Jak optymalizować koszty powierzchni biurowej - podsumowanie spotkania E-Komitetu ds. Mikrofirm

W dniu 14 kwietnia miało miejsce spotkanie członków E-Komitetu ds. Mikrofirm CCIFP, które było poświęcone optymalizacji kosztów wynajmu powierzchni biurowej.

Podczas spotkania poruszyliśmy poniższe aspekty:

  • najważniejsze informacje o ryku powierzchni biurowych w Polsce;
  • czynniki wpływające na koszty najmu;
  • rodzaje powierzchni biurowych oraz ich specyfika;
  • optymalizacja kosztów – co i kiedy podlega negocjacji lub renegocjacji;
  • etapy najmu powierzchni biurowej;
  • plan działań w zakresie poszczególnych kroków najmu i renegocjacji powierzchni biurowej.

Naszym ekspertem był Marcin Szlęzak, CEO Find Office. Przedstawił sytuację na rynku biurowym w Polsce, dzieląc się informacjami o aktualnych zasobach rynku, kosztach i najnowszych trendach. Uczestnicy spotkania mieli również możliwość zapoznania się z praktyczną wiedzą, jak skutecznie negocjować i renegocjować warunki najmu biur.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!