RSE  •  COVID-19  •  Aktualności firm stowarzyszonych

Hotel The Bridge Wrocław MGallery i Restauracja CRAFT wspierają walkę z koronawirusem

Personel hotelu The Bridge Wrocław MGallery oraz zespół Restauracji CRAFT od marca wspierają instytucje walczące z pandemią koronawirusa we Wrocławiu, współpracując z Fundacją ERMED. Każdego dnia, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, przygotowywanych jest kilkadziesiąt ciepłych posiłków dostarczanych do lokalizacji wskazanych przez Fundację. Są to m.in. Centrum Zarządzania Kryzysowego we Wrocławiu oraz Izolatorium Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc w Obornikach Śląskich.

„Pomoc personelowi medycznemu jest teraz szczególnie ważna. Angażowanie się w sprawy istotne dla lokalnej społeczności to jedna z wartości, którymi kierujemy się w hotelu The Bridge Wrocław MGallery – mówi Timea Balzer, Dyrektor Generalny Hotelu. - Codziennie wydajemy około 100 ciepłych posiłków, przygotowanych przez zespół Restauracji CRAFT z szefem kuchni, Szymonem Sierantem na czele. Troska o innych ludzi są w naszym hotelowym DNA.” – dodaje.

Pomoc jest możliwa dzięki zaangażowaniu finansowemu właściciela hotelu – Tacit Investment oraz wsparciu dostawców, z którymi współpracują hotel i restauracja. Udostępniają oni swoje produkty na preferencyjnych zasadach. Szczególne podziękowania należą się firmom:

  • Dim Wrocław i Bidfood Farutex, Develey Polska za obniżenie cen na produkty spożywcze; 
  • Polskie Centrum Czystości, Ecolab, Jack i Duni za dostarczenie opakowań i serwetek do posiłków;
  • Oui Oui za wypożyczenie opakowań termicznych;
  • Nero Fruits i Kartofelek za udostępnienie warzyw i owoców do posiłków;
  • Mondelez International za przekazanie słodyczy.

W organizację pomocy zaangażowani są bezpośrednio pracownicy hotelu i restauracji. Całość działań koordynuje Karolina Bolek, która na co dzień pracuje jako recepcjonistka. Uczestniczy także w dostarczaniu posiłków.

„Udział personelu hotelowego w działaniach na rzecz walki w epidemią sprawia, że choć mój zespół nie może wykonywać swoich standardowych obowiązków, ma poczucie, że jest potrzebny i robi coś ważnego dla wspólnoty.” – mówi Timea Balzer. - Doceniam również podejście zarządu Tacit Investment, którego założeniem jest utrzymanie zatrudnienia w tym trudnym momencie.

Timea Balzer zachęca również inne firmy do kontaktu i włączenia się w akcję. Zainteresowani mogą kontaktować się z Martą Stawińską-Janiec, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu pod numerem: +48 572 778 223 lub wysłać maila na adres: hb1z1-sl(@)accor.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!