Podsumowanie wydarzeń
Kampania prasowa - Handel Międzynarodowy z Rzeczpospolitą
<p style="text-align: justify;">Francusko-Polska Izba Gospodarcza razem z wydawnictwem Mediaplanet zapraszają do udziału w internetowo-prasowej kampanii "Handel Międzynarodowy”, która <strong>ukaże się 14 czerwca</strong> <strong>w dzienniku Rzeczpospolita</strong> oraz na portalu <a href="http://s4s-pl2.pl/l2/6hilP2eRz2/10/2201270437.html">www.handelmiedzynarodowy.info.</a> Kampania cross mediowa będzie miała charakter informacyjno-edukacyjny. Będzie to swoisty poradnik, wsparty wiedzą ekspertów, który z zasięgiem prasy dziennej zostanie dystrybuowany w swojej grupie docelowej.</p>
>
Wypowiemy się na temat polskiego eksportu do Francji. Jakie branże odnosz? największe sukcesy na francuskim rynku, dostarczymy niezbędnych analiz i statystyk. Poinformujemy również o barierach jakie mog? napotkać przedsiębiorcy planuj?cy ekspansję na rynek francuski i podsumujemy 25lecie Trójk?ta Weimarskiego.
Mog? Państwo pokazać się w kampanii bezpośrednio pod naszym artykułem, lub w dowolnym miejscu dodatku. Udział jest możliwy w trzech formach:
- Wypowiedzi Państwa eksperta obejmuj?c? 3500 lub 2600 znaków. W ramach współpracy redakcja zapewnia przygotowanie graficzne treści, skład materiału, zamieszczenie zdjęcia eksperta + pomoc dziennikarki.
- Advertorial na temat Państwa usług
- Wywiad z Państwa firm?
Udział Państwa firmy w publikacji działa pozytywnie na wizerunek firmy i podkreśla eksperckość w danym temacie, a usługi czy towary oferowane przez Państwa firmę s? odpowiedzi? na poruszone zagadnienia.
W przypadku zainteresowania udziałem w kampanii, prosimy o kontakt z osob? odpowiedzialn? za kampanię. Dla członków CCIFP przygotowana została specjalna oferta.
Damian Duszczyk
PROJECT MANAGER
P: +48 (22) 401 75 29
M: +48 780 050 864
E: damian.duszczyk(@)mediaplanet.com
Mediaplanet jest międzynarodowym domem wydawniczym zajmuj?cym się tworzeniem crossmediowych kampanii tematycznych, publikowanych z najbardziej opiniotwórczymi dziennikami w Polsce: Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza. Działaj?c na zasadzie content marketingu do kampanii zapraszane s? najważniejsze osobistości ze świata polityki, biznesu, finansów czy kultury.