Izba
Na temat wyzwań dla sektora e-commerce rozmawiać będzie w trakcie Forum w Karpaczu Andrzej Szumowski, Wiceprezes Wyborowa Pernod Ricard
Rynek dóbr konsumpcyjnych podlega ciągłym ewolucjom. Zmiana tradycyjnego modelu sprzedaży stacjonarnej na sprzedaż internetową staje się faktem. Jak w tym kontekście firmy adaptują się do oczekiwań i wymagań konsumentów? Na to pytanie postara się odpowiedzieć m.in. Andrzej Szumowski, Wiceprezes Wyborowa Pernod Ricard, który weźmie udział w debacie w trakcie Forum w Karpaczu.
Wyzwania i bariery rozwoju e-commerce.
2022-09-07 14:55 - 15:55
Wartość rynku e-commerce w Polsce przekroczyła w 2019 barierę 100 mld PLN. Zakupy można robić już nie tylko przez stronę internetową, aplikację na smartfon, lecz również za pośrednictwem mediów społecznościowych. Każdego dnia w naszym kraju powstaje średnio 21 sklepów internetowych. Jednym z większych beneficjentów zwiększenia sprzedaży internetowej jest część rynku TSL reprezentowana przez firmy z sektora przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP). To KEP jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Polsce, gdzie liczba przesyłek w ciągu ostatnich 5 lat wzrosła o ponad 60%. Porozmawiamy o wpływie e-commerce, zmieniających się nawykach konsumpcyjnych Polaków, oczekujących coraz szybszych dostaw zamawianych produktów oraz odpowiemy na pytanie, w jaki sposób operatorzy logistyczni będą mogli się do nich dostosowywać tak, aby rozwijać się na rynku.
Paneliści:
- Andrzej Szumowski, Wiceprezes, Wyborowa SA, Polska
- Andrzej Bodziony, Wiceprezes Zarządu, Poczta Polska S.A., Polska
- Patrycja Klarecka, Członek Zarządu, PKN ORLEN, Polska
Zapraszamy do udziału w debacie, a także do śledzenia pozostałych aktywności CCIFP i firm tworzących wspólną reprezentację na Forum w Karpaczu.