Webinar  •  COVID-19  •  Aktualności firm stowarzyszonych  •  Podsumowanie wydarzeń

O wpływie pandemii na konsumenta i jego oczekiwania wobec marek - nagranie webinaru

Artykuł dostępny wyłącznie dla członków

Spotkanie było okazją, by odpowiedzieć na pytania o to, jak pandemia wpływa na konsumenta, jak kształtują się emocje, zachowania zakupowe i mediowe, a także oczekiwania wobec marek?

Jakie nowe postawy i wartości się kształtują, które zachowania mają szansę stać się nawykami także po epidemii? Czego mogą się spodziewać marki w swoich relacjach z odbiorcami, jak zmieniają się oczekiwania ludzi wobec marek? Jak radzą sobie marki z obecną sytuacją, pokażemy przykłady zmian w strategiach i komunikacji z Polski i ze świata.

 

Webinar poprowadziła:

Alicja Cybulska, chief strategy officer i wiceprezes zarządu Havas Media Poland.

Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 20 letnim doświadczeniem. Jej pasją jest ekonomia behawioralna i psychologia zmiany. Od ponad 18 lat pracuje w Havas Media Group, gdzie zbudowała Havas Intelligence – hub strategiczny łączący w sobie badania, strategię i nowe technologie.

Pełna treść artykułu dostępna jedynie dla przedstawicieli firm stowarzyszonych CCIFP.
Zaloguj się by kontynuować lekturę.

Zaloguj się How to become a member?
Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!