Carrefour promuje zdrowie w centrach handlowych

<p style="text-align: justify;">Carrefour Polska, właściciel i zarządca sieci centrów handlowych, zachęca klientów do troski o zdrowie. Podczas szeregu różnorodnych spotkań edukacyjnych zaplanowanych w bieżącym roku, klienci dowiedzą się między innymi, jak zapobiegać chorobom serca czy zadbać o higienę jamy ustnej najmłodszych.</p>

>

Od 2014 roku Carrefour Polska realizuje strategiczny program pt. „Z miłości do zdrowia”. Jego celem jest przede wszystkim promocja zdrowego stylu życia, zachęcenie Polaków do aktywności fizycznej czy podnoszenie świadomości żywieniowej konsumentów. Wśród realizowanych w ramach kampanii działań znajduje się szereg inicjatyw, tj. program edukacyjny „ABC Zdrowego Żywienia” czy koncept „Zdrowa Półka” z szerok? ofert? produktów bogatych w składniki odżywcze, dietetycznych oraz dla diabetyków.

We wspomnian? strategię wpisuj? się również spotkania prozdrowotne i edukacyjne, jakie Carrefour Polska realizuje w wybranych centrach handlowych należ?cych do sieci.

W trosce o zdrowie niezwykle ważne s? zbilansowana dieta i aktywność fizyczna. Znaczenie ma również profilaktyka, na któr? często brakuje nam czasu. Poprzez organizację spotkań prozdrowotnych na terenie naszych centrów handlowych chcemy przekonać klientów, że wystarczy chwila, aby zadbać o siebie i swoich bliskich  – tłumaczy Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour Polska.

Bezpłatne badania profilaktyczne

Wśród zaplanowanych na 2018 rok wydarzeń znajduj? się spotkania z cyklu „Teraz serce”. W galeriach handlowych Carrefour – m.in. w Olsztynie czy Chorzowie – klienci bezpłatnie wykonaj? badanie EKG. Zostanie ono natychmiast przesłane online do Centrum Monitoringu Kardiologicznego, gdzie opisze i zinterpretuje je lekarz specjalista, który następnie odeśle wyniki z powrotem do pacjenta. Podczas spotkań w galerii handlowej będzie można również sprawdzić poziom cholesterolu, zmierzyć ciśnienie krwi, obliczyć wskaźnik BMI czy skorzystać z porad dietetyka.

Z kolei na parkingach obiektów Carrefour - m.in. w Jastrzębiu-Zdroju czy Rybniku -klientki będ? mogły odwiedzić mobilny mammobus. Z bezpłatnych badań piersi mog? skorzystać kobiety od 50. do 65. roku życia.

Spotkania edukacyjne dla najmłodszych

Najmłodszych gości centrów handlowych Carrefour sieć zaprosi na wyj?tkowe edukacyjne spotkania z cyklu „Uśmiechnij się Polsko”. Podczas pełnych zabawy eventów dzieci dowiedz? się, jak prawidłowo dbać o higienę jamy ustnej, a także wezm? udział w licznych konkursach z nagrodami. Spotkania zaplanowane s? m. in w Galerii Śl?skiej w Rybniku, Galerii Zdrój w Jastrzębie-Zdroju oraz Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokaln?, multiformatow? i omnikanałow? grup? handlow?, zatrudniaj?c? ponad 384 000 osób na całym świecie i generuj?c? sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!