Aktualności firm stowarzyszonych
Mercure rośnie w siłę na Wybrzeżu
<p style="text-align: justify;"><strong>W sercu Gdyni pojawił się kolejny hotel marki Mercure powiększając tym samym liczbę obiektów sieci na Wybrzeżu. Doskonale zlokalizowany Mercure Gdynia Centrum to idealne miejsce zarówno dla tych, którzy Trójmiasto odwiedzają w celach biznesowych, jak i turystycznych. </strong></p>
>
Wdzięk żagli
Hotele Mercure za każdym razem ł?cz? wysokiej klasy usługi z lokaln? inspiracj?. W tym przypadku wystrój Mercure Gdynia Centrum nawi?zuje do tematyki morskiej i żeglarstwa sportowego. W strefach ogólnodostępnych i pokojach otaczaj? nas wizerunki łodzi i żagli, a nazwy sal konferencyjnych zaczerpnięte zostały od klas jachtów. Metamorfozę przeszły wszystkie pokoje, apartamenty, sale konferencyjne, restauracje i lobby. Tym samym w Trójmieście pojawił się kolejny Winestone, czyli oryginalny koncept hotelowego wine baru proponuj?cy m.in. na miejscu i na wynos wyśmienit? selekcję win. Na terenie hotelu nie mogło zabrakn?ć również centrum wellness z krytym basenem, saun? i solarium. Modernizacja kosztowała około 23 miliony złotych
Plusy doskonałej lokalizacji
Hotel wyróżnia się, nie tylko komfortowymi i oryginalnymi wnętrzami, ale również doskonał? lokalizacj? – położony jest w samym centrum miasta, w odległości 100 m od miejskiej plaży.
„Modernizacja kolejnego hotelu i wł?czenie go do sieci Mercure w Trójmieście w tak prestiżowej i dogodnej lokalizacji niew?tpliwie umacnia pozycję marki na lokalnym i ogólnopolskim rynku usług hotelarskich – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – Marka Mercure to największa w Polsce sieć hoteli w kategorii klasy średniej. W tym momencie modernizację przechodzi jeszcze jeden hotel sieci na Wybrzeżu, który dostępny dla gości będzie w następnym kwartale 2015 roku.”
Hotel Mercure Gdynia Centrum oprócz 294 pokoi w różnym standardzie od apartamentów po pokoje rodzinne posiada również ogromn? przestrzeń konferencyjn?, w skład której wchodzi 14 nowoczesnych sal o ł?cznej powierzchni 1400 m2. Pozwala to zorganizować konferencje na 700, czy koktajle do 800 osób. Nie da się ukryć, że dzięki temu hotel jest świetn? baz? noclegow? dla tych, którzy przyjeżdżaj? na Wybrzeże w celach biznesowych, jak i w turystycznych.
O Mercure
Mercure jest mark? hoteli kategorii średniej należ?cych do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z sieci? ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarz?dzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferuj? jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferuj? osobom podróżuj?cym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli
w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjn? alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, ł?cz?c w sobie dodatkowe korzyści płyn?ce z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferuj?ca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wył?cznym licencjodawc? marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działaj? pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantuj? jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.