Aktualności firm stowarzyszonych

E-mail marketing: zwiększanie efektywności kampanii

<p style="text-align: justify;">Splio przedstawia infografikę, która w prosty i zabawny sposób pokazuje jak skutecznie docierać do odbiorców i nie trafiać do spamu. Oto kilka rad, które pomogą dbać o odbiorców newsletterów, tak, aby chętniej otwierali skierowane do nich wiadomości, częściej klikali w przekazywane treści oraz, w rezultacie, kupowali więcej.</p>

>

Infografika jest również dostępna na stronie : http://visual.ly/e-mail-marketing-zwi%C4%99kszanie-skuteczno%C5%9Bci-kampanii     

Informacje o firmie:

Splio jest ekspertem w zarz?dzaniu wielokanałowymi relacjami z klientami, dostarczaj?cym skuteczne, funkcjonalne i estetyczne rozwi?zania w modelu SaaS firmom, które chc? zwiększyć wydajność swoich systemów CRM.   

EmailForge od Splio to platforma do realizowania wielokanałowych, zautomatyzowanych kampanii marketingowych, wykorzystuj?cych E-mail, SMS i Social Media.

Engage, dedykowany firmom, chc?cym usprawnić data mining; jest nowatorskim systemem, który synchronizuje bazy danych klientów/produktów/sklepów w jednym miejscu oraz ł?czy kanały sprzedaży online, offline i Social Media.

Splio działa na 3 kontynentach, zatrudnia ponad 80 osób w 6 krajach: Francji, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Chinach i od 2013 roku w Polsce. Wśród 170 międzynarodowych klientów obsługiwanych przez Splio s? m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L’Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.

Więcej informacji na stronie internetowej:
http://www.splio.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!