Partnerzy

Ogłoszono nominacje w konkursie Kampania Społeczna Roku 2016

<p align="justify"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>Celem corocznego konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2016 jury nominowało 56 kampanii. Laureatów oraz Zwycięzców poznamy 3 lipca w trakcie uroczystej Gali. </strong></span></span></p>

>

W IX edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 70 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszaj?cych znalazły się firmy, instytucje rz?dowe, organizacje pozarz?dowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

Jak co roku najlepsz? kampanię zagraniczn? w kategorii Świat wybierze międzynarodowe Jury, a nominowane kampanie w kategorii „Akcje Zaangażowane Społecznie” na etapie preselekcji wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl. Nagrodę w tej wyj?tkowej kategorii w tym roku wręczać będzie Włodek Dembowski vel. PAPRODZIAD, jeden z najbardziej znanych w Polsce aktywistów społecznych. Wśród kampanii zgłoszonych przez osoby prywatne, największ? popularności? cieszyły się kampanie propaguj?ce ideę Freganizmu, akcje zwracaj?ce uwagę na marnotrawco żywności w dzisiejszym świecie, s? to: „Karmienie biednych” i „JEST AKCJA - Nie wyrzucamy jedzenia”. Nominację otrzymała również kampania namawiaj?ca do czytania „Nie czytasz? Nie idę z Tob? do łóżka!”, oraz „SYMBOL - Upamiętniaj godnie”, poruszaj?ca problem nadużywania symboli narodowych.

Organizatorami konkursu s?: portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, Partner strategiczny to Polpharma. Partnerami konkursu s?: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Zwi?zek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, PRoto Public Relations, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+,Grupa Wirtualna Polska, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.

Więcej szczegółów na temat konkursu: konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Kontakt dla mediów:

Magdalena Żagałkowicz
redakcja@kampaniespoleczne.pl
732033941

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!