Aktualności firm stowarzyszonych

EFL: w 2016 roku co trzecia sprawa leasingobiorcy została załatwiona przez Internet

<p style="text-align: justify;">Prosty i szybki, bez wychodzenia z biura, dostęp do informacji o trwającej umowie, wznowienie ubezpieczenia czy możliwość złożenia wniosku to tylko niektóre z licznych udogodnień, jakie daje leasingobiorcy Portal KlientEFL. Firmy z kontraktem leasingowym w EFL korzystają z nich na potęgę, bo aż 82% z nich ma aktywne konto na portalu, a miesięcznie stronę odwiedzają 30 tys. razy. W efekcie, 37% spraw klientów EFL w 2016 roku zostało załatwionych przez portal KlientEFL. Najwięcej z nich dotyczyło faktur, płatności, wystawienia opinii o leasingobiorcy czy wcześniejszego zakończenia umowy.</p>

>

- Leasingobiorca to często prezes firmy, kupiec czy marketingowiec w jednej osobie. W szczególności dotyczy to najmniejszych podmiotów. Dlatego skrócenie czasu załatwienia jakiejkolwiek sprawy zwi?zanej z trwaj?cym kontraktem leasingowym dla zarz?dzaj?cego firm? jest na wagę złota. Po 10 latach działania portalu KlientEFL widzimy, że podczas gdy jeszcze kilka lat temu leasingobiorcy niechętnie i z duż? doz? ostrożności podchodzili do załatwiania wielu tematów przez Internet, tak teraz większość spraw i problemów, jeśli to tylko możliwe, próbuj? rozwi?zać zdalnie, bez bezpośredniego spotkania z doradc? leasingowym –  mówi  Radosław Woźniak, wiceprezes EFL.  –  Co więcej, przygotowane przez nas rozwi?zanie jest bardzo wysoko oceniane przez jego użytkowników. W ramach przeprowadzonego przez nas badania satysfakcji, średnia ocena portalu wyniosła 5,22 (w skali 1-6). W szczególności klienci docenili łatwość wypełnienia formularzy – 5,47 – oraz zwrócili uwagę, że portal ułatwia bież?c? obsługę trwaj?cej umowy – 5,54. To cieszy i mobilizuje nas do wdrażania kolejnych funkcjonalności ułatwiaj?cych współpracę z obecnymi i przyszłymi klientami  – dodaje  Radosław Woźniak.

Faktury, płatności, opinie oraz oszczędności w firmie

W 2016 roku więcej niż co trzecia sprawa klienta EFL była zgłoszona i załatwiona przez portal KlientEFL. Najwięcej z nich dotyczyło faktur (duplikaty, prolongaty, aktywacja eFaktury), płatności, wystawienia opinii o leasingobiorcy czy wcześniejszego zakończenia umowy. Ponadto z portalu leasingobiorcy korzystali również bardzo często wtedy, gdy opłata za załatwienie danej sprawy była niższa niż poprzez inny kanał. Na przykład w przypadku zmiany terminu płatności za pośrednictwem KlientEFL nie płacimy nic, a kontaktuj?c się bezpośrednio przedsiębiorca musi się liczyć z opłat? wysokości 250 zł. Podobnie, wniosek o opinię o kliencie i upoważnienie do wyjazdu za granicę na portalu s? bezpłatne, a kontaktuj?c się bezpośrednio należy wnieś opłatę w wysokości 50 zł.

Zmiany w odpowiedzi na oczekiwania leasingobiorców

Co zmieniło się w portalu  klient.efl.com.pl  w 2016 roku? Po pierwsze, usprawnienia dotyczyły obszaru ubezpieczeń. Leasingobiorcy EFL maj? dostęp do informacji o aktualnych polisach dla pojazdów oraz uzyskali możliwość otrzymywania ofert wznowienia (propozycji warunków) ubezpieczeń dla pojazdów. Po drugie, faktury elektroniczne, które wystawiamy, można pobierać wielokrotnie więc jest to wygodne archiwum dla klientów.

Po trzecie, klienci uzyskali jeszcze bardziej przejrzysty i funkcjonalny interfejs mobilnej wersji portalu, który gwarantuje łatwy i szybki dostęp do informacji. W efekcie, co 20. wejście na portal KlientEFL dokonywane jest przy użyciu smartfona.

Co nowego czeka klientów EFL w tym roku? Po pierwsze zostan? uruchomione oferty specjalne i promocje przygotowane przez EFL i Partnerów. Po drugie, będzie możliwość przesyłania polis indywidualnych (wysyłanie danych i skanów polis). Po trzecie, w drugiej części roku będziemy pracować nad zmianami w płatnościach.

-  Zdajemy sobie sprawę, że przy wyborze oferty finansowania klienci zwracaj? uwagę nie tylko na atrakcyjność proponowanej usługi, ale także na szybki dostęp do informacji o niej. W dobie digitalizacji zarówno życia prywatnego jak i zawodowego, portal KlientEFL staje się zatem czymś oczywistym, co w kolejnych miesi?cach i latach będziemy dalej udoskonalać  – mówi  wiceprezes EFL.

Jak działa portal KlientEFL można dowiedzieć się ze specjalnie przygotowanej animacji na stronie :

http://www.efl.pl/klientefl

***

Europejski Fundusz Leasingowy SA  powstał w 1991 roku jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest części? Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansow? stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwi?zań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i   faktoring. Od 26 lat współpracuje z najbardziej licz?cymi się producentami i dostawcami maszyn, urz?dzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in.  sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i  czterokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 286 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na:  www.efl.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!