Izba

CCIFP w kampanii "Współpraca Międzynarodowa"

CCIFP już po raz kolejny patronuje kampanii informacyjnej "Handel Międzynarodowy", która adresowana jest do eksporterów i firm, które zaczynają myśleć o ekspansji międzynarodowej. Głównym elementem kampanii będzie specjalny dodatek, który ukaże się 2 marca wraz z całym nakładem Dziennika Gazety Prawnej oraz będzie promowana na portalu www.poradnikbiznesu.info.

Kampania będzie miała charakter informacyjno-edukacyjny. Będzie to swoisty poradnik, wsparty wiedzą ekspertów, który z zasięgiem prasy dziennej zostanie dystrybuowany w swojej grupie docelowej. Informacje, które przekazujemy są na najwyższym merytorycznie poziomie dzięki zaangażowaniu uznanych ekspertów oraz prezentują najbardziej aktualne problemy. Ściśle targetujemy grono odbiorców dzięki zaangażowaniu odpowiednich partnerów medialnych na których stronach i profilach w mediach społecznościowych pojawią się informacje na temat kampanii.

O KAMPANII:

Postępujący od początku transformacji proces otwierania polskiej gospodarki na świat, owocuje dynamicznym wzrostem międzynarodowej wymiany handlowej. W trakcie kampanii przedstawimy najatrakcyjniejsze kierunki ekspansji dla polskich przedsiębiorców, wzorcowe case study wejścia na zagraniczny rynek. Przybliżymy kwestie prawne, finansowe oraz logistyczne. Przedstawimy również jakie bariery polityczno-kulturowo-społeczne, mogą napotkać przedsiębiorcy na drodze międzynarodowej ekspansji.

PROMOCJA:

  1. Dystrybucja w prasie ogólnopolskiej – nasza kampania stanowi integralną cześć największych dzienników – projekt „Współpraca Międzynarodowa” ukaże się w pełnym nakładzie Dziennika Gazety Prawnej – nakład wraz z e-wydaniem 60 000 sztuk – publikacja stanowi integralną część wydania – ten sam grzbiet i papier co reszta wydania
  2. Przeniesienie kampanii na poradnik edukacyjny www.poradnikbiznesu.info – na portalu mamy również możliwość rozszerzenia Państwa kreacji wraz z przygotowaniem dedykowanej podstrony z 100% Share of Voice i podlinkowaniem bezpośrednio do Państwa strony + screening w dniu startu projektu na dziennik.pl
  3. Dystrybucja kampanii w gift-packach dla gości na wydarzeniach i eventach – na przestrzeni 3-5 miesięcy od startu projektu dystrybuujemy kolejne 5000-10000 sztuk kampanii (lista wydarzeń poniżej)
  4. Udostępnienie informacji o kampanii w social mediach zaproszonych ekspertów i influencerów – każdy z zaproszonych ekspertów w dniu startu kampanii promuje projekt w swoich Social Mediach
  5. Promocja kampanii na portalu www.dziennik.pl (różne zakładki) – 50 000 PV (Page Views/ Impressions)
  6. Promocja kampanii w newsletterze subskrybentów Infor Biznes, na chwilę obecną jest to 22 000 odbiorców 

Planowana dystrybucja na wydarzeniach:

  • Warsaw Pack - Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Opakowań
  • IntraLog Poland - Międzynarodowe targi intralogistyki, magazynowania i łańcucha dostaw
  • MT TSL - Międzynarodowe Targi Transportu, Spedycji i Logistyki
  • Warsaw Energy Expo - Międzynarodowe Targi Gospodarki Energetycznej
  • Warsaw Fleet Expo - Targi Floty
  • Retail Challenge Poland 2020
  • Smart City Expo Poland 2020
  • EXPOPOWER 2020 - Międzynarodowe Targi Energetyki, 21-23.04.2020, Poznań
  • GREENPOWER 2020 - Międzynarodowe Targi Energii Odnawialnej, 21-23.04.2020, Poznań
  • XII Europejski Kongres Gospodarczy, 18-20.05.2020, Katowice
  • ITM Polska 2020 - Innowacje-Technologie-Maszyny, 02-05.06.2020, Poznań
  • MODERNLOG 2020 - Międzynarodowe Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu,02-05.06.2020, Poznań
  • EXPOBUD 2020 - Budownictwo, Wnętrza, Ogrody, 19-20.09.2020, Gliwice
  • X Europejski Kongres Finansowy,15-17.06.2020, Sopot

Propozycja udziału w projekcie

Do udziału w projekcie zapraszamy wyłącznie wyróżniające firmy z poszczególnych sektorów rynku posiadające w swojej ofercie rozwiązania dedykowane polskim przedsiębiorcom planującym ekspansję zagraniczną. Cała kampania ma przyjąć formę kompendium wiedzy, w którym każdy przedsiębiorca znajdzie rozwiązania wspierające jego pomysł i umożliwiające rozwinięcie biznesu. W ramach projektu poruszymy kwestię m.in. finansowania eksportu, bezpieczeństwa inwestycyjnego, ubezpieczenia należności, usług transportowo-logistycznych oraz tematów z zakresu podatków, księgowości, doradztwa, tłumaczeń czy ochrony własności intelektualnej.)

Państwa kreacja może przyjąć formę artykułu, wywiadu, grafiki lub formy tekstowej. Całą Państwa wypowiedź otoczymy kontekstowymi materiałami niezależnych ekspertów, w tym materiałem przygotowanym przez CCIFP specjalnie na tą okazję.

W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z koordynatorem projektu:

Mikołaj Kantorek
Project Manager

Mobile: +48 537 646 500
Email: mikolaj.kantorek@mediaplanet.com

 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!