Webinar  •  COVID-19  •  Aktualności firm stowarzyszonych  •  Podsumowanie wydarzeń

O wpływie pandemii na konsumenta i jego oczekiwania wobec marek - nagranie webinaru

Artykuł dostępny wyłącznie dla członków

Spotkanie było okazją, by odpowiedzieć na pytania o to, jak pandemia wpływa na konsumenta, jak kształtują się emocje, zachowania zakupowe i mediowe, a także oczekiwania wobec marek?

Jakie nowe postawy i wartości się kształtują, które zachowania mają szansę stać się nawykami także po epidemii? Czego mogą się spodziewać marki w swoich relacjach z odbiorcami, jak zmieniają się oczekiwania ludzi wobec marek? Jak radzą sobie marki z obecną sytuacją, pokażemy przykłady zmian w strategiach i komunikacji z Polski i ze świata.

 

Webinar poprowadziła:

Alicja Cybulska, chief strategy officer i wiceprezes zarządu Havas Media Poland.

Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 20 letnim doświadczeniem. Jej pasją jest ekonomia behawioralna i psychologia zmiany. Od ponad 18 lat pracuje w Havas Media Group, gdzie zbudowała Havas Intelligence – hub strategiczny łączący w sobie badania, strategię i nowe technologie.

 

Pełna treść artykułu dostępna jedynie dla przedstawicieli firm stowarzyszonych CCIFP.
Zaloguj się by kontynuować lekturę.

Zaloguj się
Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!