Webinar • COVID-19 • Aktualności firm stowarzyszonych • Podsumowanie wydarzeń
O wpływie pandemii na konsumenta i jego oczekiwania wobec marek - nagranie webinaru
Artykuł dostępny wyłącznie dla członkówSpotkanie było okazją, by odpowiedzieć na pytania o to, jak pandemia wpływa na konsumenta, jak kształtują się emocje, zachowania zakupowe i mediowe, a także oczekiwania wobec marek?
Jakie nowe postawy i wartości się kształtują, które zachowania mają szansę stać się nawykami także po epidemii? Czego mogą się spodziewać marki w swoich relacjach z odbiorcami, jak zmieniają się oczekiwania ludzi wobec marek? Jak radzą sobie marki z obecną sytuacją, pokażemy przykłady zmian w strategiach i komunikacji z Polski i ze świata.
Webinar poprowadziła:
Alicja Cybulska, chief strategy officer i wiceprezes zarządu Havas Media Poland.
Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 20 letnim doświadczeniem. Jej pasją jest ekonomia behawioralna i psychologia zmiany. Od ponad 18 lat pracuje w Havas Media Group, gdzie zbudowała Havas Intelligence – hub strategiczny łączący w sobie badania, strategię i nowe technologie.
Pełna treść artykułu dostępna jedynie dla przedstawicieli firm stowarzyszonych CCIFP.
Zaloguj się by kontynuować lekturę.