Aktualności firm stowarzyszonych

FUTURE PRIVATE LABELS 2017 skupione na innowacjach

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span><strong>Najbliższa, </strong></span><span><strong>4. </strong></span><span><strong>edycja programu FUTURE PRIVATE LABELS przebiegać będzie pod hasłem innowacji, realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych. </strong></span><span><strong>Wydarzenie, które organizowane jest przez Targi Kielce (drugi </strong></span><span>ośrodek wystawienniczy Europy Środkowo-Wschodniej) </span><span><strong>już po raz czwarty łączy targi producentów marek własnych, konferencję pełną ekspertów, także tych zagranicznych, oraz szkolenia i konkurs na opakowanie.</strong></span></p>

>

Ubiegłoroczne wydarzenie, zgromadziło 800 specjalistów branży marek własnych - kupców i przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz projektantów opakowań. Konferencji z udziałem wielu zagranicznych ekspertów branży przysłuchiwało się 120 osób, a w warsztatach, mówi?cych o roli opakowania w produktach marek udział wzięło 60 osób. W poprzedniej edycji FPL, w Targach Kielce zaprezentowało się 83 wystawców z 9 krajów: z Niemiec, Włoch, Litwy, Białorusi, Grecji, Węgier, Ukrainy, Czech oraz Polski.

Innowacje produktowe i nie tylko

W tym roku, podczas FPL 2017 będziemy skupiać uwagę na innowacjach, realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych.

W czasie FPL odbędzie się Wystawa Produktów Innowacyjnych segmentu FMCG. To możliwość zaprezentowania oferty producentów, a także przegl?d działań sieci w zakresie wdrażania innowacyjnych rozwi?zań asortymentowych.

Platforma wiedzy i wymiany doświadczeń

Ide? programu FUTURE PRIVATE LABELS w Targach Kielce jest tworzenie w Polsce wspólnej platformy wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń. Wydarzenie oferuje przegl?d trendów raz nowatorskich konceptów z całego świata. Cel organizacji FPL najlepiej sprecyzowali prelegenci ubiegłorocznej edycji.

„Ważne jest skupienie się na kierunku, w jakim zmierza rynek private labels w ocenie całościowej – dotyczy to zarówno sprzedawców, jak i firm, oferuj?cych produkty pod marki własne – mówił w Kielcach Joao Ramos z Jeronimo Martins Polska. „Niezmiernie ważnym zadaniem dla firm jest zrozumienie istoty marki własnej, uwzględniaj?c, między innymi, opracowanie odpowiedniego podejścia i zarz?dzania – dodawał Remy Medina z International Private Labels Consult z Holandii - Dlatego wydarzenie FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach stanowi wartość dodan? dla każdego, kto pragnie rozwin?ć działalność pod mark? własn? nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. ”

Warsztaty, szkolenia, konkurs

Podczas 4. FUTURE PRIVATE LABELS odbędzie się cykl warsztatów, których zadaniem będzie praktyczna analiza tego, co stanie się w świecie marek własnych w niedalekiej przyszłości. Tematami warsztatów będ? na przykład: „Opakowania marek własnych w kategorii „food i non-food” oraz „Opakowania marek własnych w kategorii „personal care&pharmacy”. Warsztaty przeznaczone s? dla wszystkich osób pracuj?cych nad strategiami i projektami opakowań private labels. Udział mog? wzi?ć także menagerowie marek własnych, kupcy, dostawcy, przedstawiciele studiów graficznych.

Jednym z nowych pomysłów organizatorów FUTURE PRIVATE LABELS 2017 s? szkolenia pod hasłem przewodnim: „ Partnerska współpraca pomiędzy dostawc? a właścicielem marki własnej”. Będ? one dedykowane producentom, którzy chc? skutecznie rozwijać współpracę z sieciami handlowymi i dystrybutorami w zakresie produkcji marek własnych. Kwestie, jakie poruszy szkolenie to m.in.: strategiczna analiza gotowości przedsiębiorstwa do produkcji private labels, przygotowanie oferty handlowej, prezentacje oferty na targach i spotkaniach, rozmowy biznesowe. Mowa będzie także o roli dostawcy od procesu tworzenia marek własnych, po finalizację kontraktu i kluczowe aspekty prawne umów handlowych. Szkolenia prowadzone będ? wył?cznie przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu relacji handlowych i strategii private labels, pracuj?cych zarówno w sieciach, jak i u dużych dostawców produktów pod marki własne.

Po raz drugi w Kielcach zostan? przyznane nagrody i wyróżnienia w konkursie na najlepsze opakowania marek własnych. Ubiegłoroczna edycja konkursu „Best Private Labels Packaging” zgromadziła wielu uczestników.

Zapraszamy na FPL 2017 do Targów Kielce 25-26 października.  

Menedżer projektu
Robert Fr?k
+48 606 447 618
frak.robert@targikielce.pl

www.markiwlasne.pl   

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności Rödl & Partner

Kodeks karny skarbowy – wyższe grzywny Od 2021 r. podatnikom grożą wyższe kwoty grzywien za popełnienie przestępstwa lub wykroczenia skarbowego. Co...

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!