Webinar  •  COVID-19  •  Aktualności firm stowarzyszonych  •  Podsumowanie wydarzeń

Konsument w kryzysie – jak wykorzystać wiedzę o konsumencie do budowania biznesu w czasie epidemii COVID-19 - nagranie webinaru

News reserved for subscribers

Koronawirus rozprzestrzenia się po całym świecie z niesamowitą szybkością, choć dociera do poszczególnych państw w rożnym czasie. Na tle innych krajów europejskich widzimy, że epidemia w Polsce rozwija się o ok. 2 tygodnie później niż np. we Francji. Strategiczne jest zatem obserwowanie i uczenie się na przykładzie innych krajów. Jednym z ważnych aspektów są konsumenckie nastroje i zachowania, które z nich wynikają. Zrozumienie tego, jak czują i myślą konsumenci jest jednym z kluczowych elementów dostosowania strategii biznesowej do całkowicie nowych warunków.

Access to the whole article is restricted to members.
You still have 85% left to read.

Login
Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!