Aktualności firm stowarzyszonych
Ceetrus Polska promuje bioróżnorodność w ramach kampanii edukacyjnej „Świat pszczół”
Przed dwa tygodnie w kilkunastu Centrach Handlowych Auchan zarządzanych przez Ceetrus Polska odbędzie się kampania edukacyjna pt. „Świat pszczół”. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi klientów centrów handlowych na potrzebę troski o owady zapylające oraz zachęcenie do podejmowania działań na rzecz ochrony środowiska.
Ceetrus Polska opiera swoją strategię zrównoważonego rozwoju na dwóch kluczowych założeniach: carbon neutral C- oraz territory positive T+. W ramach działań z zakresu carbon neutral C- firma Ceetrus podejmuje się ograniczenia śladu węglowego, a także ogranicza konsumpcję mediów. Firma troszczy się również o bioróżnorodność terenów wokół obiektów handlowych i dostosowuje je do lokalnych ekosystemów. We współpracy z ekologami dosadza różne gatunki krzewów, drzew i traw.
Z kolei w ramach działań territory possitive T+ w centrach i galeriach handlowych zarządzanych przez firmę odbywa się szereg akcji i wydarzeń dla klientów, podczas których promowany jest ekologiczny styl życia. Jedną z takich inicjatyw jest kampania edukacyjna pt. „Świat pszczół”, której tematem jest życie pszczół i owadów zapylających. Projekt łączy działania w przestrzeni centrów handlowych z komunikacją w mediach społecznościowych poszczególnych obiektów.
– Nasze centra handlowe działają aktywnie na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zarówno w zakresie rozwiązań ograniczających ślad węglowy, a także w bogatym programie działań edukacyjnych adresowanych do naszych klientów, w którym ważne miejsce zajmuje ekologia – mówi Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, lider komunikacji, CSR i innowacji w Ceetrus Polska.
W ramach akcji „Świat pszczół” przy dwunastu galeriach handlowych całej Polsce pojawią się w domki dla owadów zapylających wykonane przez Warsztat Terapii Zajęciowej Przyjaciele z Poznania. Z kolei w pasażach galerii handlowej będzie można obejrzeć wystawę tematyczną. Dzięki planszom edukacyjnym odwiedzający będą mogli nauczyć się rozpoznawać owady i poznać je bliżej. Będzie to również okazja, by dowiedzieć się, jak stworzyć miejsce przyjazne pszczołom w przydomowym ogródku lub na balkonie. Na wystawie pojawią się również prace plastyczne wykonane przez uczniów szkół podstawowych mieszczących się w sąsiedztwie galerii handlowych.
Żeby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, podczas kampanii zostanie wykorzystana komunikacja online. Na profilach galerii handlowych na Facebooku będą dostępne cztery filmy poruszające tematykę ochrony pszczół i owadów zapylających. Widzowie dowiedzą się z nich, jak wygląda życie pszczół i poznają pracę pszczelarza, a także nauczą się, jak zaprojektować przyjazny owadom balkon i ogród, a także samodzielnie wykonać domki dla pszczół oraz poidełka. Pierwszy z filmów jest już dostępny na profilu Centrum Handlowego Auchan Bielany pod adresem https://www.facebook.com/CentrumHandloweAuchanBielany/
Kampania edukacyjna pt. „Świat pszczół” odbywa się w 12 galeriach handlowych zarządzanych przez Ceetrus Polska od 16 czerwca do 4 lipca. Akcja rozpocznie się w Centrum Handlowym Auchan Bielany, a następnie będzie odbywała się w Centrach Handlowych Auchan w Bydgoszczy, Rumi, Gdańsku, Białymstoku, Krasnem, Bielsku-Białej, Mikołowie, Gliwicach, Częstochowie oraz Poznaniu.
***
INFORMACJE DODATKOWE:
O Ceetrus Polska:
Ceetrus Polska sp. z o.o. działa jako inwestor, deweloper, komercjalizator i zarządca centrów, galerii oraz parków handlowych Auchan. Firma Ceetrus powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce prowadzi działalność od 1996 roku. Obecnie jest właścicielem 24 centrów handlowych i zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Ponadto Ceetrus Polska jest wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 53 tys. mkw. w 31 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan. Firma dysponuje również portfolio blisko 180 ha terenów inwestycyjnych. Ceetrus Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe, biura, turystyka i rekreacja. Więcej informacji na www.ceetrus.pl, www.landbankceetrus.pl oraz www.linkedin.com/company/ceetrus-poland.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Kropiwiec
Public Relations Centrów Handlowych Auchan |agnieszka.kropiwiec(@)redcomm.pl |22 633 06 78