Podsumowanie wydarzeń

Kampania prasowa - Handel Międzynarodowy z Rzeczpospolitą

<p style="text-align: justify;">Francusko-Polska Izba Gospodarcza razem z wydawnictwem Mediaplanet zapraszają do udziału w internetowo-prasowej kampanii "Handel Międzynarodowy”, która <strong>ukaże się 14 czerwca</strong> <strong>w dzienniku Rzeczpospolita</strong> oraz na portalu <a href="http://s4s-pl2.pl/l2/6hilP2eRz2/10/2201270437.html">www.handelmiedzynarodowy.info.</a> Kampania cross mediowa będzie miała charakter informacyjno-edukacyjny. Będzie to swoisty poradnik, wsparty wiedzą ekspertów, który z zasięgiem prasy dziennej zostanie dystrybuowany w swojej grupie docelowej.</p>

>

Wypowiemy się na temat polskiego eksportu do Francji. Jakie branże odnosz? największe sukcesy na francuskim rynku, dostarczymy niezbędnych analiz i statystyk. Poinformujemy również o barierach jakie mog? napotkać przedsiębiorcy planuj?cy ekspansję na rynek francuski i podsumujemy 25lecie Trójk?ta Weimarskiego.

Mog? Państwo pokazać się w kampanii bezpośrednio pod naszym artykułem, lub w dowolnym miejscu dodatku. Udział jest możliwy w trzech formach:

  1. Wypowiedzi Państwa eksperta obejmuj?c? 3500 lub 2600 znaków. W ramach współpracy redakcja zapewnia przygotowanie graficzne treści, skład materiału, zamieszczenie zdjęcia eksperta + pomoc dziennikarki.
  2. Advertorial na temat Państwa usług
  3. Wywiad z Państwa firm?

Udział Państwa firmy w publikacji działa pozytywnie na wizerunek firmy i podkreśla eksperckość w danym temacie, a usługi czy towary oferowane przez Państwa firmę s? odpowiedzi? na poruszone zagadnienia.

W przypadku zainteresowania udziałem w kampanii, prosimy o kontakt z osob? odpowiedzialn? za kampanię. Dla członków CCIFP przygotowana została specjalna oferta.

Damian Duszczyk
PROJECT MANAGER

P:     +48 (22) 401 75 29
M:   +48 780 050 864
E:     damian.duszczyk(@)mediaplanet.com

Mediaplanet jest międzynarodowym domem wydawniczym zajmuj?cym się tworzeniem crossmediowych kampanii tematycznych, publikowanych z najbardziej opiniotwórczymi dziennikami w Polsce: Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza. Działaj?c na zasadzie content marketingu do kampanii zapraszane s? najważniejsze osobistości ze świata polityki, biznesu, finansów czy kultury.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!