Analizy i badania
Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dzięki współpracy Salesforce z IBM
<p style="text-align: justify;">Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny. Deloitte Digital i Salesforce współpracują ze sobą w ponad 30 krajach świata.</p>
>
Dzięki partnerstwu sztuczna inteligencja systemu Watson będzie w sposób bezpośredni analizowała dane pochodz?ce z Salesforce. W konsekwencji, możliwe będzie poł?czenie informacji o klientach z systemu Salesforce Einstein z zasobami analitycznymi systemu Watson z różnych obszarów biznesowych, m.in. opieki zdrowotnej, finansów, handlu i prognoz pogody. Oba systemy razem będ? wspólnie przetwarzać więcej informacji oraz wypracowywać dodatkowe rekomendacje przyspieszaj?ce i poprawiaj?ce proces podejmowania decyzji biznesowych.
Jak wskazuje Paweł Iwanowski z Deloitte Digital, konsumenci przyzwyczaili się już do tego, że wiele aplikacji czy programów samodzielnie przelicza i przetwarza za nich różnego rodzaju informacje. Coraz częściej staje się to wręcz oczekiwaniem kierowanym pod adresem firm i instytucji. Współpraca IBM i Salesforce to jedno z pierwszych działań, które przyczyni się do popularyzacji sztucznej inteligencji na szerok? skalę. Dzięki czemu nawet małe firmy będ? mogły wykorzystać rozwi?zania oferuj?ce zaawansowane mechanizmy analityczne oparte o SI. Pozwoli to w nowym świetle spojrzeć na dane na temat klientów dotycz?ce sprzedaży, usług, marketingu, handlu oraz innych obszarów i zrewolucjonizuje rynek danych sprzedażowych.
- Współpraca, dzięki wykorzystaniu m.in. sztucznej inteligencji, pozwoli szybciej i trafniej podejmować decyzje z zakresu sprzedaży, usług, marketingu, handlu i innych obszarów. Najbardziej innowacyjny na rynku produkt CRM (pozwalaj?cy wykorzystać rozwi?zania oparte o sztuczn? inteligencje każdemu swojemu klientowi, bez potrzeby ogromnych inwestycji) od teraz będzie wspierany przez najbardziej dojrzałe i kompletne rozwi?zanie SI. Jest to ogromny krok w kierunku popularyzacji tego typu rozwi?zań, obniżenia ich kosztów oraz zwiększenia dostępności. Poł?czenie możliwości analitycznych systemów Einstein i Watson przyczyni się do niespotykanego dot?d zrozumienia rynku i potrzeb konsumentów. – mówi Paweł Iwanowski, menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte Digital, zespół Salesforce.– Jestem bardzo podekscytowany na myśl o możliwych rezultatach tej współpracy. Watson i Einstein świetnie uzupełniaj? się jako wspólny produkt. Einstein przynosi innowacje i dostępność. Watson wieloletnie doświadczenie oraz szerok? gamę algorytmów i rozwi?zań. – podsumowuje.