Aktualności firm stowarzyszonych
Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis
>
Zmiany personalne w Grupie Orbis
1 sierpnia br. Grupa Hotelowa Orbis mianowała nowego Kierownika ds. Programów Lojalnościowych i Partnerskich dla Polski i Krajów Bałtyckich. Została nim Magdalena Gibke, zastępuj?c na tym stanowisku Hannę Bernakiewicz.
Magdalena Gibke jest absolwentk? Uniwersytetu Łódzkiego, na którym ukończyła dwa kierunki – marketing międzynarodowy oraz turystykę i rekreację. Wcześniej pracowała w hotelu Novotel Łódź Centrum jako Ambasador Le Club Accorhotels, programu lojalnościowego Grupy Accor.
Orbis wprowadza usługę „Welcome” do kolejnych hoteli w grupie
Usługa „Welcome” to rewolucyjny sposób witania gości wprowadzony przez Grupę Accor strategicznego partnera Grupy Orbis. Od 12 sierpnia br. funkcja ta dostępna jest już w hotelach Mercure Warszawa Centrum oraz Novotel Vilnius Centre. Wkrótce planowane jest jej uruchomienie w Novotel Łódź Centrum oraz Sofitel Warsaw Victoria.
Wprowadzenie usługi zwi?zane jest z procesem wdrażania przez Accor nowych rozwi?zań technologicznych. Maj? one na celu usprawnienie obsługi gości. „Welcome” umożliwia szybsze zameldowanie i wymeldowanie z hotelu, ponieważ pozwala na ominięcie wielu formalności. Wystarczy, że gość hotelu dokonał rezerwacji bezpośrednio na stronie Accorhotels.com lub jest posiadaczem karty lojalnościowej Le Club Accorhotels. W dniu przyjazdu dostaje powitaln? wiadomość SMS wraz ze szczegółami dotycz?cymi pobytu. Nie musi się meldować lub wymeldowywać z hotelu – wszystkie te procesy wykonywane s? elektronicznie.
System ten funkcjonuje już w 60 hotelach w 13 krajach, m.in. we Francji, Włoszech, w Wielkiej Brytanii, Belgii i Holandii. Do końca 2014 roku planuje się uruchomienie tej funkcji w 1000 hoteli, czyli niemalże 30% całej sieci.
***
Grupa Hotelowa Orbisto największa sieć hoteli w Polsce, oferuj?ca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych
w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowan? ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod mark? Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budgetoraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należ? - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiod?ca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działaj?cych pod markamiAccor. S? oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniaj? rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com
Piotr Sutkowski, Public Dialog , tel. (+48) 536 711 822, e-mail: p.sutkowski(@)publicdialog.pl