Aktualności firm stowarzyszonych

Nowe Renault MEGANE R.S.

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">Od premiery na Salonie Samochodowym we Frankfurcie we wrześniu 2017 roku, Nowe Renault MEGANE R.S. jest z niecierpliwością wyczekiwane przez pasjonatów sportowej jazdy. Trzecia generacja MEGANE R.S. jest kwintesencją <strong>know-how i pasji Renault Sport. Tak jak jej poprzednicy, ma ambicję wyznaczyć nowy standard</strong> na rynku samochodów sportowych z segmentu C. </span><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">Wyrazisty design zaprojektowany z myślą o poprawie osiągów </span><strong>potwierdza przynależność Nowego Renault MEGANE R.S. do świata sportów samochodowych</strong><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">. Oferuje przyjemność sportowego trybu jazdy na drodze i na torze wyścigowym.</span></p>

>


  • Układ jezdny ł?czy wysokie osi?gi, zwrotność, stabilność i komfort z technologi? 4CONTROL oraz czterema kołami skrętnymi i czterema amortyzatorami z poduszkami hydraulicznymi.
  • Silnik turbo najnowszej generacji o pojemności 1.8 l, o mocy 280 KM i momencie obrotowym 390 Nm został opracowany przez inżynierów Renault Sport Cars i Renault Sport Racing.
  • Istnieje możliwość wyboru spośród czterech wersji dostosowanych do różnych zastosowań dzięki podwójnej ofercie skrzyni biegów (manualna lub EDC) i zawieszenia (Sport lub Cup).
  • Wprowadzono najnowsze technologie pokładowe, takie jak R.S. Vision, system
    MULTI-SENSE i  nowa wersja systemu R.S. Monitor.

Od pierwszej generacji Megane R.S. z 2003 roku oferujemy coraz wyższe osi?gi i więcej technologii dla większej przyjemności ze sportowej jazdy. Przy tym nie ograniczamy możliwości codziennego użytkowania tego pojazdu. Wprowadzone na rynek w 2009 roku Megane III R.S. stało się kultowym modelem. Opracowanie nowej generacji było prawdziwym wyzwaniem dla całego zespołu. Jesteśmy dumni, że udało nam się stworzyć samochód, który skuteczniej pokonuje zakręty, między innymi dzięki technologii 4CONTROL. Optymalizuje ona zwrotność w ciasnych zakrętach i stabilność w zakrętach pokonywanych z  duż? prędkości? na drodze i na torze wyścigowym. Nowe Renault MEGANE R.S. to model o sportowym rodowodzie. To samochód zaprojektowany przez pasjonatów dla pasjonatów. Jego wszechstronność sprawia, że doskonale nadaje się do codziennego użytku.

Patrice Ratti, dyrektor generalny Renault Sport Cars  

W 2017 roku zaangażowałem się w prace rozwojowe i jestem bardzo dumny, że zostałem ambasadorem Nowego Renault MEGANE R.S. Miałem okazję prowadzić samochód na różnych torach: Monaco, Montlhéry, Spa-Francorchamps i jestem pod wrażeniem skuteczności najnowszych technologii pokładowych. System 4CONTROL spełnia marzenia każdego kierowcy pod względem osi?gów, ponieważ poprawia zarówno zwrotność, jak i stabilność pojazdu. Szkoda, że stosowanie układu czterech kół skrętnych jest zabronione w Formule 1.

Nico Hülkenberg, kierowca Renault Sport Formula One Team i ambasador Renault Sport Cars

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!