Aktualności firm stowarzyszonych

Platforma hotelowa Web 3.0 marki Novotel poszerzona o interaktywny stolik PLAY

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><strong>Marka Novotel wprowadziła nowy, multimedialny stolik PLAY, który stworzyli eksperci z firm Microsoft, Humelab i After-Mouse. Zostały na nim zainstalowane aplikacje  usprawniające korzystanie z funkcji i usług hotelu a także  najbardziej popularne gry, które są dodatkową atrakcją dla gości. </strong></span></p>

>

Wygoda i rozrywka

Nowe technologie przyczyniaj? się do zmiany sposobów spędzania czasu w hotelu, podróże staj? sięcoraz bardziej „cyfrowe”, a goście d?ż? do nieprzerwanej interakcji. Najnowsz? usług? w ofercie marki Novotel jest multimedialny stolik PLAY stworzony we współpracy z firmami Microsoft, Humelab i After-Mouse. Od końca czerwca br. jest on dostępny w lobby 12. pilotażowych hoteli na całym świecie, między innymi w: Mediolanie, Brukseli, Londynie, Paryżu, Sydney, Casablance, Dubaju i Rio. Ta technologiczna perełka daje szerokie możliwości rozrywki. Novotel rozważa wprowadzić j? w całej   sieci do 2015 r. Dodatkowo marka podjęła decyzję o zainstalowaniu konsoli do gier XBOX 360 w wydzielonych miejscach dostępnych dla wszystkich gości. Aktualnie z usługi tej można korzystać w 325. hotelach na świecie, zaś w 155. obiektach jest możliwość bezpłatnego korzystania z urz?dzenia Kinect.

Nowatorskie rozwi?zania kluczowe dla doświadczeń gości

Już na etapie dokonywania rezerwacji, Novotel oferuje środowisko bogate w rozbudowane systemy ł?czności. Marka wdraża nowy, cyfrowy program do spersonalizowanego witania gości. Ta nowa,  prosta i intuicyjna  usługa szybkiego meldowania się w hotelu, daje klientom możliwość dokonania formalności meldunkowych przez Internet, jeszcze przed przybyciem do hotelu i zapewnia bardziej spersonalizowane powitanie. Ponadto, przekłada się ona na znaczn? oszczędność czasu. Do końca roku usługa ta będzie dostępna w około 250. hotelach Novotel.

Hotele z pełnym dostępem do sieci

Wi-Fi stało się czynnikiem determinuj?cym wybór hotelu. Novotel dostosował się do tego wymogu i oferuje bezpłatne Wi-Fi we wszystkich swoich hotelach.  Usługa ta objęła 100% obiektów należ?cych do sieci we Francji, czyli 110 hoteli, oraz 85% hoteli międzynarodowych. Celem jest wyposażenie całej światowej sieci do 2015 r.

Ponad 300  000 cyfrowych kartek pocztowych wysyłanych co miesi?c za pośrednictwem Virtual Concierge!

Rok temu marka Novotel wprowadziła Virtual Concierge. Goście mog? z niego korzystać do przegl?dania informacji na temat interesuj?cych miejsc w pobliżu hotelu (restauracje, muzea, etc.) sprawdzić prognozę pogody, godziny lotów czy skorzystać z wielu innych usług, w tym wysłać wirtualn? pocztówkę. Virtual Concierge to duży dotykowy ekran stoj?cy obecnie w lobby ponad 250 hoteli Novotel na świecie. Wedle badań przeprowadzonych przez markę Novotel hotelowi goście korzystaj? z niego, by znaleźć informacje o wydarzeniach w pobliżu hotelu (36%), obliczyć trasę w dane miejsce (20%) lub sprawdzić prognozę pogody (17%). Jednak największym powodzeniem cieszy się wysyłanie cyfrowych kartek. Miesięcznie, za pośrednictwem Virtual Concierge wysyłanych jest ich ponad 300  000!

Od września zeszłego roku dostępna jest także aplikacja Novotel Virtual Concierge Mobile App dla smartfonów z systemem Android i IOS. Goście ceni?cy sobie niezależność mog? korzystać z tej aplikacji w celu dostosowania pobytu do swoich potrzeb już w drodze do hotelu.   

***

Novotel to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonuj?cych pod t? mark? w Grupie Accor. Stały, wysoki standard usług w hotelach Novotel zapewnia dobre samopoczucie osobom podróżuj?cym służbowo, jak i prywatnie: przestronne pokoje o modułowej aranżacji przestrzeni, zrównoważone menu dostępne 24 godziny na dobę, doskonałe zaplecze konferencyjne, uprzejmy personel, obszary wydzielone specjalnie dla dzieci i odmładzaj?ce zabiegi w salonach odnowy biologicznej. W ramach PLANET 21, programu zrównoważonego rozwoju realizowanego w Grupie Accor, Novotel zobowi?zuje się do dbałości o ludzi i planetę. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom ochrony środowiska i społecznym, marka zdecydowała się wdrożyć światowej sławy standard zarz?dzania środowiskiem - ISO 14001. Sieć Novotel oferuje blisko 400 hoteli i kurortów w 60 krajach, położonych w dużych miastach, centrach biznesu i atrakcyjnych miejscowościach turystycznych.

Więcej informacji na stronie: novotel.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferuj?ca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od  luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne  1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.  

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami
z 470  000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny   accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności:                                                                                                                                                    Rezerwuj pokoje:

@accor | www.accor.com                                                                                                               www.accorhotels.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com

Piotr Sutkowski, Public Dialog , tel. (+48) 536  711 822, e-mail: p.sutkowski(@)publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!