Partnerzy
Informacje o Warsaw Global Business Forum
<p style="text-align: justify;" lang="en-US" align="justify"><strong>Warsaw Global Business Forum</strong> to całodniowe wydarzenie, które powstało z myślą o przedsiębiorcach, właścicielach małych i średnich firm oraz start-upów, którzy chcieliby rozszerzyć swoją działalność na rynki międzynarodowe. Forum <strong>11 października 2016 r.</strong> będzie pierwszą edycją serii corocznych eventów poświęconych wspieraniu rozwoju polskiego biznesu poza granicami kraju.</p>
>
Celem Warsaw Global Business Forum jest prezentacja dobrych praktyk w zakresie internacjonalizacji biznesu. Pragniemy stworzyć przestrzeń dla wymiany wiedzy, doświadczeń i umiejętności oraz ułatwić przedsiębiorcom integrację. Do współpracy w ramach Forum zapraszamy firmy, które wprowadzały swoje produkty czy też usługi na rynki zagraniczne oraz organizacje i instytucje publiczne wspieraj?ce polskie biznesy w tym obszarze.
W ramach Forum odbędzie się około 9prelekcji, podczas których właściciele i pracownicy polskich firm działaj?cych za granic? opowiedz? o swoich doświadczeniach, porażkach i sukcesach. Udziel? również rad, jak stworzyć markę międzynarodow?, przy wsparciu różnorodnych narzędzi, dedykowanych usług i nowych technologii, które pomagaj? w internacjonalizacji biznesu.
Cyprian Iwuć, twórca sushi skarpetek i właściciel marki Jem Sushi opowie o ważnej roli e-commerce. O innowacyjności i pomysłach, które stały się odpowiedzi? na codzienne potrzeby opowiedz? Ewa Dudzic z firmy Phenicoptere oraz Zuzanna Sielicka-Kalczyńska z Whisbear. O tym, że musimy pamiętać o brandzie i globalnym budowaniu marki będ? przekonywać Maciej Okniński z Unified Factory, a także Michał J. Nadziak z Europejskiego Centrum Dyplomacji i Pokoju.
Nie zabraknie też ciekawych case studies z działalności firmy Raben, o których opowie Sławomir Rajch czy też firmy Amica reprezentowanej przez Joannę Ciborowsk?-Sanchez. Swoj? wiedz? podzieli się również Laura Godek-Mi?sik, założycielka firmy Lyofood.
W ramach konferencji odbędzie się również Panel Dyskusyjny „Global Tech Stars - jak startupy radz? sobie na rynkach zagranicznych”, który poprowadzi Julia Szopa z Fundacji Startup Poland. Gośćmi panelu będ? młodzi przedsiębiorcy, którzy osi?gnęli międzynarodowy sukces. Będ? rozmawiać o kondycji polskich startupów, które odważnie wchodz? na globalne rynki już na samym pocz?tku swojej działalności.
Przewidujemy ok. 200 uczestników. Wydarzenie jest przedsięwzięciem o charakterze komercyjnym. Organizatorem Warsaw Global Business Forum jest Come Creations Group, agencja Public Relations i eventowa z Warszawy, której właścicielk? jest Anita Kijanka. Otrzymała ona, m.in. tytuł „Przedsiębiorczej Kobiety 2012” w Kielcach oraz zajęła II miejsce w tymże konkursie w klasyfikacji wojewódzkiej, a także w 2015 r. otrzymała nominację do nagrody miesięcznika Brief na Człowieka Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce.
Naszym celem jest stworzenie platformy wymiany kontaktów, wiedzy i usług między polskimi i zagranicznymi przedsiębiorcami. Inicjatywa powstała w odpowiedzi na potrzeby rynku i stale rozwijaj?c? się ekspansję polskich przedsiębiorców na rynki zagraniczne. Konferencja w jasny i przystępny sposób pokaże jak z sukcesem można rozwijać biznes międzynarodowy. Przedstawione dobre praktyki przybliż? gościom najistotniejsze kwestie i dadz? szansę na wdrożenie ich w swoich firmach. Wskazanie praktycznych rozwi?zań dla realnych problemów i wyzwań stoj?cych przed polskimi przedsiębiorcami to najskuteczniejsza metoda edukacji.
Wydarzenie to swoim Patronatem Merytorycznym objęły Agencja Rozwoju Mazowsza, Europejski Klub Biznesu, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Europejskie Centrum Dyplomacji i Pokoju, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Pracodawcy RP, Marszałek Województwa Mazowieckiego oraz Fundacja Startup Poland, Francusko-Polska Izba Gospodarcza.