zapewniaj? użytkownikom rozwi?zania w pełni dostosowanie do indywidualnych potrzeb, dzięki którym mog? na bież?co sprawdzać aplikacje online na potrzeby pracy i rozrywki:

- systemy multimedialne R-LINK i R-LINK Evolution w samochodach Renault zapewniaj? nawigację TomTom live. Oba systemy pozwalaj? również na klonowanie ekranu smartfona w ramach Android autoTM i Apple CarPlayTM.

- aplikacja MY Renault pozwala użytkownikom smartfonów na zdalne monitorowanie samochodu oraz zapewnia dostęp do usług nie tylko w czasie jazdy, pozwalaj?c przewidzieć trasę lub usprawnić korzystanie z usług posprzedażnych z każdego miejsca;  

- R&Go to przenośny system multimedialny w samochodzie z interfejsem, który umożliwia personalizację i jest łatwy w obsłudze; można go używać podczas jazdy, z łatwości? korzystać z ulubionych aplikacji i pobierać dane o pojeździe martfon podł?czony do świata zewnętrznego jest obecnie najbardziej osobistym symbolem naszego życia online. Z badań wynika, że jesteśmy do niego przywi?zani zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie.  

W efekcie wielu ludzi odczuwa frustrację, kiedy nie może używać swojego smartfona. Przy tym poziomie korzystania ze smartfonów nomofobia (no-mobile-phone-phobia), czyli strach przed brakiem możliwości skorzystania z telefonu komórkowego, jest realnym problemem, który pomog? rozwi?zać usługi Renault EASY CONNECT.  

Od redaktora: termin „nomofobia”, który jest podobny do „FO-MO” (the fear of missing out), został ukuty w 2008 roku przez UK Post Office po przeprowadzeniu badań nad strachem wynikaj?cym z niemożności skorzystania z telefonu komórkowego. Nowsze badania dr. Kima Ki Joona z Hong Kongu ujawniaj?, że: „ludzie odczuwaj? uczucie niepokoju i dyskomfort, kiedy zostan? pozbawieni telefonu komórkowego”. Inne amerykańskie badanie pokazuje, że brak dostępu do telefonu może prowadzić do przyspieszenia pracy serca i wzrostu ciśnienia tętniczego.

  • 2  500 – tyle razy dziennie statystyczny użytkownik dotyka swojego telefonu;
  • 5 miliardów ludzi na świecie korzysta ze smartfona;
  • ponad połowa ruchu w internecie na świecie jest generowana przez telefony komórkowe;
  • nomofobia może dotkn?ć nawet 53% użytkowników telefonów komórkowych.  

Źródła:

https://wearesocial.com/special-reports/digital-in-2017-global-overview
https://www.royalmailgroup.com/cy/lost-without-your-mobile-sounds-case-nomo-phobia
https://expandedramblings.com/index.php/smartphone-statistics/  

Kontakt
Konsultant Publicis – Emilie Seid
emilie.seid(@)conseil.publicis.fr  
+33 1 44 43 70 21
+33 6 48 31 01 51

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności Rödl & Partner

Kodeks karny skarbowy – wyższe grzywny Od 2021 r. podatnikom grożą wyższe kwoty grzywien za popełnienie przestępstwa lub wykroczenia skarbowego. Co...

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!