Aktualności firm stowarzyszonych

Muzyczne czwartki, weekendy z burgerami, czyli wakacyjne propozycje Mercure Warszawa Centrum

<p style="text-align: justify;"><strong>Połowa lata już za nami, ale nie ma co się smucić, bo na horyzoncie jeszcze wiele długich, ciepłych, wakacyjnych dni. Pogoda zachęca do wyjścia z domu i spotkań w gronie przyjaciół na świeżym powietrzu przy dobrym jedzeniu oraz doskonałych trunkach. Dlatego Mercure Warszawa Centrum zaprasza w każdy czwartek na Garden Party i winne koktajle z muzyką na żywo, a w weekendy na burgery do restauracji Winestone. </strong></p>

>

Winne czwartki z muzyk? na żywo

Miejscem, które z pewności? warto odwiedzić, spaceruj?c ulicami tętni?cej życiem Warszawy jest Mercure Warszawa Centrum. W  każdy czwartek do połowy września, między godzin? 19 a 24 odbywa się tam Summer Garden Party. Atrakcj? wieczoru jest muzyka grana na żywo przez znanego Dj  ‘a – Majlo Majka, który na swoim koncie ma występy na największych polskich scenach muzycznych. Współpracował z  artystami takimi jak: Dj Adamus, Sak Noel czy The Nycer. Na gości czekaj? także specjalne, orzeźwiaj?ce koktajle, przygotowane na bazie wina.

- „Letnie koktajle to nowa propozycja restauracji Winestone” – zaznacza Paweł Anders, dyrektor projektu. – „Koncept tego miejsca opiera się przede wszystkim na kolekcji win, wyselekcjonowanych na podstawie wiedzy i doświadczenia sommelierów. Pozostaj?c w duchu tej idei postanowiliśmy stworzyć ofertę napojów ł?cz?cych wina z ciekawymi dodatkami, które uchwyc? smak lata. Każdy z  koktajli bazuje na hiszpańskich lub włoskich winach z regionu Apulia. Wśród pozycji znalazł się m.in. Winestone Mojito składaj?cy się z   limonki, mięty, syropu cukrowego i wina musuj?cego, czy Touch Down w skład którego wchodz?: sok grapefruitowy, sok z czarnej porzeczki, wino czerwone i  napój gazowany”.

Burgerowe Weekendy

Mercure Warszawa Centrum przygotował także specjaln? propozycję weekendow? ważn? do końca sierpnia. Znalazły się w nim 3 rodzaje burgerów: wołowy dla prawdziwych mięsożerców, delikatny z  kurczaka oraz opcja wegetariańska z grillowanymi warzywami i mozzarell?. Wszystkie podawane s? w  maślanej bułce, stworzonej według domowej receptury. Burgery wpisuj? się w  gastronomiczny trend, opieraj?cy się na odejściu od potraw typu fast food w kierunku jedzenia prostego, skomponowanego ze świeżych, wysokiej jakości oraz starannie dobranych składników. Dodatkowo, do każdego burgera goście otrzymaj? 20% rabatu na produkty dostępne w Wine Shop.

***

O Mercure

Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170  000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Orbis to największa w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej firma hotelowa, posiadaj?ca w sieci ponad 100 hoteli w 16 krajach, które oferuj? 19 000 pokoi. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz Orbis Hotels.

Grupa Hotelowa:

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej oferuj?ca19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, Orbis jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i  Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod?cy na świecie operator hotelowy.

O ACCORHOTELS

AccorHotels to grupa hotelowa, któr? jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowi?zanie do serdecznego witania wszystkich Gości. Każdego dnia ponad 180 000 pracowników w 3 700 hotelach AccorHotels troszczy się o tysi?ce gości w 92 krajach. AccorHotels jest wiod?cym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom:

- doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest);

- szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantuj?cych pełn? ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access and hotelF1);

- potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels;

- zobowi?zania korporacyjne i solidarnościowe realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.

Akcje Accor SA s? notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY)

Informacje o Accor: www.twitter.com/accorhotelsgroup | www.accorhotels-group.com                                                                                                     

Rezerwuj pokój w hotelu: www.accorhotels.com

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska(@)accor.com

Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak(@)publicdialog.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!