Aktualności firm stowarzyszonych

Nowe „młodzieżowe” menu w Air France

<p style="text-align: justify;" lang="pl-PL" align="center"> </p> <p style="text-align: justify;" lang="pl-PL" align="justify"><a name="__DdeLink__121_593595862"></a><a name="__DdeLink__144_735893022"></a> <span style="font-family: Calibri, serif;"><span><span style="color: #0000ff;"><span style="color: #00000a;"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>Warszawa, 2 lutego 2018 r. – Od 1 kwietnia b.r. Air France ma zamiar rozszerzyć wybór specjalnych płatnych posiłków tematycznych “A La Carte”, które można zamawiać przed podróżą na trasach międzykontynentalnych.* Poza standardowym cateringiem w cenie biletu, pasażerowie będą mogli wybrać nowy, płatny posiłek pod nazwą „My Fun Menu”, który stworzono specjalnie z myślą o młodzieży i miłośnikach zachodniego „street-foodu”. Zdaniem Air France wśród pasażerów znajdą się liczni amatorzy hamburgerów, chipsów i żelków Haribo, dlatego stworzono ofertę specjalnie dla nich i jak sugeruje nazwa „na poprawę humoru”. Zestaw, który składa się z wysokiej jakości produktów, znanych na rynku marek jest już w sprzedaży na airfrance.pl w cenie 13 Euro lub 4500 Mil Flying Blue.</strong></span></span></span></span></span></span></p> <p style="text-align: justify;" lang="pl-PL" align="center"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><span style="color: #00000a;"><span><br /></span></span></span></span></p>

>

W skład zestawu „My Fun Menu” wchodz?:  

  • burger ze śwież? francusk? wołowin?, serem Emmental i sosem
  • bearneńskim,
  • chipsy firmy Kettle z sol? morsk?,
  • pitny jogurt firmy Yop o smaku truskawkowym,
  • ciastko donut - nadziewane karmelem,
  • słodka przek?ska - żelki Haribo  

Menu “A La Carte” – różnorodne opcje dań do wyboru  

Już od kilku lat linia Air France z powodzeniem oferuje swoim pasażerom podróżuj?cym w Klasie Ekonomicznej i Premium Economy, na trasach międzykontynentalnych wybór dodatkowo płatnych posiłków tematycznych.** Pięć rodzajów menu „A La Carte” jest oferowanych dodatkowo, poza bezpłatnym poczęstunkiem zawartym w cenie biletu. Dania s? serwowane podczas rejsów wylatuj?cych z lotnisk w Paryżu (Charles de Gaulle oraz Orly) jak też na wybranych lotach powrotnych do Paryża, m.in. z kilku miast w USA, Kanadzie, z Gwadelupy, Reunion, Cayenne i kilku trasach z Afryki.

Menu „A La Carte” stworzono jako alternatywę i uzupełnienie standardowego cateringu i dla podróżnych, którzy chcieliby nieco rozpieścić swoje kubki smakowe daniami specjalnymi, od znanych szefów kuchni, czy francuskimi smakołykami.  

Aktualna oferta posiłków “A La Carte”  

Le Marché de Jean Imbert” Menu  

to kompozycja przygotowana przez Jeana Imberta, wschodz?c? gwiazdę francuskiej kuchni i zwycięzcę francuskiej edycji 3 sezonu Top Chef w 2012 roku. Zestaw składa się z zimnej przystawki na bazie organicznej komosy ryżowej, jajka sadzonego i estragonu, gulaszu na ciepło nawi?zuj?cego do smaków z dzieciństwa oraz owocowego deseru z kremem.    

Une Sélection Lenôtre” Menu  

to zestaw opracowany przez słynn? parysk? restaurację Lenôtre. W skład dania wchodz? m.n. łososiowa panna cotta, łosoś wędzony, marynowany w koperku, kurczak w panierce z chilli oraz kompozycja warzyw, serów i deseru „concerto”.  

Ocean” Menu  

to danie złożone ze specjałów z owoców morza, m.in. z marynowanych w kolendrze krewetek, alaskańskiego morszczuka, a do tego przegrzebki z polent? z grzybami, w towarzystwie wyszukanych sałatek i obowi?zkowo francuskiego sera.  

Italia” Menu  

czyli trochę „dolce vita” na talerzu, na którym nie może zabrakn?ć szynki parmeńskiej, cannelloni, parmezanu i innych włoskich smaków poł?czonych w wyrafinowan? kompozycję.  

Tradition” Menu  

to natomiast zestaw francuskich, wyszukanych produktów. W zestawie jest foie gras z piernikiem i z chutneyem z suszonych fig, pieczone udko kaczki i ciasto migdałowe.  

Skład zestawów może się różnić się w zależności od trasy – np. co innego znajdziemy w zestawie „Ocean” lec?c na trasach z Paryża, a co innego lec?c z Gwadelupy czy Reunion do Paryża. Ceny kształtuj? się od 12-28 Euro za zestaw, przy czym członkowie Flying Blue mog? płacić swoimi Milami (od 4000 do 8500 Mil).  

Szczegóły oferty znajduj? się na airfrance.pl w dziale „gastronomia”.

Posiłki “A La Carte”, ł?cznie z nowym „My Fun Menu” można zamawiać od 90 dni do 24 godzin przed lotem w sekcji „Twoje rezerwacje” na stronie airfrance.pl.  

*nowa oferta dotyczy lotów wylatuj?cych z lotnisk w Paryżu: Charles de Gaulle oraz lotniska Orly

**menu “A La Carte jest dostępne na trasach międzykontynentalnych z wył?czeniem lotów do Ammanu, Bangalore, Damaszku, Delhi i Bombaju oraz lotu AF022 z Paryża (Charles de Gaulle) do Nowego Jorku i lotu AF3519 z Reunion do Paryża (Orly) w sezonie letnim.

***

Air France, francuski przewoźnik lotniczy o globalnym zasięgu z aspiracj? do świadczenia usług zgodnie z najwyższymi standardami i trosk? o pełny komfort pasażerów podczas każdego lotu na trasach we Francji, w Europie i na świecie.  

Air France KLM

Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworz? jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym. Grupa oferuje przewozy pasażerskie, jak również transport towarów (cargo) i usługi konserwacyjne dla lotnictwa. Grupa jest liderem w międzynarodowych przewozach z Europy i dysponuje potężn? siatk? poł?czeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z Europy. W 2017 roku, Grupa Air France, KLM wraz ze swoimi pięcioma markami (Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Transavia, Hop! oraz Joon), oferuje pasażerom poł?czenia do 328 miast w 118 krajach. Flota Grupy liczy obecnie 534 samoloty. W 2016 roku z jej usług skorzystało 93,4 mln pasażerów. Air France-KLM obsługuje do 2 300 lotów dziennie, a przeloty realizowane s? z lotnisk bazowych Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol.

Do Grupy należy wiod?cy w Europie program lojalnościowy Flying Blue, licz?cy już ponad 27 mln członków.

Air France KLM wspólnie z partnerskimi liniami – Delta i Alitalia – tworz? największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 270 lotów dziennie. Linie Air France i KLM należ? do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 20 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskuj? szeroki dostęp do globalnej sieci poł?czeń: ponad 16,6 tys. lotów dziennie, do 1070 miast, w 177 krajach.  

Więcej informacji o Air France i KLM oraz aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl  i www.klm.pl. Informacje o Grupie AIR FRANCE KLM na www.airfranceklm.com  

Kontakt dla prasy:

Agnieszka Plewczyńska
Agencja No-Name PR
e-mail: no.name.pr.agency@gmail.com
Tel. 536 924  839

  

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!