Aktualności firm stowarzyszonych • Członkowie
Koszyki niespodzianki wracają - hit sprzedażowy ponownie w sklepach Carrefour
Carrefour uruchamia kolejną odsłonę swojej kultowej akcji promocyjnej, w ramach której klienci mogą kupić zestawy nawet kilkunastu produktów non-food za ułamek ich wartości. Do oferty, która obejmie ponad 100 sklepów na terenie całego kraju, trafiło blisko 1400 “koszyków niespodzianek” w cenie 150 pln każdy.
Carrefour przygotował specjalne szczelnie zafoliowane wózki sklepowe wypełnione produktami z kategorii produktów przemysłowych. Cena jednego wózka została ustalona na 150 zł, podczas gdy wartość umieszczonych w nim produktów przekracza kwotę nawet 1900 zł! Aby każdy klient był w pełni zadowolony, dbamy o to, by wartość produktów w koszyku niespodziance nigdy nie była mniejsza niż 600 zł. To gwarancja, że uczestnicy tej zabawy nie tylko przeżyją ekscytujące chwile, ale też otrzymają produkty, które realnie przewyższają wartość zakupu. W skład każdego zestawu wchodzi co najmniej pięć produktów, w tym jeden o szczególnie wysokiej wartości. Jest to idealna okazja do nabycia atrakcyjnych artykułów w znacznie niższej cenie.
Gdzie można znaleźć koszyki?
Koszyki pojawią się w sklepach Carrefour w całej Polsce w piątek 31 stycznia o godzinie 12:00. W każdym z 89 biorących udział w akcji hipermarketów klienci znajdą 10 takich koszyków, natomiast w 23 supermarketach przygotowano po 2 sztuki. Ogromne zainteresowanie poprzednimi edycjami akcji pokazuje, że warto spieszyć się z zakupami. Koszyki znikają bowiem ze sklepów nawet w ciągu kilkunastu minut. Popularność tych limitowanych ofert przerosła wszelkie oczekiwania, pokazując ogromne zainteresowanie Polaków wyjątkowymi okazjami.
- Koszyki niespodzianki to prawdziwy hit, zwłaszcza wśród młodego pokolenia, które uwielbia emocje, spontaniczność i trendy rodem z Tik Toka czy YouTube’a. To połączenie zakupów z dreszczykiem niepewności! Dla Gen Z i Millenialsów liczy się nie tylko produkt, ale też cała otoczka – element zabawy, adrenaliny i możliwość podzielenia się odkryciami w mediach społecznościowych. Koszyki wpisują się w popularny trend mystery boxów, które zyskały już status kultowych. Realizując kolejną odsłonę tej akcji dajemy klientom to czego od nas oczekują – mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
Akcja z koszykami niespodziankami jest okazją nie tylko do zakupu produktów w atrakcyjnej cenie, ale również do pokazania zmian w wizerunku cenowym Carrefour Polska. Sieć od stycznia 2024 roku wprowadziła w Polsce wiele zmian w swojej polityce cenowej oraz działaniach promocyjnych, aby zachęcić do zakupów jeszcze większą liczbę klientów.
Lista sklepów Carrefour biorących udział w akcji jest dostępna na dedykowanej stronie internetowej pod tym linkiem.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.