Aktualności firm stowarzyszonych

FABRICE CAMBOLIVE DYREKTOREM OPERACYJNYM MARKI RENAULT

Od 1 czerwca 2022 roku Fabrice Cambolive będzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego (COO) marki Renault. Będzie podlegał Luce de Meo, dyrektorowi generalnemu (CEO) Grupy Renault, który jest również dyrektorem generalnym marki Renault.

Na nowym stanowisku Fabrice Cambolive będzie odpowiadał za działalność marki i będzie przewodniczył Komitetowi Zarządzającemu marki Renault. Do jego głównych zadań należeć będzie opracowanie i wdrożenie planu średnioterminowego Renault obejmującego wszystkie piony marki oraz wprowadzenie na rynek 14 nowych modeli do 2025 roku.

Luca De Meo, dyrektor generalny Grupy Renault i marki Renault powiedział: „Mam pełne zaufanie do Fabrice’a Cambolive’a. Dzięki doskonałej znajomości Grupy i dużemu doświadczeniu w pracy na rynkach zagranicznych może przyspieszyć realizację planu Renaulution w firmie i istotnie przyczynić się do transformacji Renault w markę w 100% elektryczną do 2030 roku, tak aby stała się wiodącym producentem w zakresie nowych źródeł energii i technologii cyfrowych”.

Fabrice Cambolive ma 54 lata i jest absolwentem TBS Education w Tuluzie. Do Grupy Renault dołączył w 1992 roku i przez dwadzieścia lat zajmował różne stanowiska za granicą. Odpowiadał za sprzedaż i marketing w Hiszpanii, Szwajcarii, Niemczech, Rumunii, a także Francji.

Kontynuacją międzynarodowej kariery było powołanie go na dyrektora sprzedaży i marketingu w regionie Eurazji oraz Renault Rosja. W 2015 roku został dyrektorem generalnym Renault do Brasil. W 2017 roku objął stanowisko dyrektora ds. operacyjnych w regionie Afryki, Bliskiego Wschodu, Azji i Pacyfiku. Od 2021 roku Fabrice Cambolive był dyrektorem ds. handlowych
i operacyjnych marki Renault. Odpowiadał za wdrożenie strategii Renaulution na wszystkich rynkach i zmianę modelu biznesowego marki.

RENAULT

Renault – producent samochodów o wieloletnich tradycjach i lider w segmencie samochodów elektrycznych w Europie – jest znany z innowacyjnych modeli. Wraz z przyjęciem strategicznego planu „Renaulution” marka stawia na ambitne, tworzące nową wartość zmiany, aby oferować jeszcze bardziej konkurencyjne, zoptymalizowane i zelektryfikowane samochody. Celem Renault jest wyznaczanie nowych standardów i wprowadzanie innowacyjnych usług w obszarze technologii, wykorzystania energii i mobilności nie tylko w branży motoryzacyjnej.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!