Aktualności firm stowarzyszonych

Luksus w dobrej cenie

<p style="text-align: justify;" lang="pl-PL" align="justify"><span style="font-family: Calibri, serif;"><span style="font-size: x-small;"><span style="color: #0000ff;"><span style="color: #000000;"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span style="font-size: small;"><strong>Warszawa, 08.05.2018 r. – Ci, co choć raz lecieli „w biznesie” twierdzą, że potem trudno wrócić do klasy ekonomicznej. Fotele rozkładane do płaskiego łóżka, dużo przestrzeni, wyśmienite jedzenie rodem z najlepszych restauracji, cisza, spokój i atmosfera „lepszego świata”… Teraz jest dobra okazja, aby zafundować sobie właśnie taką komfortową podróż w interesach lub na wakacje! Linie KLM właśnie ogłosiły promocyjne oferty lotów w Klasie Biznes na wybranych trasach międzykontynentalnych, z cenami już od 5400 PLN. Wśród ofert są kierunki typowe biznesowe – np. w USA, Chinach, Indiach, Wietnamie, ale też długa lista wakacyjnych destynacji, a wśród nich Cancun, Gwadelupa, Bali, Tajlandia, Zanzibar, Seszele, Mauritius, czy Kuba. Tańsze bilety można kupić do 17 maja b.r na podróże z Warszawy, Krakowa, Gdańska i Wrocławia latem tego roku.</strong></span></span></span></span></span></span></p>

>

Korzystaj?c z okazji przypominamy, jak wygl?da podróż w World Business Class na pokładach holenderskiej linii.

Komfort w okazyjnej cenie

W aktualnej promocji kupimy przeloty w Klasie Biznes KLM na wybranych trasach międzykontynentalnych. Do promocji doł?czył partner KLM – linie Air France aby zaoferować loty do popularnych miejsc również ze swojej siatki. Wśród ofert s? kierunki typowe dla biznesu, m.in.: Nowy Jork (od 5414 PLN), Chicago (od 6032 PLN), Toronto (od 6544 PLN), Pekin (od 6970 PLN), Johannesburg (od 10370 PLN), Singapur (od 8770 PLN), Delhi (od 7170 PLN), Bombaj (od 6170 PLN), Kuala Lumpur (od 8370 PLN), Seul (od 8070 PLN), Szanghaj (od 7470 PLN), Hongkong (od 7870 PLN), Tajpej (od 8270 PLN), Sajgon (od 8570 PLN) i wiele innych.

Natomiast na wakacje komfortowo, ale taniej niż zwykle można polecieć do m.in.: Rio de Janeiro (od 8270 PLN), Cancun (od 8949 PLN), Kilimandżaro (od 10870 PLN), Tajlandii (od 7170 PLN), na Kubę (od 8070 PLN), Martynikę (od 6470 PLN), Arubę (od 7570 PLN), Mauritius (od 8870 PLN), Madagaskar (od 8670 PLN), Bali (od 10770 PLN), Peru (od 8770 PLN)* i do wielu innych miejsc.

Oferta jest w sprzedaży do 17 maja b.r, a z promocyjnych lotów w biznesie mog? skorzystać pasażerowie z Warszawy, Gdańska, Krakowa i Wrocławia, którzy planuj? podróż między 26 czerwca a 31 sierpnia b.r.Rezerwacja biletów i szczegóły oferty s? dostępne na klm.pl.

Najdłuższe łóżko na rynku

W podróży samolotem najważniejszy jest fotel! World Business Class – czyli klasa biznes KLM na lotach dalekiego zasięgu jest wyposażona w nowoczesne i ergonomicznie zaprojektowane fotele. Szerokie siedziska i bardzo dużo miejsca na nogi zapewnia maksimum wygody, a wysokie oparcia i separuj?ce przegrody zwiększaj? poczucie prywatności pasażerów. Fotele rozkładaj? się do 180 stopni - do pozycji idealnie płaskiego łóżka, którego całkowita długość wynosi aż 207 cm. KLM oferuje najdłuższe łóżka wśród europejskich przewoźników lotniczych. Każdy fotel posiada sztywn? obudowę, która nie tylko zapewnia większ? intymność, ale też sprawia, że pasażerowie nie zakłócaj? sobie wzajemnie osobistej przestrzeni.

Poczuj się jak w domu!

Pasażerowie podróżuj? w przytulnym, stylowo urz?dzonym wnętrzu, utrzymanym w kolorach niebieskim i granatowym z eleganckimi szarymi akcentami i elementami holenderskiego wzornictwa. Wszystkie fotele rozmieszczono w przemyślany sposób tak, aby zapewnić podróżnym więcej intymności i swobodny dostęp do przejść. Do dyspozycji pasażerów jest olbrzymi, 17 calowy ekran wraz z zestawem multimedialnym „on-demand”. Na ofertę rozrywkow? składaj? się najnowsze filmy kinowe, programy telewizyjne, muzyka i gry. Dużym plusem s? specjalne słuchawki, które pasażerowie w klasie biznes znajd? w schowku – profesjonalny gadżet firmy Bose doskonale trzyma się na głowie i zapewnia świetn? jakość dźwięku i redukcję szumu z zewn?trz. We wszystkich samolotach KLM typu Boeing 787-900 „Dreamliner” działa pokładowe WI-FI. Praktyczne gniazdko zasilania 110V i porty USB przy każdym fotelu, pojemne schowki i duża, miękka poduszka – dopełniaj? komfortu podróży, niezależnie czy spędzimy j? pracuj?c, odpoczywaj?c, czy śpi?c.

Rozkosze podniebienia i apetyt na sztukę

Na pocz?tku podróży, po wejściu do samolotu załoga serwuje aperitif oraz roznosi odświeżaj?ce, wilgotne ręczniki. W czasie lotu World Business Class, pasażerowie s? częstowani 3-daniowym posiłkiem skomponowanym przez słynnych szefów kuchni nagradzanych gwiazdkami Michelin, ostatnio dania dla KLM tworzy Jacob Jan Boersma. Serwis składa się z przystawki, dania głównego w trzech opcjach do wyboru oraz z deseru i serów. Podczas większości długich rejsów KLM s? serwowane dwa posiłki – jeden niedługo po starcie, a drugi – często w formie śniadania – przed samym l?dowaniem. W trakcie lotu załoga częstuje gości drobnymi przek?skami, słodyczami i oczywiście napojami. Wina towarzysz?ce posiłkom s? dobierane przez wyszkolonych sommelierów, którzy wchodz? w skład specjalnego „Panelu Winiarskiego KLM”. Przy selekcji odpowiednich gatunków szlachetnych trunków bierze się pod uwagę zarówno menu jak i fakt, że odczuwanie smaków na dużych wysokościach jest inne niż na ziemi.

Co ciekawe, goście podróżuj?cy Klas? Biznes KLM w maju i w czerwcu tego roku maj? okazję skosztować limitowanej kolekcji 5 win, która powstała specjalnie dla pasażerów KLM we współpracy z holenderskim Rijksmuseum.Etykiety na butelkach unikalnej kolekcji zdobi? reprodukcje obrazów ze Złotego Wieku malarstwa holenderskiego, które w oryginale można ogl?dać w słynnym muzeum w Amsterdamie. Tegoroczn? kolekcję stworzono pod hasłem „Wiosna”, tak więc tematyka obrazów musi komponować się ze smakiem i aromatem wina i kojarzyć z wiosn?. Przykładowo dzieło „Dziewczyna w wielkim kapeluszu”, pędzla Caesara Boëtiusa van Everdingena zdobi etykietę węgierskiego białego wina Esterházy Grüner Veltliner o wyj?tkowo świeżym, wiosennym bukiecie. Kolekcjonerskie etykiety z dziełami holenderskich mistrzów maj? pobudzić „apetyt” pasażerów Klasy Biznes na holendersk? kulturę i zachęcić ich do odwiedzenia Rijksmuseum, gdzie można podziwiać wykorzystane obrazy w oryginale.

Szczegółowe menu w Klasie Biznes, które będzie dostępne na naszym locie można sprawdzić na stronie flightguide.klm.com.

W otoczeniu designu

Kabiny World Business Class to dzieło światowej sławy, holenderskiej projektantki Helli Jongerius, która stworzyła stylowe i przytulne wnętrze, dbaj?c przy tym o ekologię. W swoim projekcie wykorzystała tkaniny z wełny z recyclingu, wycofane z użytku stroje stewardes oraz przetworzone wykładziny zdobi?ce w przeszłości samoloty KLM. Goście klasy biznes jedz? posiłki na oryginalnej zastawie, nawi?zuj?cej do holenderskich tradycji ceramicznych, zaprojektowanej przez holenderskiego projektanta Marcela Wandersa. Natomiast innemu projektantowi powierzono stworzenie osobistych zestawów kosmetyków i gadżetów podróżnych w oryginalnych kosmetyczkach, które pasażerowie otrzymuj? po wejściu na pokład. Aktualnie oferowany zestaw to dzieło Jana Taminiau - holenderskiego projektanta, u którego ubieraj? się między innymi holenderska królowa Maxima, Beyonce czy Lady Gaga.

Kolekcjonerski prezent na pożegnanie

Oryginaln? pami?tk? i jednocześnie ciekawym holenderskim akcentem podkreślaj?cym siln? tożsamość linii - s? prezenty, które na zakończenie lotu otrzymuj? wszyscy pasażerowie World Business Class – ceramiczne miniaturki kamienic wypełnione holenderskim ginem. Charakterystyczne biało-niebieskie „domki” wykonane s? z oryginalnej porcelany z Delft. To repliki, autentycznych zabytkowych budynków, które można zobaczyć „na żywo” w Amsterdamie i w innych miastach Holandii. Co roku, w dniu swoich urodzin KLM wł?cza do kolekcji now? miniaturkę, a w przyszłym roku zbiór będzie liczył już 100 modeli – na setne urodziny KLM, które będziemy obchodzili w październiku 2019.

*W tekście podano przykładowe promocyjne ceny z Warszawy. Oferty z wylotem z innych miast i szczegóły promocji dostępne na stronie klm.pl.

***

KLM  

Od 98 lat Royal Dutch Airlines (Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze) s? pionierem w lotnictwie pasażerskim i najstarsz? lini? lotnicz? na świecie, która nadal działa pod swoj? oryginaln? nazw?. KLM realizuje swoje cele w oparciu o główne wartości – wyj?tkowa dbałość o klienta, innowacyjność, wysoka wydajność, godny zaufania serwis i najwyższej jakości produkty. Siatka bezpośrednich poł?czeń KLM z wylotem z Amsterdamu obejmuje obecnie 165 destynacji. Linia oferuje loty dysponuj?c nowoczesn? flot? ponad 160 samolotów i zatrudnia 32 tysi?ce pracowników na całym świecie. W 2017 roku Grupa KLM, w skład której wchodz? również KLM Cityhopper, Transavia i Martinair przewiozła ponad 41 milionów pasażerów, z czego 32,7 mln to pasażerowie KLM. Sieć lotów KLM ł?czy Holandię ze wszystkimi kluczowymi regionami świata zarówno pod względem turystyki, jak i biznesu i jest potężnym silnikiem napędzaj?cym holendersk? gospodarkę. Linie KLM s? obecne w trzech miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie i Gdańsku, sk?d linia oferuje loty przez Amsterdam w świat.  

Więcej informacji o KLM znajduje się na stronach: www.klm.com/corporate/en/, www.klm.pl, KLM Newsroom - nieuws.klm.com/en, Facebook, Twitter oraz KLM Blog - blog.klm.com/. &nbsp;

Kontakt dla prasy:  

Agnieszka Plewczyńska
Agencja No-Name PR
e-mail: no.name.pr.agency@gmail.com
Tel. 536 924 839

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!