Aktualności firm stowarzyszonych

Kompania Piwowarska z agencją Altavia uruchamiają ”Strefę kapitalnej imprezy” w Carrefourze

Kompania Piwowarska uruchamia w warszawskim sklepie Carrefour projekt „Strefa kapitalnej imprezy”. Wydzielona strefa zawiera wizualne elementy oddające imprezowy klimat marki Captain Jack. Projekt został wdrożony w warszawskim sklepie Carrefour przy Rondzie ONZ i docelowo może być rozszerzany na kolejne sklepy Carrefour oraz innych sieci handlowych.

Przygotowana przez agencję Altavia specjalna, efektowna zabudowa oddająca imprezowy charakter marki piwa Captain Jack stanęła w Carrefourze przy warszawskim Rondzie ONZ. Spektakularna aranżacja ma na celu przyciągnięcie uwagi klientów. Projekt zabudowy wyróżnia się w sklepie nie tylko dzięki zastosowaniu kombinacji metalu i pleksi,  ale również dzięki specjalnie zaprojektowanej gry światłem. W projekcie wyeksponowana została piracka papuga oraz podświetlana mapa. „Strefa kapitalnej imprezy” skierowana jest do młodych ludzi prowadzących aktywne życie towarzyskie. Wizualizacja strefy nawiązuje do „ elementów, charakterystycznych dla marki Captain Jack.

„Strefa kapitalnej imprezy” okazała się bardzo ciekawym i dość wymagającym projektem, który ewoluował od bardzo prostej zabudowy w założeniach, do mocno niestandardowej zabudowy w wersji premium w końcowym efekcie” - mówi Dariusz Kopczyński, odpowiedzialny za projekt w Altavii Polska.

„Projekt był także dla mnie sporym wyzwaniem z powodu zupełnie nowatorskiej koncepcji, co wymagało mojej ścisłej współpracy zarówno z agencją, jak i zespołem zarządzającym marką. Cieszę się, że udało nam się osiągnąć wspólnie spektakularny efekt” - mówi Karolina Wojciechowska, Kierownik ds. Zarządzania Kategorią i Rozwoju Handlu w Kompanii Piwowarskiej.

Altavia współpracuje z Kompanią Piwowarską od ponad 7 lat. Dzięki dłogotrwałej współpracy powstało wiele projektów dedykowanych dużej części brandów z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Wraz ze „Strefą kapitalnej imprezy”, w tym samym sklepie Carrefour (Warszawa, Rondo ONZ), ruszył inny pilotażowy projekt związany z należącą do Kompanii Piwowarskiej marką piwa Książęce. Tym razem agencja Altavia przygotowała specjalną zabudowę regału z zastosowaniem drewna i miedzianych rurek, kojarzących się z tradycyjnym, rzemieślniczym warzeniem piwa. Również ten projekt może zostać rozszerzony na inne sklepy sieci Carrefour i innych sieci handlowych.

Altavia Polska (www.altavia.pl), agencja marketing services i print management,  specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. Altavia Polska zapewnia klientom szeroki zakres usług: poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie standardowych i spektakularnych materiałów POS, przygotowanie materiałów do druku, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży. W gronie jej klientów jest  m.in. Shell Polska, Mondelez, Carrefour Polska, Kompania Piwowarska, Essilor, Henkel.

Altavia Polska należy do globalnej Grupy Altavia (www.altavia-group.com), działającej w 43 miastach w 30 krajach. Altavia Group jest pierwszą międzynarodową, niezależną grupą specjalizującą się w komunikacji w branży retail. Od 36 lat, pracownicy Altavia Group dzielą tę samą pasję jaką jest retail. Codziennie dzielą się nią świadcząc usługi  związane z aktywizacją sprzedaży na rzecz ponad 500 marek i firm.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!