Nowe Renault Koleos partnerem podróży po świecie designu

<p style="text-align: justify;" lang="fr-FR"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">Renault Polska użyczy Nowego Koleosa w wersji INITIALE PARIS 2.0 dCi 175 X-Tronic 4X4 dr Krystynie Łuczak-Surówce, historykowi i krytykowi designu. </span><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">Krystyna Łuczak-Surówka jest wykładowcą Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie </span><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">oraz prowadzi wiele działań promujących polski design. Tworzy portal internetowy designby.pl, prowadzi wykłady i prezentacje, organizuje wystawy i inne wydarzenia związane z tematem designu. </span></p>

>

Krystyna Łuczak-Surówka jest absolwentk? Instytutu Historii Sztuki Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie obroniła pracę magistersk?, a później doktorsk? z historii polskiego wzornictwa. Obecnie ł?czy działalność akademick? z promowaniem osi?gnięć polskiego designu. Oceniała także prace w tegorocznej edycji konkursu dla młodych projektantów RENAULT. PASSION FOR DESIGN &  INNOVATION. Przekazane, Nowe Renault Koleos umożliwi jej dojazdy nie tylko na wystawy i festiwale poświęcone designowi, ale także ułatwi organizowanie akcji DESIGN DLA ZWIERZĄT, odbywaj?cej się cyklicznie od 2011 roku, której Krystyna Łuczak-Surówka jest pomysłodawczyni?.

Nowe Renault Koleos

Więcej na temat... Nowe Renault Koleos ł?czy atletyczny styl SUV-a z jakości? wykończenia typow? dla dużej limuzyny. Przekazane auto w wersji INITIALE PARIS wyraża kwintesencję know-how Grupy Renault pod względem elegancji, komfortu i wyposażenia. Zastosowano w nim atrakcyjne wytrzymałe materiały wykończeniowe, takie jak satynowany ultracienki chrom czy skórzan? tapicerkę o  kontrastowych przeszyciach. Auto posiada duży prześwit i oferuje technologię napędu na cztery koła All Mode 4x4-i ?, zapewniaj?c? wyj?tkow? swobodę poruszania się po różnych nawierzchniach. Samochód gwarantuje komfort podróżowania dzięki takim rozwi?zaniom jak podgrzewane i wentylowane przednie fotele, system multimedialny R-LINK 2 z ekranem dotykowym o przek?tnej 8,7 cala z dostępem do usług online, system nagłośnienia Bose ? Surrond Sound czy elektrycznie i bezdotykowo otwierana klapa bagażnika.

Renault i design

Dla Renault design stanowi istotny element planu strategicznego. Kilka lat temu Renault zapocz?tkowało now? strategię designu, która jest bardziej emocjonalna i odwołuje się do różnych etapów w życiu człowieka. Od 2012 roku modele Clio, Captur, Twingo, Espace, Kadjar, Talisman, Mégane i Koleos wniosły do marki zupełnie now? dynamikę. Hasło marki, „RENAULT – Passion for life”, odzwierciedla odnowę samochodów, które pozwalaj? swoim użytkownikom cieszyć się pełni? życia. Kolejne modele samochodów zyskuj? nowy design, opieraj?cy się na prostych, zmysłowych i ciepłych formach. Atrakcyjny design oraz starannie dopracowane detale zwiększaj? przyjemność jazdy, a innowacyjne rozwi?zania technologiczne ułatwiaj? codzienne czynności i gwarantuj? bezpieczeństwo.

Renault wspiera także młodych projektantów. Konkurs RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION daje im szansę wejść w świat car designu, a autor najlepszego projektu ma możliwość odwiedzenia Dyrekcji Designu Renault w Paryżu, by zobaczyć, jak wygl?da praca projektantów jednego z  największych koncernów samochodowych na świecie.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!