Aktualności firm stowarzyszonych
Nowe oblicze hotelu Novotel Warszawa Centrum
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><strong>Jeden z najbardziej reprezentatywnych i znanych hoteli w Warszawie – Novotel Warszawa Centrum kontynuuje proces modernizacji. Obiekt, zorientowany głównie na gości z sektora biznesowego, został poddany zmianom dostosowującym go do globalnych standardów sieci Novotel.</strong><strong> W tym roku renowacje objęły część konferencyjną, restauracje dzienną i śniadaniową, bar oraz część pokoi.</strong><strong> Łączny koszt modernizacji wyniósł blisko 16 mln zł.</strong></span></p>
>
Nowe aranżacje warszawskiego obiektu to kontynuacja prowadzonych w 2013 roku zmian obejmuj?cych przekształcenie tradycyjnego lobby w wielofunkcyjn?, atrakcyjnie wyposażon? przestrzeń oraz modernizację recepcji i części pokoi do standardu Executive. Zyskały one oprócz nowoczesnego wystroju wnętrz, dostęp do stacji dokuj?cych do iPhona i iPada, 32-calowe płaskie ekrany oraz panele przył?czeniowe dla urz?dzeń zewnętrznych z wejściem USB, audio i video. W pokojach wprowadzono także wtyczki uwzględniaj?ce różne standardy napięć elektrycznych dla gości podróżuj?cych z różnych zak?tków świata.
„Novotel Warszawa Centrum zmienia się od jakiegoś czasu, aby stanowić pierwszy wybór, jeśli chodzi
o hotel klasy średniej w samym sercu Warszawy zarówno dla gości biznesowych, jak i tych podróżuj?cych
w celach wypoczynkowych. Nieuniknione w tym procesie s? modernizacja oraz udoskonalenia techniczne
i technologiczne. Wszystkie renowacje w hotelu przeprowadzane s? z myśl? o gościach. Chcemy być jeszcze bliżej nich, oferować usługi i poziom komfortu, jakiego oczekuj?” – mówi Cyril Vourc'h Papon, Dyrektor Hotelu Novotel Warszawa Centrum.
Nowy pomysł na restaurację
Kompletnie nowy wystrój otrzymały restauracje śniadaniowe, podobnie jak Le bar i Le Caffe. Cały koncept stanowi od teraz jedn? wspóln? otwart? przestrzeń, w której dominuj? jasne kolory oraz drewniane elementy. Przytulności temu miejscu nadaj? również nisko zawieszone lampy. Elementami restauracji dziennej, które najbardziej zaskocz? gości, s? Swing Table z krzesłami wisz?cymi jak huśtawki, regał
z ksi?żkami oraz zamykaj?cy tę przestrzeń od lobby – fortepian. Poł?cznie obu restauracji oraz baru jest konsekwencj? wprowadzanego do polskich hoteli Novotel konceptu NOVO2 (NOVO Square). Projekt opiera się na 3 wartościach: VITALITY – kontynuacji wdrażania prozdrowotnych i zgodnych ze środowiskiem rozwi?zań w hotelach Novotel, CONNECT-AINMENT ma za zadanie wprowadzenie atmosfery, w której goście będ? czuć się komfortowo i swobodnie, a wartość IMAGINATION podkreśla design nowocześnie zaprojektowanych wnętrz. Dodatkowo w listopadzie br. swoj? modernizację przejdzie także restauracja śniadaniowa na poziomie -1.
Część konferencyjna
Klienci biznesowi mog? korzystać z w pełni zmodernizowanych 9 sal konferencyjnych o ł?cznej powierzchni 1200 m2, przygotowanych na różnego rodzaju spotkania, konferencje lub eventy. Każda z nich wyposażona jest w klimatyzację, wysokiej jakości sprzęt AV, gniazda zasilaj?ce oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Nowości? jest multifunkcjonalny dotykowy panel, za pomoc? którego goście mog? zarz?dzać m.in. ustawieniem świateł, temperatury czy natężenia dźwięku. Dla większego komfortu w foyer ustawiono specjalne fotele (EarChairs) zapewniaj?ce doskonał? akustykę rozmawiaj?cym osobom. Klienci, którzy będ? zainteresowani organizacja mniejszych spotkań, mog? również skorzystać ze zmodernizowanych Board Rooms na pierwszym piętrze hotelu. Wyposażono je m.in. w najnowocześniejszy sprzęt AV, ekspres do kawy Nespresso oraz multifunkcjonalny panel dotykowy. Zalet? Board Rooms jest dodatkowy pokój,
w którym goście wypocz?ć w przerwie burzy mózgów czy prezentacji.
-----------------------------------------------
Novotel to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonuj?cych pod t? mark? w Grupie Accor. Stały, wysoki standard usług w hotelach Novotel zapewnia dobre samopoczucie osobom podróżuj?cym służbowo, jak i prywatnie: przestronne pokoje o modułowej aranżacji przestrzeni, zrównoważone menu dostępne 24 godziny na dobę, doskonałe zaplecze konferencyjne, uprzejmy personel, obszary wydzielone specjalnie dla dzieci i odmładzaj?ce zabiegi w salonach odnowy biologicznej. W ramach PLANET 21, programu zrównoważonego rozwoju realizowanego w Grupie Accor, Novotel zobowi?zuje się do dbałości o ludzi
i planetę. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom ochrony środowiska i społecznym, marka zdecydowała się wdrożyć światowej sławy standard zarz?dzania środowiskiem - ISO 14001. Sieć Novotel oferuje blisko 400 hoteli i kurortów w60 krajach, położonych
w dużych miastach, centrach biznesu i atrakcyjnych miejscowościach turystycznych.
Więcej informacji na stronie: novotel.com
Grupa Hotelowa Orbisto największa sieć hoteli w Polsce, oferuj?ca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych
w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles
i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli
i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budgetoraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni na codzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com
Piotr Sutkowski, Public Dialog, tel. 536 711 822, e-mail: p.sutkowski(@)publicdialog.pl