Podsumowanie wydarzeń • Izba
Francuski Piknik Rodzinny CCIFP po raz drugi połączył polsko-francuską wspólnotę biznesową!
20 września ogrody rezydencji Ambasadora Francji w Polsce wypełniły się wyjątkową atmosferą – to właśnie tam Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) zorganizowała coroczny Francuski Piknik. Pogoda dopisała, a do ambasady przybyło ponad 500 gości – przedstawicieli polsko-francuskiej społeczności biznesowej wraz z rodzinami i przyjaciółmi. W tym roku do udziału zaprosiliśmy także członków stowarzyszenia Varsovie Accueil!
Dzięki naszym partnerom na gości czekało mnóstwo atrakcji:
Renault, główny partner wydarzenia, zaprezentował swoje modele – w tym nowego elektrycznego Renault 5. Odwiedzający mogli poznać wyposażenie samochodów, przymierzyć się do jazdy, a nawet odbyć jazdę próbną.
Credit Agricole przygotowało ekologiczną grę terenową, w której uczestnicy lepili garnki z gliny, budowali hotele dla owadów, sadzili rośliny czy bawili się w fotobudce – a za zadania otrzymywali nagrody.
Na stoisku Orange dzieci i młodzież mogły tworzyć roboty z kartonu i drewna pod okiem instruktorów.
Fundacja Sport Bez Barier zachęcała do aktywności fizycznych – od rugby, przez biegi z przeszkodami, po rzuty do celu, a także warsztaty rękodzielnicze dla najmłodszych.
Guerlain Paris wprowadzał gości w świat zapachów i kosmetyków z najnowszej kolekcji.
GP House przedstawiało swoją ofertę nieruchomości.
lepetitjournal.com, partner medialny wydarzenia, promował swoje działania.
Dzięki Data4 dzieci mogły wspinać się na ściance, a Saint-Gobain w Polsce zadbał o spektakularne bańki mydlane.
W strefach zabawy na dmuchańcach, sumo i bungy run nie brakowało zarówno dzieci, jak i dorosłych.
Specjalnie przygotowana gra terenowa w aplikacji OuiLive zgromadziła ponad 100 uczestników, którzy wspólnie zdobyli ponad 75 000 punktów. Najaktywniejsi zostali nagrodzeni upominkami ufundowanymi przez partnerów.
Nieodłącznym elementem pikniku była także strefa gastronomiczna – francuskie smaki zapewnili wystawcy: Raclette&Go, Mon Ami, Oui Chef, Bistro L’Emotion, Sofitel Warsaw Victoria, Charlotte, Sea Food Station oraz Mellody (naturalne lody i makaroniki).
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspólnie spędzony czas, a partnerom za nieocenione wsparcie. Do zobaczenia za rok!
Za gościnę dziękujemy AMBASADZIE FRANCJI W POLSCE
Partnerem głównym wydarzenia była GRUPA RENAULT.
Partnerem wydarzenia był Varsovie Accueil
Partnerem medialnym był LePetitjournal.com