Partnerzy

Ogłoszono nominacje w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015

<p style="text-align: justify;"><strong>Celem corocznego konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2015 jury nominowało 57 kampanii. Laureatów poznamy 23 maja w trakcie uroczystej Gali. </strong></p>

>

W VIII edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 86 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszaj?cych znalazły się firmy, instytucje rz?dowe, organizacje pozarz?dowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

„W tym roku wprowadziliśmy zmiany w systemie weryfikacji zgłoszeń. Nominowane kampanie wybrane zostały w procesie preselekcji – każd? kategorię oceniały grupy składaj?ce się z 3-4 jurorów” – mówi Paweł Prochenko, przewodnicz?cy jury w Konkursie Kampania Społeczna – „Kolejne etapy głosowania to oceny indywidualne i obrady jury. Poziom nominowanych kampanii jest wysoki więc   wybór zwycięzców nie będzie łatwy” – dodaje.

Jak co roku najlepsz? kampanię zagraniczn? w kategorii Świat wybierze międzynarodowe jury,  a nominowane kampanie w kategorii „Akcje Zaangażowane Społecznie” wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl. Wśród kampanii zgłoszonych przez osoby prywatne, największ? popularności? cieszyły się kampanie propaguj?ce czytelnictwo ksi?żek – „Przeczytam 52 ksi?żki w 2015 roku i „Czyta bo ma daleko do domu”. Nominację otrzymały również kampania namawiaj?ca do reagowania podczas napadu lub gwałtu „Możesz to zmienić”,„Śmieci na Wysokości”, czyli warszawska akcja sprzeciwiaj?ca się wywieszaniu reklam wielkoformatowych na budynkach miasta oraz „Regionalny Portal Sportowy Grodzisk Sport News w  Grodzisku Mazowieckim”.

Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 23 maja w trakcie uroczystej Gali.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie:
konkurs.kampaniespoleczne.pl.

NOMINACJE W KONKURSIE KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2015 >>>

***

Organizatorami konkursu s? portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to:Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Zwi?zek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.

Więcej szczegółów na temat konkursu: konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Kontakt dla mediów:

Anna Iżyńska
a.izynska(@)marketingspoleczny.pl
22  616 12 17

Do pobrania

Download Zalacznik_Nominacje_w_Konkursie_Kampania_Spoleczna_Roku_2015.docx  (DOCX • 85 KB)
Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!